Dag KLB'ers,
Het heeft misschien zin om een stukje voorgeschiedenis te snappen voordat je dit topic leest. Kort samengevat komt het erop neer dat ik vind dat FOK! mismanaged wordt, derhalve ook dit topic. Ik kan me niet niet ergeren aan bepaalde zaken en ik denk dat ik daarom ook stop. Voor de mensen die de ietwat uitgebreide voorgeschiedenis willen lezen, zie:
FB / Hallo, ik wil geen oranje tag. Toch heb ik er 1.FB / NSFW spoilerenFB / Hoeveel notes heb ik? #6FB / Behulpzaam gedrag belonenFB / Verjaringsperiode op notesFB / Kanovinnie, bedanktKLB / FOK! heeft van mij een ander persoon gemaaktKortweg heb ik niet het gevoel dat ik serieus wordt genomen. Bijdragen worden niet gewaardeerd en users worden als 2e-rangs gezien terwijl zij juist het bestaansrecht van dit forum zijn. De laatste tijd probeer ik het tij te keren maar suggesties worden lachend in de wind geslagen zonder enige vorm van waardering voor de moeite. Ik heb aangeboden te helpen met de implementatie van bepaalde controlsystemen maar ook hiervoor geld, lachend in de wind geslagen.
Ik zie regelmatig topics in WGR, POL, SES en R&P waarop ik een uitgebreid antwoord zou kunnen geven. Ik heb een eigen reeks voor kettlebells in SPT waarin ik tips geef over alles wat er mee te maken heeft. Op deze manier heb ik gewoon niet de motivatie om er moeite in te steken en dat is jammer. Bij deze dus ik mijn excuses voor alle gemiste antwoorden en in het bijzonder de volgers van het kettlebelltopic.
Met mijn goede hart net nog een OP geupdate en een verzoek geplaatst in FB om de OP te updaten aangezien er allerlei informatie ontbrak met uiteindelijk dit resultaat:
quote:
Op vrijdag 20 maart 2015 18:48 schreef Klokov het volgende:[..]
Wat is dit nu weer voor belachelijke redenatie? Als je er niet uitkomt mag je ook gewoon zeggen: "omdat ik dat zeg", waarna je met je vuist op tafel slaat.
quote:
Als dit is hoe het hier moet gaan dan laat ik het hierbij. Excuses voor het ontbreken van een uitgebreide voorgeschiedenis. De Sherlock functie doet het niet en de zoekmachine functioneerd ook niet helemaal 100%.