Ik wil wel in haar kuiltjes komenquote:
Ze lacht continu.quote:
Ach de gemiddelde fokker komt al van een stukje C# codequote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ze komt klaar van over harpen praten. Knap.
Handig als ze piercings wil.quote:
Ze houdt wel van een enorme harp.quote:
Dat heb je ook wel eens geiler gezegdquote:
Ik denk dat je je daar enorm in vergistquote:
Peter Pannekoekkijkt alsof hij zo wilt weglopen als dit nog lang duurt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:25 schreef noodgang het volgende:
Is het al bijna tijd voor Peter Pannekoek?
Slecht Nederlands.quote:
Allemaal op de trein naar Syrië sturenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er schijnen mensen te zijn die deze act leuk vinden.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
"hou je bek joh kk gek"quote:
Omgaan met wat intellectuelere mensen is voor sommigen wat lastig denk ikquote:
Die Dominee Gremdaat heeft het niveau van Finding Nemoquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Omgaan met wat intellectuelere mensen is voor sommigen wat lastig denk ik
Andre van Duin mag ook wel de oven in. Zijn bek is er scheef van gegroeid.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Klassieker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Die Dominee Gremdaat heeft het niveau van Finding Nemo
Was gisteren al bij Ivo Niehe.quote:Op maandag 23 maart 2015 12:17 schreef Specularium het volgende:
Kunnen ze dan niet beter een BZV afterparty showtje maken ipv dit in alle programma's te spammen?
Ik denk dat PeterR ook wel weer in de zaal zitquote:Op maandag 23 maart 2015 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen maar BZV in de show?
Ik ga wel gewoon fappen.
Die is ook 180 graden gedraaid sedert:quote:Op maandag 23 maart 2015 12:18 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat PeterR ook wel weer in de zaal zit
Hij is ook model geweestquote:Op maandag 23 maart 2015 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Beetje jammer, deze mooiboyfoto van vd Pavert.
[ afbeelding ]
Serieus? Pics?quote:
dat was allang bekendquote:Op maandag 23 maart 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwe trainer bij Feyenoord en die joden studio komt met een item over boer zoekt vrouw
Calimeroquote:Op maandag 23 maart 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nieuwe trainer bij Feyenoord en die joden studio komt met een item over boer zoekt vrouw
Ze kunnen natuurlijk ook moeilijk voor elke trainerswissel bij een subtopper een item maken.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
dat was allang bekend
en heel boeiend is die nieuwe trainer van feyenoord ook weer niet
Het is Feyenoord maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 18:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk alleen goede programma's terug. Betrekkelijk weinig dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben ik de enige die bijna alles online terug kijkt?
Ik kwam gisteren pas achter dat Underkuffer in NL weer is begonnenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kijk alleen goede programma's terug. Betrekkelijk weinig dus.
Ja, bijna alles terugkijken zegt ook wel iets over de drukte in je leven.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben ik de enige die bijna alles online terug kijkt?
Dom varken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bijna alles terugkijken zegt ook wel iets over de drukte in je leven.
Hier wil ik niet over nadenken.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geil, leidt vast tot seks vanavond.
Ik houd niet van Amerikaanse shows, maar The Daily Show en The Colbert Report zijn een stuk beter dan de show van Lubach.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:11 schreef Webschip het volgende:
Kijk niet van op dat zo weinig mensen kijken.
De kijker zit niet uit te kijken op een onnederlandse show dat iets teveel op een andere buitenlandse show lijkt.
Valt wel mee hoor. Zitten regelmatig echt ijzersterke items in zijn programma. Het lijkt ook vaak wel of mensen iets al gelijk een stuk beter of leuker vinden als het in het Engels is.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik houd niet van Amerikaanse shows, maar The Daily Show en The Colbert Report zijn een stuk beter dan de show van Lubach.
Een voorbeeld van die ijzersterke items?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zitten regelmatig echt ijzersterke items in zijn programma. Het lijkt ook vaak wel of mensen iets al gelijk een stuk beter of leuker vinden als het in het Engels is.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig, al die zure reacties over Lubach, afkomstig van mensen met gebrek aan humor.
Of nog erger: mensen die iets niet leuk willen vinden omdat het gebaseerd is op een Amerikaans programma. So fucking what?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Zitten regelmatig echt ijzersterke items in zijn programma. Het lijkt ook vaak wel of mensen iets al gelijk een stuk beter of leuker vinden als het in het Engels is.
Item over TTIP, de waterschapsverkiezingen en nog wel een aantal anderen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een voorbeeld van die ijzersterke items?
Ik vroeg het al aan monolith, maar nu aan jou.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of nog erger: mensen die iets niet leuk willen vinden omdat het gebaseerd is op een Amerikaans programma. So fucking what?
Sow, een goede post van Fylax.quote:
Jaquote:Op maandag 23 maart 2015 19:24 schreef Monolith het volgende:
Duurt die boer zoekt aids meuk nou de rest van de aflevering?
Wie weet. Zie wel jouw moeder zitten, met die blonde op der schoot.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk je niet toevallig naar een foto van je moeder?
Kijkt ook geen hond naar maar het is van de VPRO dus dan is het goedquote:
quote:
Iemand vroeg om goede items uit het programma. Ik heb me nog ingehouden; ik heb alleen de wat diepgravende, langere items genoemd. Er zit nog veel meer leuks in.quote:
Je hebt ook een afstandsbedieningquote:
Jammer, want Rimkequote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Tom wil helemaal niemand. Die wil alleen aandacht.
GGMM vindt LuckyTV heel leukquote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
Zo zijn er dus ook mensen die LuckyTV leuk vinden. Dat vind ik dus 9 van de 10 keer geen klap aan. Hooguit die filmpjes met koning Willem-Alexander.
Zo heeft iedereen een smaak; prima.
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even lachen om het grapje van davy?
Die is nu dus weer vrijgezel. Doe er je voordeel mee.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je je postgeschiedenis aan het lezen? xD
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand even lachen om het grapje van davy?
Je kunt beter Davy reporten ivm baggerhumorquote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Smaad en laster
ZML en PSB neemt niemand serieus inderdaad.quote:
Bedankt dat jij wel eerlijk bentquote:Op maandag 23 maart 2015 19:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]Bij deze.
Ik vind z'n humor al beter dan die van LuckyTV.
Best wel ja. Iemand vraagt om leuke, scherpe filmpjes uit ZML, dus ik geef gewoon antwoord met een reeks filmpjes.quote:
Dat is heel aardig van jequote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor mijn vervelende gedrag.
Tja dan kijkt hij maar in het Lubachtopic. Of zo.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Best wel ja. Iemand vraagt om leuke, scherpe filmpjes uit ZML, dus ik geef gewoon antwoord met een reeks filmpjes.
Het is gewoon hypocriet gejank van Kwalbert en die SBS6 pedofielenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef Postbus100 het volgende:
Een excuus van de omroepen zou best wel op z'n plaats zijn richting Geert.
Oh, ik dacht dat jij wel op boer Tom zou vallenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk niet eensIk zat Masterchef te kijken. Die boeren boeien me voor geen meter.
Ik ben gewoon te aardig man.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij accepteert mijn excuses.
Mooi, geen note
Ja precies, Henk Letteraars met zijn moeilijk doen de hele tijd.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan kijkt hij maar in het Lubachtopic. Of zo.
Ja, alsof die iemand wil de 5 jaar jonger isquote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die is nu dus weer vrijgezel. Doe er je voordeel mee.
Ik weet nog dat Mexicano hem steeds zat te verdedigenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:33 schreef KingRoland het volgende:
Kwalbert moet gewoon zijn bek houden vieze nicht
Kun je die Posts quoten?quote:Op maandag 23 maart 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Mexicano hem steeds zat te verdedigenWat was dat genant.
Er zit een verschil tussen satire en beledigenquote:Op maandag 23 maart 2015 19:35 schreef JaneDoe het volgende:
geert is wel selectief in zijn boosheid he
alsof ze bij dwdd niet om hem he ben gelachen en hem zo hebben genoemd
Mexicano neem ik soms niet serieus door alleen dat al. Beetje jammer van zo een geweldige user.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Mexicano hem steeds zat te verdedigenWat was dat genant.
Ik doe zelden moeilijk en heb ook zelden kritiek op beslissingen van mods. En als ik dat wél een keertje heb, komt er zelden een petitie uitrollen of iets dergelijks.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja precies, Henk Letteraars met zijn moeilijk doen de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |