abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150879162
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou het is hem tot op heden bijna gelukt...
Als hij bestaat wel ja. Alleen bestaat hij alleen in de fantasie van enkele fanatiekelingen.
pi_150879212
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 11:52 schreef jackie12 het volgende:
Ik kom daar later op terug maar de geschiedenis heeft laten zien dat mensen die een dwaalspoor uitzetten dat deden uit angst voor ontmaskering.
Maar dan wel in situaties waarin die kans op ontmaskering groot was. Niet zo goed als afwezig zoals bij K&L.
pi_150879392
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:12 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Tuurlijk :(

Children get sick from lack of clean water

Children with vomiting and diarrhea, in addition to skin diseases were detected and reported by parents in the community of Villa Escondida of David.
http://impresa.prensa.com(...)le_0_4165083477.html

Google translate:
https://translate.google.(...)3477.html&edit-text=
Heb je ook opgezocht waar dit ligt?

Ik kan je wel alvast een hint geven:

Ik drink liever hier uit:

Dan hier uit:

En toch is het dezelfde rivier (de Rijn).
pi_150879586
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heb je ook opgezocht waar dit ligt?

Ik kan je wel alvast een hint geven:

Ik drink liever hier uit:
[ afbeelding ]

Dan hier uit:
[ afbeelding ]

En toch is het dezelfde rivier (de Rijn).
Dat hoef ik niet op te zoeken, dat weet ik zo wel. Punt is dat natuurwater geen drinkwater is.
K en L zaten niet bij grote meren zoals op de foto en hoog in de bergen zouden ze in enkele uren onderkoeld zijn in de nacht. Dus volgens jou gingen ze dagelijks uren door ruig terrein omhoog klimmen in de bergen voor drinkwater. Om 's middags weer naar beneden af te dalen tegen de kou.

Voor indianen is dat allemaal niet te doen maar voor 2 hollandse meiden geen probleem natuurlijk.
Dat drinkwaterprobleem geldt in de hele provincie, dit artikel is slechts 1 voorbeeld. Ga maar googlen op sin agua potable en je vindt talloze voorbeelden in allerlei gebieden in de hele provicie.
pi_150879914
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Dat hoef ik niet op te zoeken, dat weet ik zo wel. Punt is dat natuurwater geen drinkwater is.K en L zaten niet bij grote meren zoals op de foto en hoog in de bergen zouden ze in enkele uren onderkoeld zijn in de nacht. Dus volgens jou gingen ze dagelijks uren door ruig terrein omhoog klimmen in de bergen voor drinkwater. Om 's middags weer naar beneden af te dalen tegen de kou.
Nee, ik ga uit van de locatie die FvdG heeft aangewezen. Dat lijkt een locatie waar dat water nog niet langs menselijke activiteiten als paddocks, hutjes of nederzettingen is geweest waardoor de kans dat het water ondrinkbaar is al een stuk kleiner wordt. Niet afwezig maar wel aanzienlijk kleiner.

Overigens is het grappig dat je een rivier aanziet voor een meer. Niet zo bekend met de Nederlandse rivieren?
pi_150880015
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:50 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, ik ga uit van de locatie die FvdG heeft aangewezen. Dat lijkt een locatie waar dat water nog niet langs menselijke activiteiten als paddocks, hutjes of nederzettingen is geweest waardoor de kans dat het water ondrinkbaar is al een stuk kleiner wordt. Niet afwezig maar wel aanzienlijk kleiner.

Overigens is het grappig dat je een rivier aanziet voor een meer. Niet zo bekend met de Nederlandse rivieren?
Ik had niet verwacht dat je een foto van een Nederlandse rivier zou plaatsen aangezien dat totaal nergens op slaat. Telkens die onzinnige vergelijkingen van Nederland met Panama.
pi_150880019
Agua contaminada is een probleem in Bocas del Toro

Bericht van 26 augustus 2014;
CHANGUINOLA, Bocas del Toro.- Two children died in the community of Sirai, Ngäbe Bugle provinces of Bocas del Toro, after drinking well water that was contaminated with bacteria, said the Ministry of Health (MoH)

http://www.prensa.com/ped(...)le_0_4012848685.html

Op deze video uit 2008 is het probleem al, dode dieren langs beekjes en rivieren door vervuiling als gevolg van de mijnbouw
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:01:05 #108
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150880114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:09 schreef gynaika het volgende:

Vrij scherpe foto, met voor mij een opvallend aspect. Ieder voor zich.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:11 schreef jackie12 het volgende:

Je hoeft niet heel veel fantasie te hebben om daar een (groot) bebloed hoofd in te zien.
Doet mij een beetje denken aan dat masker van "Saw"

Het heeft veel weg van de kleur haar. Toch zal het vegetatie zijn? Rotsen hebben ook vaker een okerachtige verkleuring, al blijft het opmerkelijk.
pi_150880115
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat je een foto van een Nederlandse rivier zou plaatsen aangezien dat totaal nergens op slaat. Telkens die onzinnige vergelijkingen van Nederland met Panama.
Het is gewoon een aantoonbaar feit dat hoe verder je van de bron raakt, hoe meer het water langs de bewoonde wereld stroomt, hoe viezer het wordt. Dan maakt het geen ruk uit of dat in Europa is of in Panama. Veder staat er gewoon bij dat de foto's van de Rijn zijn waardoor je reactie hier aantoont dat als die niet met je meegaat je het gewoon niet goed leest.
Faal.
pi_150880127
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:56 schreef Grijzemassa het volgende:
Op deze video uit 2008 is het probleem al, dode dieren langs beekjes en rivieren door vervuiling als gevolg van de mijnbouw
Is er mijnbouw op de CD?
pi_150880201
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het is gewoon een aantoonbaar feit dat hoe verder je van de bron raakt, hoe meer het water langs de bewoonde wereld stroomt, hoe viezer het wordt. Dan maakt het geen ruk uit of dat in Europa is of in Panama. Veder staat er gewoon bij dat de foto's van de Rijn zijn waardoor je reactie hier aantoont dat als die niet met je meegaat je het gewoon niet goed leest.
Faal.
Waarom zou ik uitgebreid gaan lezen als 1 blik al duidelijk maakt dat het een onzinnige vergelijking is?
Zet Holland eens uit je hoofd en ga je verdiepen in de dagelijkse werkelijkheid in het gebied waar K en L omgekomen zijn. Die is niet te vergelijken met wat dan ook in Nederland.
pi_150880223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Is er mijnbouw op de CD?
Zaten K en L op de cd de hele tijd? Had dat dan eerder gezegd :D
Ze waren in Bocas del Toro, in het Changuinola gebied. En daar gaan de (laatste 2) bronnen van mij over.
pi_150880385
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Perico het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Het heeft veel weg van de kleur haar. Toch zal het vegetatie zijn? Rotsen hebben ook vaker een okerachtige verkleuring, al blijft het opmerkelijk.
Het lijkt op een stilleven van Monet, ik zie er nog steeds niets in...hoe zien andere het?
pi_150880391
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:04 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Waarom zou ik uitgebreid gaan lezen als 1 blik al duidelijk maakt dat het een onzinnige vergelijking is?
Zet Holland eens uit je hoofd en ga je verdiepen in de dagelijkse werkelijkheid in het gebied waar K en L omgekomen zijn. Die is niet te vergelijken met wat dan ook in Nederland.
Die foto is niet gemaakt in Holland.
Diep teleurstellend hoe je je in bochten wringt om maar geen feiten te willen erkennen.
Je komt zelf met verontreinigingen door mijnbouw |:( om mijn stelling dat hoe verder je van de bron bent en hoe meer de rivier door bewoond gebeid loopt, onderuit te halen. 8)7

Overigens wordt je ook in Panama nat als je door de regen loopt in je hemd. Net als in "Holland".
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 13:14:00 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_150880421
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef Perico het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie daar gewoon vegetatie in.
pi_150880422
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:05 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Zaten K en L op de cd de hele tijd? Had dat dan eerder gezegd :D
Ze waren in Bocas del Toro, in het Changuinola gebied. En daar gaan de (laatste 2) bronnen van mij over.
Wij weten niet precies waar ze gezeten hebben. De afgrond die FvdG aanwees was relatief dichtbij de Mirador. Het gebied dat die local aanwees als fotolocatie ook.
pi_150880517
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Diep teleurstellend hoe je je in bochten wringt om maar geen feiten te willen erkennen.
Je komt zelf met verontreinigingen door mijnbouw |:( om mijn stelling dat hoe verder je van de bron bent en hoe meer de rivier door bewoond gebeid loopt, onderuit te halen. 8)7

Overigens wordt je ook in Panama nat als je door de regen loopt in je hemd. Net als in "Holland".
Nee je leest mijn reacties niet goed. Hoe verder van de bewoonde wereld hoe schoner het water ja. Maar laten K en L nou juist op zoek geweest zijn naar de bewoonde wereld, en ondertussen ook nog eens veel schoon drinkwater nodig hadden. Die 2 gaan niet samen. Is dus erg onwaarschijnlijk dat K en L onbewoond gebied op gingen zoeken om drinkwater te vinden. Ze zullen eerder een rivier stroomafwaarts gevolgd hebben dan bergbeekjes stroomopwaarts. Dus meer kans op vervuild water.

Verder kan ik me ergere dingen voorstellen dan dat jij teleurgesteld bent in mij :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Grijzemassa op 21-03-2015 13:31:34 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 13:19:10 #118
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150880539
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie daar gewoon vegetatie in.
:Y Zonlicht op vegetatie en stenen.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150880655
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Wij weten niet precies waar ze gezeten hebben. De afgrond die FvdG aanwees was relatief dichtbij de Mirador. Het gebied dat die local aanwees als fotolocatie ook.
Dat weet je niet, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik denk zelf dat als ze in een afgrond gevallen zijn, dat toch verder van de mirador geweest is.
Omdat er in de eerste week nog gezocht is iig nog tot aan de paddocks.

Ik blijf in het geval van een ongeluk denken aan eerst een verdwaling en een ongeluk na een paar dagen.
De lus gedachte vind ik nog steeds een goede optie.
pi_150880711
Man hier, wat zit jij nu voor'n viezigheid te bekijken, met uitleg over wat hij erin ziet:
vrouw met ogen en rode natte haren voor gezicht.

Hij weet dus niet wat de discussie was

edit:
zojuist uitgelegd en het origineel laten zien en dat het waarschijnlijk een plant of belichting is, zijn antwoord: echt niet

En overbelichting op onderkant gezicht

[ Bericht 16% gewijzigd door ootjekatootje op 21-03-2015 13:40:46 ]
pi_150880899
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:12 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat ik serieus ga reageren op een foto van de Rijn als we het over drinkwater in Bocas del Toro Panama hebben? :+
pi_150881078
quote:
Alles kan, het leidt alleen niet tot een oplossing voor je overlevingskansen en verlaagt het eerder doordat je onnodig batterijen verbruikt.
quote:
Dan mag jij me vertellen hoe deze "verstandige meiden" 's avonds en 's nachts wisten dat ze geen bereik hadden?
quote:
Omdat ze zich niet verplaatst hadden dachten ze nog steeds geen bereik te hebben?
quote:
Ik heb nog geen goede verklaring gezien voor de lange inactiviteit op de telefoon. Zelfs niet een keer kijken of er een streepje is. Maar wel de volgende dag nog een keer bellen. Hebben ze zich dan wel verplaatst?
quote:
Soms kun je bereik krijgen door jezelf een meter te verplaatsen.
Soms kun je bereik krijgen op een plek waar je eerder geen bereik had.
Als je ingesloten zit op een -relatief- kleine locatie, en je hebt een paar keer geprobeerd of je bereik hebt en weet dat het niet zo is (ook niet na die ene keer, het ene punt dat het er wel was), moet er 'k weet niet wat gebeuren voor er wel bereik is. Hoe lang kun je daar op blijven wachten met je verstandige batterijverbruik?

Foto, ik zie iets roodachtigs, kan er met fantasie van alles in zien, stuk koeievlees ofzo, maar denk niet dat Plinio dat op de foto zet en op z'n FB.. En als hij dat wel zou doen, dan juist duidelijk herkenbaar, lijkt me.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150881185
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:46 schreef Lutalo het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Als je ingesloten zit op een -relatief- kleine locatie, en je hebt een paar keer geprobeerd of je bereik hebt en weet dat het niet zo is (ook niet na die ene keer, het ene punt dat het er wel was), moet er 'k weet niet wat gebeuren voor er wel bereik is. Hoe lang kun je daar op blijven wachten met je verstandige batterijverbruik?

Foto, ik zie iets roodachtigs, kan er met fantasie van alles in zien, stuk koeievlees ofzo, maar denk niet dat Plinio dat op de foto zet en op z'n FB.. En als hij dat wel zou doen, dan juist duidelijk herkenbaar, lijkt me.
Als het klopt wat mijn man hier blijft volhouden, dan denk ik ook niet dat de maker van de foto heeft gezien wat erop staat.
pi_150881234
Op de uploads van de foto's van die dag lopen nog meer personen, wie waren dat en is er te achterhalen van welke dag de foto's zijn?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150881644
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:05 schreef jackie12 het volgende:
La Novia de la Montana
http://www.hablayapanama.com/nl/ecotourism/boquete/hiking/#novia
Ik lees hier Orqueta regio.
Zal hetzelfde zijn als Horqueta?
Zo ja, weten we wel zo'n beetje waar dat is.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150882210
quote:
Is er daar ooit eentje gevallen?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:44:20 #128
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150882323
Iemand vroeg me om naar die foto van Plinio te kijken. Dus bij deze.
Linksonder zie ik iets wat op een pijlgifkikker lijkt. Hier de kop:

Bv. een Oophaga pumilio (groene variant)
En rechtsonder een vlinder:

Lijkt op deze:

Misschien zie ik dingen die er niet zijn. De foto is nogal vaag dus ik gok maar wat. Als ik daar was zou ik een stap dichterbij doen.

Verder zie ik een beekje en heel veel planten.

[ Bericht 3% gewijzigd door Domnivoor op 21-03-2015 15:04:03 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:01:45 #129
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150882622
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Op de uploads van de foto's van die dag lopen nog meer personen, wie waren dat en is er te achterhalen van welke dag de foto's zijn?
Nee, je kunt wel zien aan de Apple profielen dat het om een 72-bit iPhone 4 foto gaat.. Maar een upgeloade foto van Facebook verliest zowat alle metadata, van creatiedatum etc.
pi_150883671
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als het klopt wat mijn man hier blijft volhouden, dan denk ik ook niet dat de maker van de foto heeft gezien wat erop staat.
Ik denk hetzelfde als jouw man. Het rode kan haar zijn of bloed.

Maar het is wel opvallend dat het object centraal op de foto is geplaatst, daarmee aangevend de belangrijkheid ervan.
pi_150883888
we hebben dus een kikker en een vlinder, op de meeste foto's wordt juist ingezoomd op de insecten, hangt er ergens nog een luiaard??
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 16:10:54 #132
249559 crew  Lavenderr
pi_150884118
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:58 schreef ootjekatootje het volgende:
we hebben dus een kikker en een vlinder, op de meeste foto's wordt juist ingezoomd op de insecten, hangt er ergens nog een luiaard??
We hebben helemaal niks, het is allemaal interpretatie en fantasie.
pi_150884183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Potverdorie, hier ligt een compleet lege Bubbelurp fles!

We zitten nu vage foto's te analyseren van een compleet ander tijdstip en we zien daar van alles en nog wat in. Nee weet je: die gast maakt een foto van een bebloed afgehakt hoofd tijdens zijn excursies en zet het lekker op FB. Of nee hij had het niet door... 8)7
pi_150884241
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

het zal toch wat wezen als blijkt dat je er volledig naast zit.
pi_150884497
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:13 schreef lekarO het volgende:

[..]

We zitten nu vage foto's te analyseren van een compleet ander tijdstip en we zien daar van alles en nog wat in. Nee weet je: die gast maakt een foto van een bebloed afgehakt hoofd tijdens zijn excursies en zet het lekker op FB. Of nee hij had het niet door... 8)7
Compleet ander tijdstip? 4 april 2014.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 16:25:07 #136
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_150884502
quote:
Tsja, na een jaar wordt er nog volop iedere dag over de zaak gepost en dan ga jij klagen over foto analyses? Iemand anders vindt het indexeren van alle hutjes niet interessant, of informatie over de markt van Boquete... welkom bij websleuthing, waarbij je ook dingen mag negeren...
pi_150884660
quote:

[..]

Je maakt het toch weer mooi, afgehakt? wie zegt dat??
Bebloed hoofd?? wie zegt dat?? Die rode vlek lijkt op een hoofd, ja mijn man liep langs en schrok van de foto die Perico hier postte. Het rood steekt af tegen al het groen, daardoor valt het op.

Voor hetzelfde geld ligt daar een rood met wit gestreept nat hemdje....En dan is het ineens wel interessant te weten waar de locatie is. Ongeacht of je gelooft in verdwaling, vermissing of een misdrijf.

Maar ja we fantaseren er weer rustig op los ^O^ , is weer een top bijdrage van je!
pi_150885279
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je maakt het toch weer mooi, afgehakt? wie zegt dat??
Bebloed hoofd?? wie zegt dat?? Die rode vlek lijkt op een hoofd, ja mijn man liep langs en schrok van de foto die Perico hier postte. Het rood steekt af tegen al het groen, daardoor valt het op.

Voor hetzelfde geld ligt daar een rood met wit gestreept nat hemdje....En dan is het ineens wel interessant te weten waar de locatie is. Ongeacht of je gelooft in verdwaling, vermissing of een misdrijf.

Maar ja we fantaseren er weer rustig op los ^O^ , is weer een top bijdrage van je!
Nu ja, hij heeft wel een punt. Bij die zogenaamde 'analyses' zijn al zoveel dingen geroepen dat het begint te lijken op de rorschachtest:

"De test is gebaseerd op de menselijke neiging interpretaties en gevoelens te projecteren op, in dit geval, inktvlekken. Daartoe proberen speciaal opgeleide psychologen aan de hand van de gegeven interpretaties het diepere persoonlijke karaktertrekken en de impulsen van de testpersonen te begrijpen. Rorschach publiceerde de resultaten van zijn studie van 300 patiënten en 100 gezonde testpersonen in "Psychodiagnostik". Sindsdien werd zijn methode als hulpmiddel voor psychologische beoordeling en diagnose gebruikt."

"Het verschijnsel waar de rorschachtest op gebaseerd is, is tegenwoordig goed bekend in de psychologie en wordt pareidolia genoemd. Het is een bijproduct van onze patroonherkenning dat zo sterk is om gezichten en andere belangrijke informatie te zien, dat onze hersenen deze patronen herkennen waar er geen zijn."

"Pareidolie of pareidolia is een psychisch verschijnsel, een vorm van illusie waarbij iemand een zodanige interpretatie van onduidelijke of willekeurige waarnemingen heeft, dat hij hierin herkenbare dingen meent waar te nemen. De naam is afkomstig van het Griekse para (naast) en eidolon (beeld).

De reden voor het verschijnsel ligt er waarschijnlijk in dat de hersenen behoefte hebben om verbanden tussen gegevens te leggen, ook als deze er eigenlijk niet zijn."
pi_150885887
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nu ja, hij heeft wel een punt. Bij die zogenaamde 'analyses' zijn al zoveel dingen geroepen dat het begint te lijken op de rorschachtest:

"De test is gebaseerd op de menselijke neiging interpretaties en gevoelens te projecteren op, in dit geval, inktvlekken. Daartoe proberen speciaal opgeleide psychologen aan de hand van de gegeven interpretaties het diepere persoonlijke karaktertrekken en de impulsen van de testpersonen te begrijpen. Rorschach publiceerde de resultaten van zijn studie van 300 patiënten en 100 gezonde testpersonen in "Psychodiagnostik". Sindsdien werd zijn methode als hulpmiddel voor psychologische beoordeling en diagnose gebruikt."

"Het verschijnsel waar de rorschachtest op gebaseerd is, is tegenwoordig goed bekend in de psychologie en wordt pareidolia genoemd. Het is een bijproduct van onze patroonherkenning dat zo sterk is om gezichten en andere belangrijke informatie te zien, dat onze hersenen deze patronen herkennen waar er geen zijn."

"Pareidolie of pareidolia is een psychisch verschijnsel, een vorm van illusie waarbij iemand een zodanige interpretatie van onduidelijke of willekeurige waarnemingen heeft, dat hij hierin herkenbare dingen meent waar te nemen. De naam is afkomstig van het Griekse para (naast) en eidolon (beeld).

De reden voor het verschijnsel ligt er waarschijnlijk in dat de hersenen behoefte hebben om verbanden tussen gegevens te leggen, ook als deze er eigenlijk niet zijn."
Das grappig want mijn man wist dus niet waarna die keek en zag juist een vrouwenhoofd. Ik keek erna met de voorkennis en ik zag het niet...
Juist tegenovergestelde van wat jij bedoeld. Wat zegt dat dan over die vlek?

edit: pak die foto van Perico en vraag thuis eens wat anderen zien
pi_150886159
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Das grappig want mijn man wist dus niet waarna die keek en zag juist een vrouwenhoofd. Ik keek erna met de voorkennis en ik zag het niet...Juist tegenovergestelde van wat jij bedoeld.
Nope want die psychologische verschijnselen zijn niet alleen voorbehouden aan mensen op dit topic.
quote:
Wat zegt dat dan over die vlek?edit: pak die foto van Perico en vraag thuis eens wat anderen zien
Net gedaan. Zagen er niets in, vroegen zich alleen verbaast af waarom dit stukje van de foto zo uitvergroot was.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 17:33:44 #141
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150886501
Geloof het of niet: dat gebied zit vol met kikkers en vlinders. Die verwacht ik dan ook eerder op een willekeurige natuurfoto dan een vrouwenhoofd of zo.

Maar ieder zijn ding.
pi_150886569
De rorschachtest is al zo oud en denk ik bij iedereen wel bekend.
Niets nieuws onder de zon dus en met de wetenschap van het bestaan van dat fenomeen vorm je dan een mening.

Ik vraag me af of het ergens langs de route is, aangezien de foto geplaatst is op 5 april en P bij de zoekakties betrokken was. Iemand zou dat rode op die steen ook kunnen verwarren met een markering, waar kom je terecht als je dat stroompje omhoog volgt?
pi_150886741
quote:
12s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:36 schreef Grijzemassa het volgende:
De rorschachtest is al zo oud en denk ik bij iedereen wel bekend.
Niets nieuws onder de zon dus en met de wetenschap van het bestaan van dat fenomeen vorm je dan een mening.

Ik vraag me af of het ergens langs de route is, aangezien de foto geplaatst is op 5 april en P bij de zoekakties betrokken was. Iemand zou dat rode op die steen ook kunnen verwarren met een markering, waar kom je terecht als je dat stroompje omhoog volgt?
Goeie ingang!
P's upload van die dag bevatte ook een foto in de Mirador, vervolgens een avondfoto van een insect en een dagfoto van een insect en vervolgens dus deze natuurfoto.
In de video van de vrienden zit ook zo'n watertje en daarover werd ook een vraag gepost waar je dan zou uitkomen als je die bedding/waterbron volgt.
pi_150887436
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Goeie ingang!
P's upload van die dag bevatte ook een foto in de Mirador, vervolgens een avondfoto van een insect en een dagfoto van een insect en vervolgens dus deze natuurfoto.
In de video van de vrienden zit ook zo'n watertje en daarover werd ook een vraag gepost waar je dan zou uitkomen als je die bedding/waterbron volgt.
Misschien dat spitten in de oude informatie over de zoekakties in de eerste dagen een aanwijzing kan geven.
Maar dan moet je ook nog weten of P van de partij was.
Ik vind de rode kleur wel opvallend en kan die kleur niet terugvinden in de vegetatie op de rest van de foto.
Ik vind het lijken op een markering met verf (zoals de verf die indianen maken van planten)
pi_150888211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Das grappig want mijn man wist dus niet waarna die keek en zag juist een vrouwenhoofd. Ik keek erna met de voorkennis en ik zag het niet...
Juist tegenovergestelde van wat jij bedoeld. Wat zegt dat dan over die vlek?

edit: pak die foto van Perico en vraag thuis eens wat anderen zien
Ik heb het vandaag aan drie anderen gevraagd en met een zekere schrik erbij zeiden zij: “Dat is een vrouwenhoofd”. Er werd ook nog wat explicatie aan toegevoegd...
pi_150890553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik heb het vandaag aan drie anderen gevraagd en met een zekere schrik erbij zeiden zij: “Dat is een vrouwenhoofd”. Er werd ook nog wat explicatie aan toegevoegd...
Inderdaad, dat wordt er gezegd een vrouwenhoofd, geen koeienhoofd, dode vogel of mannenhoofd.
Maar wij zijn natuurlijk hartstikke gek, het is gewoon een plant, plat en rossig.

Groeit in de rivier, een waterplant dus, rood.. :7
pi_150890670
Waarom staat dit in BNW :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:55:22 #148
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150890696
Nieuwsberichtje:
http://www.panamaamerica.(...)in-conclusion-968681
Edit: er staat hetzelfde in als de link die RapaNui eerder postte.

[ Bericht 19% gewijzigd door Domnivoor op 21-03-2015 20:14:31 ]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:04:54 #149
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150891057
Is er hier iemand die Portugees kan lezen?
http://www.muitofixe.pt/d(...)-de-todos-os-tempos/
pi_150891107
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:07 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Misschien dat spitten in de oude informatie over de zoekakties in de eerste dagen een aanwijzing kan geven.
Maar dan moet je ook nog weten of P van de partij was.
Ik vind de rode kleur wel opvallend en kan die kleur niet terugvinden in de vegetatie op de rest van de foto.
Ik vind het lijken op een markering met verf (zoals de verf die indianen maken van planten)
Probleem met verf is dat de niet pakt op een natte en vochtige ondergrond, en volgens de feiten was het die periode droog wat betekend dat het water daar normaal wat hoger staat.
Verder moet de verf die wel pakt op die natte stenen bestaan uit een alkyd-gedragen verf. Een natuurlijk kleurmengsel blijft niet zitten en zeker niet een rood/oranje/geel verf op een grijze ondergrond. Dan zou er eerst een wittint onder moeten. Rood, oranje en geel zijn zeer slecht dekkende kleuren en vaak transparant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')