Pff geen idee.. meestal genees ik aardig snel. Ik moet volgende week 2x langskomen zodat hij me weer kan martelen. Tering, wat heeft die gast me net pijn gedaan..quote:Op donderdag 2 april 2015 15:42 schreef Puala het volgende:
WowGij bikkel met wat je gister toch even hebt gedaan
![]()
Beterschap![]()
Hoe lang allemaal niet?
Lekker op de bank met je hand onder een bak chocolade ijs met een lepel in de andere hand.quote:Op donderdag 2 april 2015 15:44 schreef Saisai het volgende:
Oh, en ik moet 5x per dag 10 minuten koelen met ijs.
thanksquote:Op donderdag 2 april 2015 19:08 schreef hottentot het volgende:
[..]
Lekker op de bank met je hand onder een bak chocolade ijs met een lepel in de andere hand.
Altijd het beste ervan zien te maken.
Sterkte.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:05 schreef Seven. het volgende:
Ik wist niet dat je al begonnen was!!!!
Super SUPER gaaf wordt dit! Naysayers alhier kennen de infamous SaiSai zeker niet :p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chaos is a ladder.
quote:Op woensdag 8 april 2015 08:20 schreef Nightquest777 het volgende:
Resultaat:
[ afbeelding ]
@ 35 euro
geeft niets hoor, ik kan me voorstellen dat je het niet mooi vindt. Gelukkig staat het in mijn huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O+
Fluoriserend geel en roze met paarse stippenquote:Op donderdag 9 april 2015 08:41 schreef Marthinezruit het volgende:
Heb je al een idee qua kleur en wat je er mee gaat doen?
Uitgesproken!quote:Op donderdag 9 april 2015 09:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fluoriserend geel en roze met paarse stippen
Typisch Saisai dus. Ondanks dat haar naam erg op saaisaai lijkt is ze dat dus helemaal niet. Bij deze vrolijke, pittige en stoere user hoort een bijhorend kapsel toonbank!quote:
Ik was al op zoek gegaan naar het topic van die deense kast haha! maar kon het niet vinden! iemand een linkje?quote:Op donderdag 9 april 2015 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Typisch Saisai dus. Ondanks dat haar naam erg op saaisaai lijkt is ze dat dus helemaal niet. Bij deze vrolijke, pittige en stoere user hoort een bijhorend kapsel toonbank!
K&W / Saisai's jaren 60 kringloop kast renovatiequote:Op donderdag 9 april 2015 12:17 schreef Marthinezruit het volgende:
[..]
Ik was al op zoek gegaan naar het topic van die deense kast haha! maar kon het niet vinden! iemand een linkje?
Topper! dankuuquote:Op donderdag 9 april 2015 12:19 schreef Puala het volgende:
[..]
K&W / Saisai's jaren 60 kringloop kast renovatie
Tuurlijk!quote:Op donderdag 9 april 2015 18:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Echt diep respect hoe je dit aanpakt! Hoe gaat t met je pees? Doe je wel voorzichtig? /mamamodus
quote:Op vrijdag 10 april 2015 22:15 schreef Saisai het volgende:
Hi.
Vanochtend de hendels erop gezet en de kast op de plaats gezet. Aangezien ik deze niet kon duwen met mijn armen, heb ik hem volledig met mijn derrière voortgeduwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lamp moet nog opgehangen worden en er komt een canvas boven. Daar maak ik dan nog een foto van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |