Dat is een standaard post in [TV], geheid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
Blijft bijzonder, die vreemde eend in de bijt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Dolf Jansen neemt de week door
Het is weer vrijdag! Hoog tijd om vanavond de week door te nemen met cabaretier Dolf Jansen! Wat viel hem op deze week?
Kan broekie Jesse Klaver ook weer scoren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Woede over salarisverhoging bij top van banken
Er is woede over de salarisverhoging bij de top van ING en ABN Amro. ING-topman Ralph Hamers krijgt in 2015 een loonsverhoging van 28% en verdient zo minimaal 1,63 miljoen euro. En zes van de zeven bestuursleden van ABN-AMRO 100.000 euro extra uitgekeerd. In een tijd waarin veel banen verloren gaan in de sector zorgt dit voor veel ophef. Vanavond discussiëren financieel journalist Jeroen Smit, Eric Smit van Follow the Money en GroenLinks-politicus Jesse Klaver over de verhogingen van de salarissen en het uitkeren van bonussen.
Veel geld is ook maar relatiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Als veel geld synoniem was voor kwaliteit, was die hele crisis niet ontstaan.
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Jesse Klaver, 28 jaar, verdient ook mooi een ton per jaar.
Ik denk dat die CEO's meer uren maken dan Tweede Kamerleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgd
.... voor beide heb blijk je geen ingewikkelde studie nodig te hebben ....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgd
Ik vind GGMM voor VBL-begrippen nog best slimquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
De Speld, voor al het nieuws op leeghoofdenniveau.
Echt iets voor GGMM.
GGMM hapt vooralsnog niet, jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind GGMM voor VBL-begrippen nog best slim
Hij durft niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM hapt vooralsnog niet, jammer.
Beatrice heeft een hele chaotische manier van spreken. Van de hak op de tak.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:37 schreef Be-Smart het volgende:
Beatrice is zelf ook gelovig en denkt dat Jezus over water kon open -> zelf ook niet helemaal 100.
Makkelijk om dan anderen belachelijke te maken
Ja, ik weet het. Manson heeft ook een lekkere (bijna-)vrouw. En krijgt ook veel fanmail.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Breivik schijnt ook zakken post te krijgen, vooral van vrouwen.
Dat verhaal was echt te bizar om verzonnen te zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het gewoon bullshit is
Hij is ineens heel terughoudend. Ik geloofde het verhaal overigens prima toen ik het net hoorde.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk ook nog steeds dat het gewoon bullshit is
Cabaretiers hebben toch wel een redelijke fantasiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal was echt te bizar om verzonnen te zijn.
Mijn mensenkennis, voor wat het waard is, zegt ook dat het waar is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dat verhaal was echt te bizar om verzonnen te zijn.
Ik geloofde het ook, vooral omdat ik DeGuzman ervoor aanzag. Hoewel dat verhaal met die taser wat apart over kwam.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:44 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij is ineens heel terughoudend. Ik geloofde het verhaal overigens prima toen ik het net hoorde.
Ik geloof op zich best dat het verzonnen zou kunnen zijn qua fantasie, maar ik geloofde het meteen omdat A. Javier Guzman en B. omdat ik niet begrijp waarom je het zou verzinnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Mijn mensenkennis, voor wat het waard is, zegt ook dat het waar is.
Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:47 schreef Grunge. het volgende:
Altijd lachen als het niet Amsterdam is natuurlijk.
Kolonie.quote:
Een Nederlander staat jaren op de wachtlijst. Zo'n asielzoeker krijgt binnen drie maanden een woning.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:12 schreef rubbereend het volgende:
Hallo, de 25.000 mensen in asielzoekerscentra zijn voor meer dan de helft mensen die in bezit zijn van een verblijfsvergunning maar omdat gemeentes treuzelen nog geen vaste woonplek krijgen in het land. Als gemeentes hun taakstelling uit zouden voeren kan de helft van de centra dicht.
Nou wees er maar jaloers opquote:Op maandag 23 maart 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een Nederlander staat jaren op de wachtlijst. Zo'n asielzoeker krijgt binnen drie maanden een woning.
Bij een hoop instanties moet je als Nederlander minimaal vijf jaar ingeschreven staan om de woning te krijgen die je zintquote:Op maandag 23 maart 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een Nederlander staat jaren op de wachtlijst. Zo'n asielzoeker krijgt binnen drie maanden een woning.
They took our jobsquote:Op maandag 23 maart 2015 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Asielzoekers betalen duizenden euro's/dollars om hier te komen. Het is gewoon een belachelijk systeem. Daar kunnen we voor veel minder geld veel meer mensen helpen.quote:
hoeveel is veel gevallen?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Het punt dat Karskens aansnijdt, is meer dan terecht. Ze willen vanuit Afrika en het Midden-Oosten massaal naar Europa. Om in veel gevallen trouwens schijt te hebben aan onze normen en waarden, maar dat terzijde.
dat je 5 jaar moet wachten is een ander probleem lijkt me.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Bij een hoop instanties moet je als Nederlander minimaal vijf jaar ingeschreven staan om de woning te krijgen die je zint
Pfff... weet ik veel. Kijk naar de integratieproblematiek en je kunt daar genoeg uit afleiden.quote:
Jij bent een fan van de VARA zo te zien. Het nederlands bolwerk van linkse zwarte piet haters.quote:
95% van alle vluchtelingen is tegen onze normen en waarden?quote:
En om communistische verzetstrijders te verraden natuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Veel Engelandvaarders kwamen later terug om hier te vechten.
Alleen dat komt deels door alle mensen die met 'urgentie' een woning nodig hebben.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat je 5 jaar moet wachten is een ander probleem lijkt me.
voor een relatief klein deel natuurlijk. Dat de woningmarkt verziekt is en dat woningbouwcoöperaties de boel verziekt hebben is de basis waar het mis is gegaan.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen dat komt deels door alle mensen die met 'urgentie' een woning nodig hebben.
95% lijkt me wat veel, maar als het richting de 70% gaat, verbaast me dat niks. Mensen die hierheen komen en dan ruim baan eisen voor hun fundamentalistische geloofsbeleving en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
95% van alle vluchtelingen is tegen onze normen en waarden?
Waar slaat dat nou op? Hij heeft gewoon een punt.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:18 schreef DSVM het volgende:
[..]
Jij bent een fan van de VARA zo te zien. Het nederlands bolwerk van linkse zwarte piet haters.
Niet echt. Het is een vergelijking van lul op kut.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Hij heeft gewoon een punt.
Wel een foute dubbele denim combinatie had die man aan, alleen daarvoor zou ik hem al oppakken.quote:
Ouwe brabbelaar dat het is.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die van koppen heeft nog geen zinnig woord gezegd
Ok.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef KOPUITDEKLEI het volgende:
Tien jaar geleden ben ik al gestopt met naar dit tuig te kijken.
Ze hebben geen eigen mening, maar strijken hun centen of liever gezegd hun euro's op om hun bankrekening te spekken, door anderen te laten oreren. Meer niet!
Ze hebben geen eigen mening.
Het zijn net psychiaters.
En die zijn meestal zelf gek!
Kijk maar eens naar het nieuws.
Als je Peter zijn gelijk niet toekent, wordt hij mad.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet het niet, met die Peter R de Vries. Hij heeft een aantal zaken knap opgelost, maar het is ook iemand die stug aan zijn mening vasthoudt als hij die eenmaal heeft gevormd. De Deventer Moordzaak is een uitstekend voorbeeld. Dat maakt hem er niet geloofwaardiger op.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:28 schreef KOPUITDEKLEI het volgende:
Tien jaar geleden ben ik al gestopt met naar dit tuig te kijken.
Ze hebben geen eigen mening, maar strijken hun centen of liever gezegd hun euro's op om hun bankrekening te spekken, door anderen te laten oreren. Meer niet!
Ze hebben geen eigen mening.
Het zijn net psychiaters.
En die zijn meestal zelf gek!
Kijk maar eens naar het nieuws.
Net een klein kind in de supermarkt dat perse een zakje drop wil.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Peter zijn gelijk niet toekent, wordt hij mad.
Ik vind de geschreven versie wel grappigerquote:Op maandag 23 maart 2015 23:35 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Kunnen ze niet ophouden met de Speld?
Ik vind Lucky TV soms best leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
In het verlengde van de discussie in het DWDD-topic vanavond: De Speld op tv is nóg minder leuk dan LuckyTV.
Op internet is De Speld leuk, op tv niet.
Op internet is De Speld ongeveer 3 jaar geleden opgehouden met soms leuk te zijn.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
In het verlengde van de discussie in het DWDD-topic vanavond: De Speld op tv is nóg minder leuk dan LuckyTV.
Hij zag er wel mooier uit met die blauwe bulten op z'n gezichtquote:Op maandag 23 maart 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat voor 'n eng figuur met een ernstig lelijk gebit.
Laat je fantasie de vrije loopquote:Op maandag 23 maart 2015 23:40 schreef Caland het volgende:
Best een lang verhaal over een keukenstoel ofzo. Volg er niks van.
90%/80% van LuckyTV is niet leuk.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
Bedankt Mart.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op internet is De Speld ongeveer 3 jaar geleden opgehouden met soms leuk te zijn.
Ik had hier iemand van Nuon om een slimme meter te promoten. Die heb ik zo aan haar kop gezeurd dat ze boos wegliep.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:44 schreef Sked het volgende:
De politie hier deed zich eens voor als NUON, toen ik naar voren liep om de deur open te maken en ze de meterkast te wijzen bleek het politie te zijn. Ik had een hartverzakking.
Was ze lekker?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik had hier iemand van Nuon om een slimme meter te promoten. Die heb ik zo aan haar kop gezeurd dat ze boos wegliep.
Dat is jammerquote:Op maandag 23 maart 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, een Hindoestaanse van middelbare leeftijd.
Ondertussen zitten zij op TV en hij op de bank.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef Webschip het volgende:
Mannen zijn geen vrouwen. Vrouwen zijn geen mannen.
Dat zal altijd zo blijven.
quote:Op maandag 23 maart 2015 23:50 schreef Webschip het volgende:
Mannen zijn geen vrouwen. Vrouwen zijn geen mannen.
Dat zal altijd zo blijven.
Dit zou ik zeker doen.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:47 schreef KOPUITDEKLEI het volgende:
Misschien in de toekomst moet ik hier een topic van maken.
Filemon is een man.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ondertussen zitten zij op TV en hij op de bank.
Pauw ook, maar dat was niet het punt natuurlijk.quote:
Als ze een weervrouw is, dan wel.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Hoi. Vind je dat ik een vierkant gezicht heb?"
Maar wel aan de knop.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Heel veel vrouwen willen helemaal niet naar de top.
Mwah. Ik denk eerder dat vrouwen niet zo'n grote bek hebben en gewoon bescheidener zijn. Mannen lullen zich gewoon omhoog, ook al hebben ze minder kennis van zaken.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:55 schreef luxerobots het volgende:
Vrouwen horen gewoon minder vaak bij de absolute top. Meer middelmaat bij de vrouwen. Bij de mannen meer extremen, hele slimme mannen als entrepreneurs en uitvinders, terwijl de gevangenissen ook vol zitten met domme mannen.
Heel veel mannen overigens ook niet hoor.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
Heel veel vrouwen willen helemaal niet naar de top.
Noem dan eens de grote vrouwelijke bestuurders/kunstenaars/wiskundigen?quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk eerder dat vrouwen niet zo'n grote bek hebben en gewoon bescheidener zijn. Mannen lullen zich gewoon omhoog, ook al hebben ze minder kennis van zaken.
4 / 10quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel aan de knop.
Gahahaha~!:P
Ik zou het niet weten. Het ging toch over het bedrijfsleven?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noem dan eens de grote vrouwelijke bestuurders/kunstenaars/wiskundigen?
Merkel, Clinton, Albright, Kirschner en zo zijn er nog wel meer. Vergeet ook niet dat zeker voor bestuurders geldt dat die wat meer op leeftijd zijn en dat een generatie was waarin vrouwen nog veel meer geacht werden om te baren en te zorgen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Noem dan eens de grote vrouwelijke bestuurders/kunstenaars/wiskundigen?
Dat je met Merkel en Clinton aankomt zegt heel wat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Merkel, Clinton, Albright, Kirschner en zo zijn er nog wel meer. Vergeet ook niet dat zeker voor bestuurders geldt dat die wat meer op leeftijd zijn en dat een generatie was waarin vrouwen nog veel meer geacht werden om te baren en te zorgen.
Tot nu toe hebben we nog nooit een vrouwelijke premier gehad. Dierenpoes is de enige vrouwelijke fractievoorzitter.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef Webschip het volgende:
En Verdonk had misschien wel minister-president kunnen worden als ze gekozen werd.
Valt wel mee. Merkel is de meest invloedrijke politicus in Europa en Clinton is naast invloedrijk politicus ook nog eens de waarschijnlijke kandidaat voor het presidentschap. Maar geef het nog een jaartje of twintig en het zal wel anders zijn. Voordat de emancipatie op zaken als onderwijsniveau van de laatste twee decennia haar uitwerking vindt in de bestuurslagen ben je wel even verder.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat je met Merkel en Clinton aankomt zegt heel wat.
En tijdje terug hadden we een hele boel. Halsema, Hamer, Thieme, Kant...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tot nu toe hebben we nog nooit een vrouwelijke premier gehad. Dierenpoes is de enige vrouwelijke fractievoorzitter.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef Webschip het volgende:
En Verdonk had misschien wel minister-president kunnen worden als ze gekozen werd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:01 schreef Webschip het volgende:
[..]
'De weervrouw is vierkant', vind ik geen tekst voor een tegel.
Mijn grappen worden niet begrepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:21 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is een mooi tegeltje!
Maar waarom is het tegeltje zelf rond
Daar was ik al bang voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn grappen worden niet begrepen.
En wat zijn de vrouwelijke equivalenten van Steve Jobs, James Watt en Albert Einstein?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. Merkel is de meest invloedrijke politicus in Europa en Clinton is naast invloedrijk politicus ook nog eens de waarschijnlijke kandidaat voor het presidentschap. Maar geef het nog een jaartje of twintig en het zal wel anders zijn. Voordat de emancipatie op zaken als onderwijsniveau van de laatste twee decennia haar uitwerking vindt in de bestuurslagen ben je wel even verder.
Overigens zijn Nederlandse vrouwen just weer aardig ongeëmancipeerde, parttime werkende sufkutten in internationaal opzicht.
Watt en Einstein, echt goede vergelijkingen uit een tijd waar je vrouwelijke studenten met een vergrootglas nog niet op de universiteiten kon vinden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat zijn de vrouwelijke equivalenten van Steve Jobs, James Watt en Albert Einstein?
De onbetwiste vliegtuigkoningquote:
Ook vroeger waren er wel echt geniale vrouwelijke wetenschappers te vinden, zoals Marie Curie en Emmy Noether en Lise Meitner. De vergelijking van hem gaat inderdaad volledig mank, omdat vrouwen duizenden jaren sterk onderdrukt zijn. Dat resoneert volgens mij nog altijd door in onze hedendaagse wereld.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:25 schreef alors het volgende:
[..]
Watt en Einstein, echt goede vergelijkingen uit een tijd waar je vrouwelijke studenten met een vergrootglas nog niet op de universiteiten kon vinden.
En waarom winnen vrouwelijke regisseurs zelden een Oscar?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:56 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ook vroeger waren er wel echt geniale vrouwelijke wetenschappers te vinden, zoals Marie Curie en Emmy Noether en Lise Meitner. De vergelijking van hem gaat inderdaad volledig mank, omdat vrouwen duizenden jaren sterk onderdrukt zijn. Dat resoneert volgens mij nog altijd door in onze hedendaagse wereld.
Ik ook. Het is echt niet grappig.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zit helemaal klaar voor het moment dat ze het eruit knippen
Hoe was het gesteld met de emancipatie ten tijde van Watt en Einstein? De IT is natuurlijk nog een echt mannenvak, maar b.v. Marissa Mayer timmert aardig aan de weg. Wat betreft nobelprijswinnaars zie je er al steeds meer in de medicijnen en biologie.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En wat zijn de vrouwelijke equivalenten van Steve Jobs, James Watt en Albert Einstein?
Benno vliegtuig is gestorven ik ben weer nodig Baksteen.quote:
Jij lijkt niet helemaal te snappen dat vrouwen en mannen net wat anders in elkaar zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe was het gesteld met de emancipatie ten tijde van Watt en Einstein? De IT is natuurlijk nog een echt mannenvak, maar b.v. Marissa Mayer timmert aardig aan de weg. Wat betreft nobelprijswinnaars zie je er al steeds meer in de medicijnen en biologie.
Je lijkt niet helemaal te snappen dat emancipatie niet met terugwerkende kracht werkt.
Dat is de loopjongen van die moordenaar die daar zitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Enge man met tattoo in hals achter Tijl.
Geile teringkattenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen hoor ik kattengejank. Eerst dacht ik dat het Tijl Beckhand was, maar het zijn daadwerkelijk katten in de buitenlucht.
Ik schijt in mijn broek.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de loopjongen van die moordenaar die daar zit
Oh dat snap ik prima. Maar dat heeft weinig van doen met de claims die jij hier doet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij lijkt niet helemaal te snappen dat vrouwen en mannen net wat anders in elkaar zitten.
Autistische broertjequote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Benno Baksteen de neef van Toon Gerbrands zijn?
Duidelijk het werk van de alpinistische staat.quote:
ze hebben hem uit de lucht getoeterd met hun duivelse alpenhornenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Duidelijk het werk van de alpinistische staat.
Steve Jobs en Bill Gates hebben de hele IT-industrie veranderd, waarom waren dat geen vrouwen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh dat snap ik prima. Maar dat heeft weinig van doen met de claims die jij hier doet.
Misschien handig om nog even te wachten tot er iets meer bekend is voordat De Mossad de schuld weer krijgt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen complottopic gezien.
Om de etnische minderheden nog meer te kleineren.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Nober het volgende:
Zwarte dozen zijn oranje, waarom noemen ze het dan zwarte dozen?
ze zijn door zwarten in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Nober het volgende:
Komt dat niet van Black Box af?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Nober het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Nober het volgende:
Wiki , dus waar.quote:The origin of the term "black box" is uncertain. In a systems engineering context (since 1960's when the term was spreading), the meaning is:
the aircraft is modeled as a black box, and its behaviour will be understood by its recorded inputs (ex. pilot instructions) and outputs (ex. panel data like flight level).
Dat jankballenverhaaltje over het feminiseren van het onderwijs heb ik in een NWS topic al wel eens besproken. Dit is niet de plek om dat te gaan herkauwen. Ik ken de standaard evolutionair psychologische riedeltjes hoor, maar met solide evolutionaire hypotheses en bijbehorende bewijslijnen hebben ze weinig van doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Steve Jobs en Bill Gates hebben de hele IT-industrie veranderd, waarom waren dat geen vrouwen?
Mannen zijn vaker extreem. Superdeskundigen en de gevangenissen zitten er ook vol mee. Vrouwen zitten meer in het gemiddelde. Het onderwijs is de laatste jaren gefeminiseerd, vrouwen voor de klas en overal projectgroepjes. Logisch dat vrouwen nu in opkomst zijn. Maar in de maatschappij zien we daar minder van.
Hij heeft wel veel ervaring in Microsoft Flight Simulator 2004 met zijn Trust stick.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:16 schreef ChickenMan het volgende:
De telegraaf dude is echt een telegraaf dude aan het zijn haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |