Dat is een standaard post in [TV], geheid.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:35 schreef Monolith het volgende:
Blijft bijzonder, die vreemde eend in de bijt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:36 schreef Zipportal het volgende:
Dolf Jansen neemt de week door
Het is weer vrijdag! Hoog tijd om vanavond de week door te nemen met cabaretier Dolf Jansen! Wat viel hem op deze week?
Kan broekie Jesse Klaver ook weer scoren.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Woede over salarisverhoging bij top van banken
Er is woede over de salarisverhoging bij de top van ING en ABN Amro. ING-topman Ralph Hamers krijgt in 2015 een loonsverhoging van 28% en verdient zo minimaal 1,63 miljoen euro. En zes van de zeven bestuursleden van ABN-AMRO 100.000 euro extra uitgekeerd. In een tijd waarin veel banen verloren gaan in de sector zorgt dit voor veel ophef. Vanavond discussiëren financieel journalist Jeroen Smit, Eric Smit van Follow the Money en GroenLinks-politicus Jesse Klaver over de verhogingen van de salarissen en het uitkeren van bonussen.
Veel geld is ook maar relatiefquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
Als veel geld synoniem was voor kwaliteit, was die hele crisis niet ontstaan.
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Jesse Klaver, 28 jaar, verdient ook mooi een ton per jaar.
Ik denk dat die CEO's meer uren maken dan Tweede Kamerleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgd
.... voor beide heb blijk je geen ingewikkelde studie nodig te hebben ....quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind 'n ton voor een kamerlid wat beter te rechtvaardigen dan zes ton voor mensen die ons de crisis hebben bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |