11.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam en Eindhoven
quote:
Ik zocht naar records van Lens, en wat kwam ik tegen:quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het record van Jeremain Lens gaat vandaag uit de boeken.
Dit is maar vier jaar geledenquote:Het winnende doelpunt dat PSV'er Jeremain Lens donderdagavond in de Europa League-wedstrijd tegen Glasgow Rangers (1-0 zege) maakte, leverde het Nederlands voetbal een nieuw record op. Het huidige seizoen is het productiefste ooit in de vaderlandse Europa Cup-historie.
De treffer van de rechteraanvaller was het 87ste doelpunt van een Nederlandse club in dit Europa Cup-seizoen, in zestig duels. Dat is een verbetering van de productie uit de jaargang 2004/05, toen de teller in 57 wedstrijden naar 86 goals steeg.
PSV nam deze jaargang 21 van alle Europese Nederlandse doelpunten voor zijn rekening. Ajax (achttien goals), FC Utrecht (achttien), FC Twente (zestien), AZ (dertien) en Feyenoord (één) maken de 87 goals vol.
Het buitenspelrecord, heb je die?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht naar records van Lens, en wat kwam ik tegen:
[..]
Dit is maar vier jaar geleden
Die heeft Van Persie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het buitenspelrecord, heb je die?
Nu klink je als een bepaalde PSV user.quote:
Bedankt. Ik ga het nu uitprinten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een mooi bolwerk.
Niet weten wie dat isquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als iemand nog 1 keer die lachende man met baard gif post hé.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als iemand nog 1 keer die lachende man met baard gif post hé.
Nee, dat proef je aan alles. Ze hebben heel veel moeite met compact spelende ploegen. Tegen APOEL hadden ze ook geluk dat ze een penalty op gelukkige wijze meekregen. Dat was ook zo'n gênante wedstirjd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu klink je als een bepaalde PSV user.
Net als de achterban van Ajaxquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Beetje jammer dat die achterhoede alleen maar uit kansloos volk bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:28 schreef KingRoland het volgende:
Dit doe je elke dag, en steeds moet er niemand lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doe je elke dag, en steeds moet er niemand lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit doe je elke dag, en steeds moet er niemand lachen.
Voor het Nederlands voetbal hoop ik tenminste dat ze doorgaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is gewoon representatief voor de wedstrijd.
Hoorney Mikey als stormram.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Frank de tweede helft Sigthorsson inbrengt uit ergernis over de huidige aanval.
Nee, maar zijn zaakwaarnemer heeft tot nu toe elke minuut een bitterbal gegeten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kishna, heeft die al iets gedaan?
Omdat ajax ook de grootste moeite heeft met alles wat in het linkerrijtje staatquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
Dit Dnipro is echt niet beter dan het hele linkerrijtje in de Eredivisie. Waarom rolt Ajax dit nou niet gewoon op
15euro, Harmpje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zou er maar 30euro voor betaald hebben
Tis PSV niet he.quote:
Die grap had je al een keer gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boilesen
Je kunt niet 43x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef hem een paracetamolletje dan.
hahahahahaha
Dat was echt een mooi moment idd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Die grap had je al een keer gemaakt.
En toch lachte ik.
Boeit dat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
Waarom heeft dit topic eigenlijk geen #nummer?
De arena heeft toch geen hoeken?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
ADO gaat zondag Ajax alle hoeken van de ArenA laten zien.
Hoe zou het eigenlijk met Boccara gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat Jordi riep dat Boilesen een groot talent was.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met Boccara gaan.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:35 schreef Coco98 het volgende:
Ajax ontsnapt.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Sinkgravengod![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boilesen
Je kunt niet 43x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Zo origineel als een baksteen, jullie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
Ajax moet scoren.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ik moest hem googlen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zou het eigenlijk met Boccara gaan.
Dry your eyes matequote:Op donderdag 19 maart 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo origineel als een baksteen, jullie.
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zo origineel als een baksteen, jullie.
Staat bekend om zijn kwaliteit dat hij vanuit de onderschepping spelers zo voor de keeper kan zetten.quote:
Niemand had het hier gepost, vandaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bedankt Hans. Dat was pas een kwartier geleden.
jinxquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Baaszoer is echt ziek goed man, tering.
Ik heb een hekel aan je UI.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Saekerhett het volgende:
Bazoer en Sinkgraven spelen aardig.
Bij specsavers is de 2de bril gratis.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand had het hier gepost, vandaar.
Jawel, is wel al hier gepost.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel en ook nog eens netjes in een spoiler.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Sowieso een hele positieve, gemotiveerde jongen. Straalt ook helemaal in het youtube filmpje hierboven, geweldige glimlach.
quote:Heeft na een onderschepping al eens iemand bij Jong Ajax alleen voor de keeper gezet.
Goede teksten.quote:Ik schat hem ook hoger in dan Sporkslede en ik verwacht hem binnenkort toch wel bij de selectie in plaats van Sporkslede.
ze hadden het shirt aan, het zal wel te warm zijn.quote:
Een Poepz0rtje.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ga zo even een Bazoertje in de pot leggen haha snapje
Pics.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik krab net een korst op mijn enkel open en het bloed gutst er uit. Misschien ga ik wel dood.
RIPquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Godverdomme ik krab net een korst op mijn enkel open en het bloed gutst er uit. Misschien ga ik wel dood.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Zivko heeft je nodig. Hij belde me net. Is zeer teleurgesteld.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze hadden me hier nodig dus vandaar.
Una Paloma Konoplyanka, im just a bird in the skyyyyyquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:45 schreef Cavaliers het volgende:
Konoplyanka is zoveel beter dan de rest op het veld.
Toch nog iemand die hem inkopt.quote:
Is niet te hopen dat de bal via de paal in de goal gaatquote:
quote:
De lol is er hier al minstens 2 maanden vanaf.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik blijf dit gifje echt hilarisch vinden.![]()
![]()
Nou, voor mij niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De lol is er hier al minstens 2 maanden vanaf.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
TVPquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die had altijd zo'n donders lekker wijf. Die gaat nu met Icardi. Sierd vindt dit leuk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inter had wel een lekker koppeltje met Vierigod ernaast
Ik meende dat iemand hier zei dat Ajax het uithangbord is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef xzaz het volgende:
Wat een afgang. Dit ia wat we Europees hebben te bieden.
Van die gif ook twee maanden geleden al.quote:
Vieri is dan ook niet de mooistequote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die had altijd zo'n donders lekker wijf. Die gaat nu met Icardi. Sierd vindt dit leuk.
Jij bent echt veel te naïef.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Tchock het volgende:
Ajax kan dit prima winnen. Komt nog goed.
Dat is het ookquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:49 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik meende dat iemand hier zei dat Ajax het uithangbord is.
De rest van het topic loopt zich alleen maar in te dekken, te klagen en te janken. Ik ben iets positiever.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik niet weer zo'n prachtig verslag tikte had ik dit afgezet.
Ik hoop dat Machlas er in komt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Mr.N het volgende:
Nou Frank, wat heb je ons naar de rust te bieden...
Ik kijk hier naar uit, met broekie omlaag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik niet weer zo'n prachtig verslag tikte had ik dit afgezet.
*naquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Mr.N het volgende:
Hoe slecht is die kerel normaal wel niet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zelfs Boilesen speelt beter dan normaal
*naquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:50 schreef Mr.N het volgende:
Zeer, zeer slecht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe slecht is die kerel normaal wel niet?
Dus nog steeds kut.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Zelfs Boilesen speelt beter dan normaal
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:51 schreef AmaninFull het volgende:
Ajax speelt echt een prima pot, veel vloeiende aanvallen en combinaties, Sinkgraven ontzettend sterk, en verdedigend niets weggegeven. De goals gaan vallen.
Mwah, het is toch wel bekend dat Ajax heel veel moeite heeft met compacte ploegjes kapotspelen. Ik kan me zelfs een wedstrijd van 11 dagen gelden herinneren. Ajax ontsnapt ternauwernood tegen een huis- tuin- en keukenelftal: SBV Excelsior.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rest van het topic loopt zich alleen maar in te dekken, te klagen en te janken. Ik ben iets positiever.
Jij hebt toch meer met Conan dan met Canon?quote:
Heldtwitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 21:52:5597 procent van de 34 passes van Daley Sinkgraven kwam aan. Het hoogste aantal van alle spelers bij #ajadni. #uel [via @OptaJohan) reageer retweet
Tikje breed.. moeilijk hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Heldtwitter:voetbalzonenl twitterde op donderdag 19-03-2015 om 21:52:5597 procent van de 34 passes van Daley Sinkgraven kwam aan. Het hoogste aantal van alle spelers bij #ajadni. #uel [via @OptaJohan) reageer retweet
Wij hebben daar ook moeite mee, zie de klassiekers dit seizoen...quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, het is toch wel bekend dat Ajax heel veel moeite heeft met compacte ploegjes kapotspelen. Ik kan me zelfs een wedstrijd van 11 dagen gelden herinneren. Ajax ontsnapt ternauwernood tegen een huis- tuin- en keukenelftal: SBV Excelsior.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |