11.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Houtenbeen het volgende:
Helemaal niets in Rotterdam en Eindhoven
quote:
Ik zocht naar records van Lens, en wat kwam ik tegen:quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Het record van Jeremain Lens gaat vandaag uit de boeken.
Dit is maar vier jaar geledenquote:Het winnende doelpunt dat PSV'er Jeremain Lens donderdagavond in de Europa League-wedstrijd tegen Glasgow Rangers (1-0 zege) maakte, leverde het Nederlands voetbal een nieuw record op. Het huidige seizoen is het productiefste ooit in de vaderlandse Europa Cup-historie.
De treffer van de rechteraanvaller was het 87ste doelpunt van een Nederlandse club in dit Europa Cup-seizoen, in zestig duels. Dat is een verbetering van de productie uit de jaargang 2004/05, toen de teller in 57 wedstrijden naar 86 goals steeg.
PSV nam deze jaargang 21 van alle Europese Nederlandse doelpunten voor zijn rekening. Ajax (achttien goals), FC Utrecht (achttien), FC Twente (zestien), AZ (dertien) en Feyenoord (één) maken de 87 goals vol.
Het buitenspelrecord, heb je die?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zocht naar records van Lens, en wat kwam ik tegen:
[..]
Dit is maar vier jaar geleden
Die heeft Van Persie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het buitenspelrecord, heb je die?
Nu klink je als een bepaalde PSV user.quote:
Bedankt. Ik ga het nu uitprinten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speciaal voor jou een mooi bolwerk.
Niet weten wie dat isquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als iemand nog 1 keer die lachende man met baard gif post hé.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:23 schreef KingRoland het volgende:
als iemand nog 1 keer die lachende man met baard gif post hé.
Nee, dat proef je aan alles. Ze hebben heel veel moeite met compact spelende ploegen. Tegen APOEL hadden ze ook geluk dat ze een penalty op gelukkige wijze meekregen. Dat was ook zo'n gênante wedstirjd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu klink je als een bepaalde PSV user.
Net als de achterban van Ajaxquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Beetje jammer dat die achterhoede alleen maar uit kansloos volk bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |