Moisander/VD Hoorn/Sigthorssonquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
Iets met dat alle gekochte spelers bij Ajax op de bank zitten
Zou leuk zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax overleeft zijn alle Engelse clubs eerder uitgeschakeld in Europa dan alle Nederlandse. Dat is niet gebeurd sinds Feyenoord de UEFA Cup won in 2002.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
Als Ajax overleeft zijn alle Engelse clubs eerder uitgeschakeld in Europa dan alle Nederlandse. Dat is niet gebeurd sinds Feyenoord de UEFA Cup won in 2002.
En als Ajax eruit vliegt en Club Brugge niet, hoelang is het geleden dat België er langer in zat?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:39 schreef Tchock het volgende:
Wolfsburg verkracht Romaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:42 schreef JanCees het volgende:
Roma![]()
Daar heeft Feyenoord dus van verloren
Deze quote ga ik even bewaren voor als Ajax wordt uitgeschakeld tegen dnjpreu dndoprprekiowpieurtovskquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:42 schreef JanCees het volgende:
Roma![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even bewaren voor als Ajax wordt uitgeschakeld tegen dnjpreu dndoprprekiowpieurtovsk
*dnjprieup dndoprprekiowpieurtovskquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze quote ga ik even bewaren voor als Ajax wordt uitgeschakeld tegen dnjpreu dndoprprekiowpieurtovsk
*dnpre djrpeoproteovskquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*dnjprieup dndoprprekiowpieurtovsk
Ik denk toch datquote:
Meer in de buurt komt.quote:
Oh ok, vond het al een erg optimistische bet anders.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, maar had wel een leuke slotfase opgeleverd.
AS Roma heeft maar 4 wedstrijden gewonnen dit jaar, 10 gelijk en 2 verloren waaronder in de Coppa Italia tegen Fiorentina (0-2).quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:42 schreef JanCees het volgende:
Roma![]()
Ik, ff screenshotten danquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Wie heeft bet staan? even serieus heb lef om te posten dan
Dan daar gaat Feyenoord er dan tegen uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
AS Roma heeft maar 4 wedstrijden gewonnen dit jaar, 10 gelijk en 2 verloren waaronder in de Coppa Italia tegen Fiorentina (0-2).
Denk niet dat wij het veel beter hebben gedaan in 2015...quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:46 schreef Nober het volgende:
[..]
AS Roma heeft maar 4 wedstrijden gewonnen dit jaar, 10 gelijk en 2 verloren waaronder in de Coppa Italia tegen Fiorentina (0-2).
Met Lippen in topvorm kon Feyenoord gewoon winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk niet dat wij het veel beter hebben gedaan in 2015...
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met Lippen in topvorm kon Feyenoord gewoon winnen.
Als het 0-1 wordt ook.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als het 0-0 blijft gaat Dnjper djeprotprovsk door
1-2 of 1-4 wordt hetquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:50 schreef KingRoland het volgende:
Als het 0-0 blijft gaat Dnjper djeprotprovsk door
Met een hele hoop mazzel omdat de tegenstander de kansen niet afmaakt?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Coco98 het volgende:
Ik hoop een Ajax te zien zoals tegen Heerenveen.
Constant ontsnapt, had 3-0 minimaal moeten verliezen, waardeloos waren ze.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Moet Ajax wel kunnen winnen toch, heb die eerste pot niet gezien.
aan dat laatste deel van je zin is te zien dat je de waarheid spreektquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Mwuah, het wordt Ajax tegen een muur van Dnipro. Dan moet je op een snelle goal hopen of voor rust een penalty meekrijgen. Met de verdediging van Ajax kan je ook niet de nul houden, dus ik houd het op drie nodige goals voor Ajax.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:51 schreef Caland het volgende:
Ja, laten we de megamegamegakans van Veltman niet vergeten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Constant ontsnapt, had 3-0 minimaal moeten verliezen, waardeloos waren ze.
Ja, geen idee. Voor die vorige stat heb ik gewoon alle toernooien tot 2002 gechecktquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
En als Ajax eruit vliegt en Club Brugge niet, hoelang is het geleden dat België er langer in zat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uh, oké.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Over bloed en tranen gesproken, hoe is het eigenlijk met die kerel die in de gracht gevallen was?quote:
Leeft.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over bloed en tranen gesproken, hoe is het eigenlijk met die kerel die in de gracht gevallen was?
Werd zeer bezweet wakkerquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Over bloed en tranen gesproken, hoe is het eigenlijk met die kerel die in de gracht gevallen was?
Dood toch? ripquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Japser de penultie killert zal ajax niet redden neequote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het strafschoppen worden wint Dnjepr.
Al schieten er tien spelers van Ajax op rij raak, dan houdt de Cil waarschijnlijk nog nietsquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het strafschoppen worden wint Dnjepr.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis nu nog Andre Rieu op de middenstip.
Weten we ook weer hoe serieus we de mensen moeten nemen die beweren dat het elk jaar tussen dezelfde clubs gaat.quote:
nou in het cafe lallen mensen ook mee met andre hazes hoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die sfeerdat kan alleen in de Arena.
Voor de wedstrijd ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Laat ze maar haten! WIJ WETEN WEL BETERquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Maandag het debuut van Miguel. Ben je er al klaar voor, durf je het aan?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou in het cafe lallen mensen ook mee met andre hazes hoor
bandje bleef hangenquote:
Ik zeik nu al in mijn broek, van het lachen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maandag het debuut van Miguel. Ben je er al klaar voor, durf je het aan?
Ik neem aan dat je speciaal een beamer inhuurt om Miguel in het levensgroot op de fiets te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegen Dnjepperquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Kampioen van de armoede wordenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Dnjepper![]()
Achja, je moet ergens voldoening uithalen tijdens zo'n kut seizoen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zeik nu al in mijn broek, van het lachen.
idd, de rest heeft wel smaakquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Waar heb jij de afgelopen 7 jaar je voldoening uitgehaald toen PSV er niks van kon?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Dnjepper![]()
Ajax kan voor het eerst in eeuwen weer een kwartfinale halen, lekker boeiend dat het tegen Dnipro is. Waarom zeur je over een goed gevuld en levendig stadion.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen Dnjepper![]()
gaat die in catalonie van start?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat die in catalonie van start?
Leuk.quote:
Ja. Net als Dani Martinez. Die is pas 18 jaar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gaat die in catalonie van start?
Wat een magnifieke goal was dat, toen was jij nog met je blokkendoos aan het spelen.quote:
Nee Hansquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Gemiddelde leeftijd Ajax: 21,6
quote:
Colombiaantjes zijn alleen leuk als ze niet kunnen tijdrijden en zo nu en dan vallen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Net als Dani Martinez. Die is pas 18 jaar.
Colombia
Maar PSV gaat wel het puntenaantal halen van een echte kampioenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dat riepen wij zure PSV'ers ook toen we het niet werden.
Toen lag ik allang op bed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat een magnifieke goal was dat, toen was jij nog met je blokkendoos aan het spelen.
Tegen Heerenveen was het 21 jaar en 165 dagen (21,45) en dat was waarschijnlijk het jongste Ajax aller tijden.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat is precies mijn leeftijdquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:04 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Miguel reed op zijn 17e al tijdritten in recordtijd. Sevilla wist niet wat hij zag. De tweede achternaam van Carlos Ramirez is Botero, go figure.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Colombiaantjes zijn alleen leuk als ze niet kunnen tijdrijden en zo nu en dan vallen.
Als ze kunnen tijdrijden is de gimmick niet leuk meer.
Uefa Cup 1993/1994 ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer haalde Ajax voor het laatst de laatste 8 in de UEFA Cup/EL dan? 2003 ofzo?
Tering wat lang geleden.quote:
Wij Ajax spelen altijd in het miljoenenbal van de Champions League, vandaar.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer haalde Ajax voor het laatst de laatste 8 in de UEFA Cup/EL dan? 2003 ofzo?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporting.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee.
AZ vier keer de afgelopen 10 jaar volgens mij.
Retteketet.
Jammer van die DQquote:
Is z'n vriendin zo onderdanig ja?quote:
Kssst...quote:
Ik denk Wesley die een karatetrap uitdeelde aan Estebanquote:
Het befaamde Staafincident. Een idioot gooide in De Meer een ijzeren buis naar de keeper van de tegenstander.quote:
GGMM is er niet.quote:
Ah ja.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het befaamde Staafincident. Een idioot gooide in De Meer een ijzeren buis naar de keeper van de tegenstander.
Ook nog eens op Bevrijdingsdag.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vond dat een zeer verdrietige avond voor AZ en het Nederlandse voetbal
Met pyjama aan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
GGMM zit namelijk gezellig bij papa op de bank
Gezellig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De avond ervoor vond ik een stuk minder leuk, moet ik heel eerlijk bekennen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Terechte klacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De avond ervoor vond ik een stuk minder leuk, moet ik heel eerlijk bekennen.
Huh woont GGMM nog bij zijn oudersquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Avondje ervoor die achterlijke Van Bommel eruitquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook nog eens op Bevrijdingsdag.
TR gemaakt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Avondje ervoor die achterlijke Van Bommel eruit
Uh, okequote:Op donderdag 19 maart 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor opmerkingen zou GGMM bij zijn vader op de bank maken tijdens de wedstrijd?
Nee ik wilde cola, geen limonade. Dom varken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Wat voor opmerkingen zou GGMM bij zijn vader op de bank maken tijdens de wedstrijd?
Toen was ik nog geen fan van AZ, dat kwam eind dat jaar pas denk ik. Ik keek nooit voetbal toen, ik voetbalde en speelde oorlogje op allerlei veldjes hier in de buurt toen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel veldslagen gewonnen ?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was ik nog geen fan van AZ, dat kwam eind dat jaar pas denk ik. Ik keek nooit voetbal toen, ik voetbalde en speelde oorlogje op allerlei veldjes hier in de buurt toen.
Als Kiev ook zijn vorm vasthoudt van vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
In deze vorm kan Ajax de Europa League winnen.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef Mani89 het volgende:
In deze vorm kan Ajax de Europa League winnen.
Stuk snot.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet fantastisch is wel heel positiefquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetballend is Milik niet fantastisch idd
De slag om het weiland was ieder jaar weer een feest, dat weet ik nog wel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoeveel veldslagen gewonnen ?
In vergelijking met Sigthorsson.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet fantastisch is wel heel positief
In vergelijking met Sigthorsson is Van der Hoorn voetballend nog goedquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In vergelijking met Sigthorsson.
Poe poe, 1 keer kwartfinale Champions League. Dat deed maar 1 Nederlandse club beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |