Het is een wazig iets, maar het kan wel helpen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand heeft me ooit kunnen uitleggen wat Reiki eigenlijk is, ik weet alleen dat het een wazig iets is.
photosoepquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb relatief best lange benen, maar die dame wint
Ja doe maar, en de rest van het lijf er dan ook meteen bij.quote:
hebberd!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja doe maar, en de rest van het lijf er dan ook meteen bij.
er bestaan vast sites waar je kunt lotenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef drakin het volgende:
68 reacties al, bestaat er wel een dobbelsteen met zoveel zijden?
Het is handig pas te gaan liggen als degene die je gaat masseren eerst aanwezig isquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebberd!
Ik wacht nog steeds op de rugmassage van sjoef. Hij liet me daar gewoon liggen onder dat handdoekje..
Ja, maar halen die de hoogzwangeren en dubbele loten er ook uit?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er bestaan vast sites waar je kunt loten
hij pakte de olie en vergat mij toen promptquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is handig pas te gaan liggen als degene die je gaat masseren eerst aanwezig is
Ik kom het wel een keer goed makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij pakte de olie en vergat mij toen prompt
Hij pakte de olie, en was hij toen al aanwezig in dezelfde ruimte?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij pakte de olie en vergat mij toen prompt
Hoeveel B&J heb je nog?quote:
Mag je iemand anders dan mij blij mee makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog 3 ontbijtkoeken in blik voor de afhaal
Nee toen had ik ze ook al nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie de eclips-brilletjes uit 99 nog?
ik was bij mijn ouders en we keken via het spiegelbeeld in de vijver. Vond het wel een aparte gewaarwording, maar zou nu ook zelfs niet via een vijver kijken. Expert op de radio zei dat goed je via de camera op je foon kunt kijken.quote:
Oh ja dat zou idd moeten kunnen.. Zo keek ik ook altijd bij glasvezels of er licht (laser) op stondquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was bij mijn ouders en we keken via het spiegelbeeld in de vijver. Vond het wel een aparte gewaarwording, maar zou nu ook zelfs niet via een vijver kijken. Expert op de radio zei dat goed je via de camera op je foon kunt kijken.
Gezien het slaappatroon van de laatste dagen lig ik dan nog in bed... En ik zou echt naar buiten moeten, want vanuit mn huis heb ik er geen zicht opquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf 9.30 en dan duurt het een uur voordat het grootste deel bedekt is
Nee dat is niet veilig hoorde ik deze week...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
O brilletje vergeten te halen, maar een CD was ook veilig om doorheen te kijken dacht ik.
Nee, maar ik zet wel een Kraftwerk 3D brilletje op...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie de eclips-brilletjes uit 99 nog?
al die mensen die naar waar was het ook alweer? gingen. Frankrijk of België.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Als ik überhaupt tijd heb om te kijken.
En om eerlijk te zijn, zo spannend was het niet in 1999...
Ik heb ook nog een 3D bril van mijn tvquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet wel een Kraftwerk 3D brilletje op...
Leuk in filmsquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Om over planeten en sterren maar te zwijgen...
Er waren zelfs speciale vluchten toen, kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al die mensen die naar waar was het ook alweer? gingen. Frankrijk of België.
Ik vond het wel apart, buuf en klein buurkindje waren er ook, kind hebben we wel binnen gelaten
Als 'ie maar donker is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 3D bril van mijn tv
mij ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ook scifi en dat soort onzin kan me niet boeien.
Fantasy ook niet...
Verdomme, kappen nou, ik ben het er alweer mee eens. Zulke films vind ik zeer wazig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ook scifi en dat soort onzin kan me niet boeien.
Fantasy ook niet...
ik geloof niet meer in toeval, jullie zijn gelijkgestemde zielenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdomme, kappen nou, ik ben het er alweer mee eens. Zulke films vind ik zeer wazig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |