Het is een wazig iets, maar het kan wel helpen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand heeft me ooit kunnen uitleggen wat Reiki eigenlijk is, ik weet alleen dat het een wazig iets is.
photosoepquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb relatief best lange benen, maar die dame wint
Ja doe maar, en de rest van het lijf er dan ook meteen bij.quote:
hebberd!quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja doe maar, en de rest van het lijf er dan ook meteen bij.
er bestaan vast sites waar je kunt lotenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef drakin het volgende:
68 reacties al, bestaat er wel een dobbelsteen met zoveel zijden?
Het is handig pas te gaan liggen als degene die je gaat masseren eerst aanwezig isquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hebberd!
Ik wacht nog steeds op de rugmassage van sjoef. Hij liet me daar gewoon liggen onder dat handdoekje..
Ja, maar halen die de hoogzwangeren en dubbele loten er ook uit?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er bestaan vast sites waar je kunt loten
hij pakte de olie en vergat mij toen promptquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is handig pas te gaan liggen als degene die je gaat masseren eerst aanwezig is
Ik kom het wel een keer goed makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij pakte de olie en vergat mij toen prompt
Hij pakte de olie, en was hij toen al aanwezig in dezelfde ruimte?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij pakte de olie en vergat mij toen prompt
Hoeveel B&J heb je nog?quote:
Mag je iemand anders dan mij blij mee makenquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:49 schreef chufi het volgende:
Ik heb ook nog 3 ontbijtkoeken in blik voor de afhaal
Nee toen had ik ze ook al nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie de eclips-brilletjes uit 99 nog?
ik was bij mijn ouders en we keken via het spiegelbeeld in de vijver. Vond het wel een aparte gewaarwording, maar zou nu ook zelfs niet via een vijver kijken. Expert op de radio zei dat goed je via de camera op je foon kunt kijken.quote:
Oh ja dat zou idd moeten kunnen.. Zo keek ik ook altijd bij glasvezels of er licht (laser) op stondquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was bij mijn ouders en we keken via het spiegelbeeld in de vijver. Vond het wel een aparte gewaarwording, maar zou nu ook zelfs niet via een vijver kijken. Expert op de radio zei dat goed je via de camera op je foon kunt kijken.
Gezien het slaappatroon van de laatste dagen lig ik dan nog in bed... En ik zou echt naar buiten moeten, want vanuit mn huis heb ik er geen zicht opquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanaf 9.30 en dan duurt het een uur voordat het grootste deel bedekt is
Nee dat is niet veilig hoorde ik deze week...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:00 schreef drakin het volgende:
O brilletje vergeten te halen, maar een CD was ook veilig om doorheen te kijken dacht ik.
Nee, maar ik zet wel een Kraftwerk 3D brilletje op...quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie de eclips-brilletjes uit 99 nog?
al die mensen die naar waar was het ook alweer? gingen. Frankrijk of België.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Als ik überhaupt tijd heb om te kijken.
En om eerlijk te zijn, zo spannend was het niet in 1999...
Ik heb ook nog een 3D bril van mijn tvquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik zet wel een Kraftwerk 3D brilletje op...
Leuk in filmsquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Om over planeten en sterren maar te zwijgen...
Er waren zelfs speciale vluchten toen, kan ik me herinneren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
al die mensen die naar waar was het ook alweer? gingen. Frankrijk of België.
Ik vond het wel apart, buuf en klein buurkindje waren er ook, kind hebben we wel binnen gelaten
Als 'ie maar donker is...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een 3D bril van mijn tv
mij ook nietquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ook scifi en dat soort onzin kan me niet boeien.
Fantasy ook niet...
Verdomme, kappen nou, ik ben het er alweer mee eens. Zulke films vind ik zeer wazig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ook scifi en dat soort onzin kan me niet boeien.
Fantasy ook niet...
ik geloof niet meer in toeval, jullie zijn gelijkgestemde zielenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdomme, kappen nou, ik ben het er alweer mee eens. Zulke films vind ik zeer wazig.
daarom was de CD in 99 nog wel veiligquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als het bewolkt is heeft die bril weinig zin.
Ik vind ze juist weer erg leuk, vooral fantasy.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verdomme, kappen nou, ik ben het er alweer mee eens. Zulke films vind ik zeer wazig.
Topserie!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ook dat 'Games of Thrones', ik snap niet dat mensen dat boeiend vinden.
Dat mag van mij ook, helemaal geen problemen mee. Maar ik trek het niet om zoiets helemaal af te kijken.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind ze juist weer erg leuk, vooral fantasy.
Maar ja ik hou dan ook van bijna elk genre
Hoef je ook helemaal niet, ieder zijn smaak toch?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook, helemaal geen problemen mee. Maar ik trek het niet om zoiets helemaal af te kijken.
Jazeker, en als je partner zoiets kijkt en je hebt er verder geen kind aan, dan is het zelfs positief te noemen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoef je ook helemaal niet, ieder zijn smaak toch?
Ik vind dat histerische gewoon echt leuk om te volgen. Het historische ook wel trouwens
Ik kijk het met mijn kind, niet met mijn partner.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jazeker, en als je partner zoiets kijkt en je hebt er verder geen kind aan, dan is het zelfs positief te noemen.
Voor vrouwen wellichtquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ook dat 'Games of Thrones', ik snap niet dat mensen dat boeiend vinden.
Die ervaring heb ik ook......quote:
jij let echt te goed opquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echte vrouwen kijken naar "Rote Rosen" of naar "Der Bergdokter".
Dat ken ik niet, maar het klinkt heel foutquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat van "Der Bergdokter" blijft me ook bij. Ik las dat en kwam niet meer bij.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is toch ons persoonlijke verpis wedstrijdje wie het beste olifantengeheugen heeft?
Ik ken naast mezelf alleen maar mannen die het kijkenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik ook......Die schijnen het echt helemaal te gek te vinden.
Ik ben veel te oud voor DDM. Was jou juist aan het helpen met het geven van hints, zodat je haar hart kan veroveren.quote:
Te oud?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud voor DDM. Was jou juist aan het helpen met het geven van hints, zodat je haar hart kan veroveren.
Ze zegt zelf dat haar grens bij 45 jaar ligt.quote:
Tot je iemand tegen komt waarbij grenzen vervagenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat haar grens bij 45 jaar ligt.
Maar KT is nog maar 28quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat haar grens bij 45 jaar ligt.
Het mogen alleen jonge blaadjes zijn.
Dat kan zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Tot je iemand tegen komt waarbij grenzen vervagen
En als het dan een 'Bergdokter' van 62 jr. is?quote:
Iemand van 30 kan ook oud zijn, zeker weten.quote:
ik kijk die serie niet vanwege de doc.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En als het dan een 'Bergdokter' van 62 jr. is?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iemand van 30 kan ook oud zijn, zeker weten.
Vanwege de Dirndle pakjes die ze dragen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kijk die serie niet vanwege de doc.
Ik bedoelde dat het meer is hoe je overkomt. Ben je een jongere/oudere of een oudere/jongere, dat maakt een heleboel verschil.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 10 was vond ik iemand van 30 oud
de omgeving, die is echt zo mooi. Er is idd 1 dame in Dirndl.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Vanwege de Dirndle pakjes die ze dragen?
Ik iemand van 15 alquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Toen ik 10 was vond ik iemand van 30 oud
Ja, zo zie je maar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met de oudere/jongerequote:Op donderdag 19 maart 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het meer is hoe je overkomt. Ben je een jongere/oudere of een oudere/jongere, dat maakt een heleboel verschil.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar.
We hebben heus wel overenkomsten, op ons kapsel na.
Ik kan soms misschien wat lomp zijn en jij bent dat per definitie...
I know, dat zie je niet eens verkeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zo zie je maar.
We hebben heus wel overenkomsten, op ons kapsel na.
Ik kan soms misschien wat lomp zijn en jij bent dat per definitie...
Ik zap er wel eens langsquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
de omgeving, die is echt zo mooi. Er is idd 1 dame in Dirndl.
Bedankt. Dat waardeer ik zeer.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:04 schreef D. het volgende:
Ik heb een beetje medelijden met de oudere/jongere
Ik pas toen ik zelf 13 wasquote:
Niet nodig...quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een beetje medelijden met de oudere/jongere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |