quote:Op woensdag 1 april 2015 17:51 schreef G-NiLES het volgende:
Hebbes.
Had niet naar de foto's gekeken dus heb alle 4 die in/uit borden gehad.
quote:Op woensdag 1 april 2015 17:51 schreef G-NiLES het volgende:
Hebbes.
Kwam aangereden vanaf A44 vanuit Amsterdam. Eerste bord gestopt, gekeken. Niks.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:05 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat niet 5 km om ofzo, zonder brug?
Nicequote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kwam aangereden vanaf A44 vanuit Amsterdam. Eerste bord gestopt, gekeken. Niks.
Brug over naar andere kant. Niks.
Ik herinnerde me aan de foto's een kanaal in het midden dus moest 1 van die twee zijn dacht ik.
Toen maar even gekeken en toen zag nog niks op de foto's dus doorgereden naar de andere kant van het dorp (lees de straat) en toen wel raak.
Morgenochtend stukkie wielrennen denk ik dus ff kijken waar ik heen kan.
De buurtbus nog tegengekomen? Dan zat je verkeerdquote:Op woensdag 1 april 2015 17:51 schreef G-NiLES het volgende:
Hebbes.
Dat kanaal had ik er juist bewust niet opgezetquote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Kwam aangereden vanaf A44 vanuit Amsterdam. Eerste bord gestopt, gekeken. Niks.
Brug over naar andere kant. Niks.
Ik herinnerde me aan de foto's een kanaal in het midden dus moest 1 van die twee zijn dacht ik.
Toen maar even gekeken en toen zag nog niks op de foto's dus doorgereden naar de andere kant van het dorp (lees de straat) en toen wel raak.
Morgenochtend stukkie wielrennen denk ik dus ff kijken waar ik heen kan.
quote:Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe locatie
Zat al te zoeken op Streetviewquote:Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef Barreltje het volgende:
Nieuw? Die huizen staan er pas 1 jaar..
quote:
Extra handicap. Streetview niet beschikbaarquote:Op donderdag 2 april 2015 23:53 schreef Barreltje het volgende:
Nieuw? Die huizen staan er pas 1 jaar..
Satellietbeelden ook niet.quote:Op vrijdag 3 april 2015 09:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[..]
Extra handicap. Streetview niet beschikbaar
Is dat niet die nieuwe wijk bij Sion?quote:Op donderdag 2 april 2015 21:36 schreef G-NiLES het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe locatie
quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
RijswijkBuiten. Net geweest, stok in bezit. Vanavond een nieuwe plek.
Heb je de exacte locatie voor de wiki?quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)177905,4.3313506,17zquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je de exacte locatie voor de wiki?
De luchtfoto's gaan ook niet echt helpen namelijk
Mooi, wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha, top! Straks samen met wederhelft op weg naar de nieuwe plek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Mooi, wist wel dat ik op je kon rekenen
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha, top! Straks samen met wederhelft op weg naar de nieuwe plek.
Ik zou hem pas op de terugweg wegleggenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Aan 1 plaatje hebben jullie ervaren pinpointers vast genoeg.
Door gebrek aan computer en imgur krijgen jullie een gedraaide foto. Als ik morgen kan, zal ik hem draaien.
SPOILER: PinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou hem pas op de terugweg wegleggen
Zie pmquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef KaBuf het volgende:
Hij ligt er nog toch?
Zo ja, mag ik van iemand de cijfercombinatie? Dan ga ik zo op weg
Hij gaat weer lekkerquote:
Ik wil Katwijk afstrepen maar om een of andere reden lukt dat maar niet...quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:02 schreef Maringo het volgende:
Nog drie dorpen te gaan, dan is het hele Westland afgestreept.
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |