https://www.google.nl/map(...)177905,4.3313506,17zquote:Op vrijdag 3 april 2015 11:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heb je de exacte locatie voor de wiki?
De luchtfoto's gaan ook niet echt helpen namelijk
Mooi, wist wel dat ik op je kon rekenenquote:Op vrijdag 3 april 2015 10:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
RijswijkBuiten. Net geweest, stok in bezit. Vanavond een nieuwe plek.
Haha, top! Straks samen met wederhelft op weg naar de nieuwe plek.quote:Op vrijdag 3 april 2015 13:27 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Mooi, wist wel dat ik op je kon rekenen
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 3 april 2015 19:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Haha, top! Straks samen met wederhelft op weg naar de nieuwe plek.
Ik zou hem pas op de terugweg wegleggenquote:Op vrijdag 3 april 2015 20:32 schreef Maringo het volgende:
[ afbeelding ]
Aan 1 plaatje hebben jullie ervaren pinpointers vast genoeg.
Door gebrek aan computer en imgur krijgen jullie een gedraaide foto. Als ik morgen kan, zal ik hem draaien.
SPOILER: PinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 april 2015 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou hem pas op de terugweg wegleggen
Zie pmquote:Op zaterdag 4 april 2015 15:26 schreef KaBuf het volgende:
Hij ligt er nog toch?
Zo ja, mag ik van iemand de cijfercombinatie? Dan ga ik zo op weg
Hij gaat weer lekkerquote:
Ik wil Katwijk afstrepen maar om een of andere reden lukt dat maar niet...quote:Op zaterdag 4 april 2015 15:02 schreef Maringo het volgende:
Nog drie dorpen te gaan, dan is het hele Westland afgestreept.
Sorryquote:
Lag 'ie niet in Putte daar vlakbij een keer? Echt op 50 meter van de Belgische grens?quote:
Jep. Op de foto was de grens te zien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lag 'ie niet in Putte daar vlakbij een keer? Echt op 50 meter van de Belgische grens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |