Jammerquote:
Kleine omweg dusquote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier stapte ik vroeger uit de sneltram...
Doe maar richting Laren Chufi dan pak ik de stok daar wel opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was deze:quote:Op zondag 22 maart 2015 00:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wow dat dit nog steeds loopt![]()
Ik heb em 1x in mijn handen gehad
Yepquote:
Daar ligt ie nu al bork...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 19:29 schreef bork het volgende:
[..]
Doe maar richting Laren Chufi dan pak ik de stok daar wel op.
Jij legt hem aan een boom in Beekse Bergen?quote:Op zondag 22 maart 2015 04:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb de meest onmogelijke plek ever (natuurlijk niet geheel onmogelijk) als die stok ooit hier in de regio komt.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 21:45 schreef powerkiter. het volgende:
Nieuwe plek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...alleen als ie ijs- en ijskoud is
Ik heb hem in Marnehuizen neergelegd, ben benieuwd of je dat kunt toppen (2 km lopen naar het plaatsnaambord)quote:Op zondag 22 maart 2015 04:01 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb de meest onmogelijke plek ever (natuurlijk niet geheel onmogelijk) als die stok ooit hier in de regio komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |