waarom zou ik niet weten patenteren is? Waarom zou ik dat moeten beantwoorden.quote:Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als je hem beantwoordt wanneer hij gesteld wordt en niet -tig dagen wacht zou het eenvoudiger zijn.
Bovendien heeft jogy hem speciaal voor jou opgezocht en herhaald, zie deze post: BNW / BigPharmatopic#49 Waar Lambiekje zijn aluhoedje patenteert
Dus?
Gozer, serieus.quote:Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom zou ik niet weten patenteren is? Waarom zou ik dat moeten beantwoorden.
Omdat ik het je gewoon vraag?quote:Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom zou ik niet weten patenteren is? Waarom zou ik dat moeten beantwoorden.
`Zou jij je kinderen laten vaccineren tegen mazelen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Biek toch anders één van de weinigen op BNW die goed doorheeft wat er zich afspeelt in de wereld. Maar zodra hij iets post dan komen weer de (persoonlijke) aanvallen en beschuldigingen, niet netjes imo.
Die mening heb jij ook alleen maar omdat hij precies in jouw straatje praat.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Biek toch anders één van de weinigen op BNW die goed doorheeft wat er zich afspeelt in de wereld. Maar zodra hij iets post dan komen weer de (persoonlijke) aanvallen en beschuldigingen, niet netjes imo.
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best. Maar zodra hij (maar ook anderen die niet in jullie straatje praten) komen de persoonlijke aanvallen en al helemaal bij Lambiek.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Die mening heb jij ook alleen maar omdat hij precies in jouw straatje praat.
Jullie beiden blinken nu niet echt uit in het gebruik van argumenten.
Tsja, als de discussie door biekje eens zou worden aangegaan in plasts van oneliners en linkdumps (vaak zonder de link gelezen te hebben) dan zou bnw al een stuk interessanter zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best. Maar zodra hij (maar ook anderen die niet in jullie straatje praten) komen de persoonlijke aanvallen en al helemaal bij Lambiek.
Hij staat wel bekend om zijn feitenkennis, nou.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat, het gaat dus niet om stellingen beargumenteren?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best.
Ik vraag hem of hij nu toch MSM acceptabel vind, en Worteltjestaart vraag hem een eerdere vraag te beantwoorden, zie jij dat als persoonlijke aanvallen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best. Maar zodra hij (maar ook anderen die niet in jullie straatje praten) komen de persoonlijke aanvallen en al helemaal bij Lambiek.
Lees jij niet of ben je aan het trollen? Lambiekje komt voortdurend met grove aantijgingen die hij nooit hardmaakt. Hij gaat nooit de discusdie asn. Dat moet jou toch ook opvallen?quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:
In deze natuurlijk niet. Maar het komt vaak zat voor dat hij voor gek of andere benamingen wordt uitgemaakt of andere sneren worden (werden?) uitgedeeld. Dit kon dit vroeger door de beugel, hopelijk is dit nu verleden tijd.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vraag hem of hij nu toch MSM acceptabel vind, en Worteltjestaart vraag hem een eerdere vraag te beantwoorden, zie jij dat als persoonlijke aanvallen?
Als biekje zelf eens normaal aan de discussie mee zou doen zou dat al een hoop schelen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In deze natuurlijk niet. Maar het komt vaak zat voor dat hij voor gek of andere benamingen wordt uitgemaakt of andere sneren worden (werden?) uitgedeeld. Dit kon dit vroeger door de beugel, hopelijk is dit nu verleden tijd.
Mooi te zien dat ook jij vind dat Lambiekje niet inhoudelijk reageertquote:Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In deze natuurlijk niet. Maar het komt vaak zat voor dat hij voor gek of andere benamingen wordt uitgemaakt of andere sneren worden (werden?) uitgedeeld. Dit kon dit vroeger door de beugel, hopelijk is dit nu verleden tijd.
Ik kan niet voor Biek denken of spreken maar misschien geldt hetzelfde voor hem als voor mij: die discussie heeft geen zin want het gros hier is absoluut niks BNW, elke flase flag, hoax wordt door het gros verworpen en als onzin bestempeld. Ik heb al vaker gevraagd waarom komt men dan hier is voor mij een raadsel. Waarom dan elke keer met argumenten aankomen of steeds weer dezelfde vragen beantwoorden waar ik (misschien ook anderen) niets mee opschiet (en), ik heb daar niet altijd zin in of de tijd voor. Als je er niet voor openstaat overtuig je iemand toch niet. Dit heeft Summers ook al zo vaak gezegd,quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Als biekje zelf eens normaal aan de discussie mee zou doen zou dat al een hoop schelen.
Dat geldt voor jou ook, mevrouw feitenvrij.
Ik heb nog nooit argumenten gezien of vragen inhoudelijk beantwoord zien worden. Meer dan ongelezen drag&drop en schelden is het niet.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Biek denken of spreken maar misschien geldt hetzelfde voor hem als voor mij: die discussie heeft geen zin want het gros hier is absoluut niks BNW, elke flase flag, hoax wordt door het gros verworpen en als onzin bestempeld. Ik heb al vaker gevraagd waarom komt men dan hier is voor mij een raadsel. Waarom dan elke keer met argumenten aankomen of steeds weer dezelfde vragen beantwoorden waar ik (misschien ook anderen) niets mee opschiet (en), ik heb daar niet altijd zin in of de tijd voor. Als je er niet voor openstaat overtuig je iemand toch niet. Dit heeft Summers ook al zo vaak gezegd,
Voor mij wel natuurlijk, als een ander het daar niet mee eens ook best. Ik ken zulke mensen ook in mijn omgeving die het allemaal onzin vinden, daar bespreek ik zulke dingen niet eens mee. Deze mensen zoeken zulke onderwerpen ook niet op wat ik best kan begrijpen. Ik begrijp alleen niet waarom zoveel mensen die totaal niet BNW zijn toch elke dag op een forum als dit hangen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit argumenten gezien of vragen inhoudelijk beantwoord zien worden. Meer dan ongelezen drag&drop en schelden is het niet.
Maar als ik je post zo lees is dat precies wat jij denkt dat de way to go is?
In de hoop dat mensen die "totaal wel BNW" zijn eens in gaan zien dat wetenschap en feitelijke argumentatie meer oplevert dan onderbuik?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor mij wel natuurlijk, als een ander het daar niet mee eens ook best. Ik ken zulke mensen ook in mijn omgeving die het allemaal onzin vinden, daar bespreek ik zulke dingen niet eens mee. Deze mensen zoeken zulke onderwerpen ook niet op wat ik best kan begrijpen. Ik begrijp alleen niet waarom zoveel mensen die totaal niet BNW zijn toch elke dag op een forum als dit hangen.
Is het op een discussieforum niet goed om af en toe een discussie te voeren? Wat heeft het voor zin om te discussiëren met jaknikkers, dan houdt ieder topic op na 3 posts. Verder probeert iedereen elkaar te informeren, de één doet dat over zijn religie, de ander over wetenschap en weer een ander over mogelijk schimmige doelen van de elite.quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor mij wel natuurlijk, als een ander het daar niet mee eens ook best. Ik ken zulke mensen ook in mijn omgeving die het allemaal onzin vinden, daar bespreek ik zulke dingen niet eens mee. Deze mensen zoeken zulke onderwerpen ook niet op wat ik best kan begrijpen. Ik begrijp alleen niet waarom zoveel mensen die totaal niet BNW zijn toch elke dag op een forum als dit hangen.
Volgens jou doen argumenten er niet toe?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kom op zeg. De enige die mensen echt persoonlijk aanvalt is Biekje. Of ben je vergeten waarom de ban op ban krijgt. Dat is echt niet omdat hij zo lekker naar bloemetjes ruikt.quote:Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Opposites attract toch?quote:Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |