abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2015 @ 21:30:09 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_151660862
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 12:59 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Als je hem beantwoordt wanneer hij gesteld wordt en niet -tig dagen wacht zou het eenvoudiger zijn.
Bovendien heeft jogy hem speciaal voor jou opgezocht en herhaald, zie deze post: BNW / BigPharmatopic#49 Waar Lambiekje zijn aluhoedje patenteert

Dus?
waarom zou ik niet weten patenteren is? Waarom zou ik dat moeten beantwoorden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 13 april 2015 @ 22:33:52 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_151663631
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_151664621
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gozer, serieus.
  dinsdag 14 april 2015 @ 07:21:05 #254
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_151669424
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2015 21:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Omdat ik het je gewoon vraag?

Dude. Jij bent echt de grootste parasiet die er hier rondloopt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:13:21 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_151669766
Ik vind Biek toch anders één van de weinigen op BNW die goed doorheeft wat er zich afspeelt in de wereld. Maar zodra hij iets post dan komen weer de (persoonlijke) aanvallen en beschuldigingen, niet netjes imo.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:20:10 #256
45206 Pietverdriet
pi_151669835
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind Biek toch anders één van de weinigen op BNW die goed doorheeft wat er zich afspeelt in de wereld. Maar zodra hij iets post dan komen weer de (persoonlijke) aanvallen en beschuldigingen, niet netjes imo.
`Zou jij je kinderen laten vaccineren tegen mazelen?
pi_151669853
quote:
Die mening heb jij ook alleen maar omdat hij precies in jouw straatje praat.
Jullie beiden blinken nu niet echt uit in het gebruik van argumenten.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:34:40 #258
189978 controlaltdelete
pi_151670000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die mening heb jij ook alleen maar omdat hij precies in jouw straatje praat.
Jullie beiden blinken nu niet echt uit in het gebruik van argumenten.
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best. Maar zodra hij (maar ook anderen die niet in jullie straatje praten) komen de persoonlijke aanvallen en al helemaal bij Lambiek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_151670029
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best. Maar zodra hij (maar ook anderen die niet in jullie straatje praten) komen de persoonlijke aanvallen en al helemaal bij Lambiek.
Tsja, als de discussie door biekje eens zou worden aangegaan in plasts van oneliners en linkdumps (vaak zonder de link gelezen te hebben) dan zou bnw al een stuk interessanter zijn.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:41:28 #260
238326 Worteltjestaart
pi_151670104
quote:
Hij staat wel bekend om zijn feitenkennis, nou.

:')

Jij ook trouwens.

:') :')

quote:
Daar gaat het niet eens om en dat mag je vinden mij best.
Wat, het gaat dus niet om stellingen beargumenteren?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:41:46 #261
45206 Pietverdriet
pi_151670109
quote:

[..]

Ik vraag hem of hij nu toch MSM acceptabel vind, en Worteltjestaart vraag hem een eerdere vraag te beantwoorden, zie jij dat als persoonlijke aanvallen?
pi_151670223
quote:
Lees jij niet of ben je aan het trollen? Lambiekje komt voortdurend met grove aantijgingen die hij nooit hardmaakt. Hij gaat nooit de discusdie asn. Dat moet jou toch ook opvallen?
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:50:24 #263
189978 controlaltdelete
pi_151670235
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:41 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik vraag hem of hij nu toch MSM acceptabel vind, en Worteltjestaart vraag hem een eerdere vraag te beantwoorden, zie jij dat als persoonlijke aanvallen?
In deze natuurlijk niet. Maar het komt vaak zat voor dat hij voor gek of andere benamingen wordt uitgemaakt of andere sneren worden (werden?) uitgedeeld. Dit kon dit vroeger door de beugel, hopelijk is dit nu verleden tijd.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:51:17 #264
238326 Worteltjestaart
pi_151670249
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:
In deze natuurlijk niet. Maar het komt vaak zat voor dat hij voor gek of andere benamingen wordt uitgemaakt of andere sneren worden (werden?) uitgedeeld. Dit kon dit vroeger door de beugel, hopelijk is dit nu verleden tijd.
Als biekje zelf eens normaal aan de discussie mee zou doen zou dat al een hoop schelen.
Dat geldt voor jou ook, mevrouw feitenvrij.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:53:22 #265
45206 Pietverdriet
pi_151670266
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Mooi te zien dat ook jij vind dat Lambiekje niet inhoudelijk reageert

volgens mij is het vooral Lambiekje die aan het schelden was en verder geen inhoudelijke discussie voert, en jij wind je op over de reactie daarop.
  dinsdag 14 april 2015 @ 08:58:04 #266
189978 controlaltdelete
pi_151670317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:51 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Als biekje zelf eens normaal aan de discussie mee zou doen zou dat al een hoop schelen.
Dat geldt voor jou ook, mevrouw feitenvrij.
Ik kan niet voor Biek denken of spreken maar misschien geldt hetzelfde voor hem als voor mij: die discussie heeft geen zin want het gros hier is absoluut niks BNW, elke flase flag, hoax wordt door het gros verworpen en als onzin bestempeld. Ik heb al vaker gevraagd waarom komt men dan hier is voor mij een raadsel. Waarom dan elke keer met argumenten aankomen of steeds weer dezelfde vragen beantwoorden waar ik (misschien ook anderen) niets mee opschiet (en), ik heb daar niet altijd zin in of de tijd voor. Als je er niet voor openstaat overtuig je iemand toch niet. Dit heeft Summers ook al zo vaak gezegd,
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:00:32 #267
238326 Worteltjestaart
pi_151670345
Ik sta open voor elke invalshoek mits met redelijke betrouwbare bronnen of logica beargumenteerd.
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:01:14 #268
45206 Pietverdriet
pi_151670350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 08:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Biek denken of spreken maar misschien geldt hetzelfde voor hem als voor mij: die discussie heeft geen zin want het gros hier is absoluut niks BNW, elke flase flag, hoax wordt door het gros verworpen en als onzin bestempeld. Ik heb al vaker gevraagd waarom komt men dan hier is voor mij een raadsel. Waarom dan elke keer met argumenten aankomen of steeds weer dezelfde vragen beantwoorden waar ik (misschien ook anderen) niets mee opschiet (en), ik heb daar niet altijd zin in of de tijd voor. Als je er niet voor openstaat overtuig je iemand toch niet. Dit heeft Summers ook al zo vaak gezegd,
Ik heb nog nooit argumenten gezien of vragen inhoudelijk beantwoord zien worden. Meer dan ongelezen drag&drop en schelden is het niet.
Maar als ik je post zo lees is dat precies wat jij denkt dat de way to go is?
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:06:39 #269
189978 controlaltdelete
pi_151670447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit argumenten gezien of vragen inhoudelijk beantwoord zien worden. Meer dan ongelezen drag&drop en schelden is het niet.
Maar als ik je post zo lees is dat precies wat jij denkt dat de way to go is?
Voor mij wel natuurlijk, als een ander het daar niet mee eens ook best. Ik ken zulke mensen ook in mijn omgeving die het allemaal onzin vinden, daar bespreek ik zulke dingen niet eens mee. Deze mensen zoeken zulke onderwerpen ook niet op wat ik best kan begrijpen. Ik begrijp alleen niet waarom zoveel mensen die totaal niet BNW zijn toch elke dag op een forum als dit hangen.
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:08:42 #270
238326 Worteltjestaart
pi_151670487
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 09:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor mij wel natuurlijk, als een ander het daar niet mee eens ook best. Ik ken zulke mensen ook in mijn omgeving die het allemaal onzin vinden, daar bespreek ik zulke dingen niet eens mee. Deze mensen zoeken zulke onderwerpen ook niet op wat ik best kan begrijpen. Ik begrijp alleen niet waarom zoveel mensen die totaal niet BNW zijn toch elke dag op een forum als dit hangen.
In de hoop dat mensen die "totaal wel BNW" zijn eens in gaan zien dat wetenschap en feitelijke argumentatie meer oplevert dan onderbuik?
pi_151670814
quote:

[..]

Is het op een discussieforum niet goed om af en toe een discussie te voeren? Wat heeft het voor zin om te discussiëren met jaknikkers, dan houdt ieder topic op na 3 posts. Verder probeert iedereen elkaar te informeren, de één doet dat over zijn religie, de ander over wetenschap en weer een ander over mogelijk schimmige doelen van de elite.

Ik ben graag kritisch en wil dus meer lezen dan alleen wat er in de "MSM" komt. Jammer genoeg blijkt wel, dat bij bijna ieder wetenschappelijk onderwerp, de alternatieve media ofwel verkeerd kopieert, ofwel uit de duim zuigt. En als daar dan, in mijn ogen terecht, iemand op in gaat en een ander probeert te leren hoe het echt zit, dan is dat toch alleen maar te waarderen? Waarom zou je iemand die je wijzer wilt maken, wegstoten?

Ik heb altijd geleerd dat degene die als eerste boos wordt, de discussie verliest. Als je op emotie iemand moet overtuigen, zijn je argumenten niet sterk genoeg. Dan is het zaak om je visie aan te passen, of om met betere argumenten te komen. Dat gebeurt in deze hoek echter te weinig, in mijn ogen.

TLDR; Ben blij dat er ook anderen hier naartoe komen. Jaag ze ook niet weg, maar probeer er van te leren.
  dinsdag 14 april 2015 @ 09:26:59 #272
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_151670862
quote:

[..]

Volgens jou doen argumenten er niet toe? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_151671935
quote:

[..]

Kom op zeg. De enige die mensen echt persoonlijk aanvalt is Biekje. Of ben je vergeten waarom de ban op ban krijgt. Dat is echt niet omdat hij zo lekker naar bloemetjes ruikt.
pi_151672169
quote:

[..]

Opposites attract toch?

Het is juist vrij logisch dat hier mensen komen die het niet eens zijn met wat vaak in BNW wordt geclaimd. En het is een open forum, waar iedereen z'n mening mag geven. Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van een publiekelijk forum: 'elk sobforum is alleen bedoeld voor mensen die het eens zijn met de onderwerpen'.
Nog sterker; je weet niet eens of je een mening deelt voordat je een topic gaat lezen, dus jouw redenering is beetje een catch-22.

Soms ben ik het wel eens met bepaalde BNW-topics of meningen, alleen gebeurt dat niet vaak omdat heel veel ongefundeerde BS is. Als er goede argumenten zijn, dan geef ik mij gewonnen, maar juist het geven van argumenten daar zijn 'echte' BNW'ers niet zo goed in. Zij denken dat een copy-paste van één of andere commerciële site iets beargumenteren is. Ik prefereer met name zélf ook na te denken.
I feel kinda Locrian today
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:41:11 #275
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151672452
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet echt discussie materiaal, die brengen het leesvoer aan en verder weinig. Lambiekje is er daar wel één van ja en dat wekt ergernissen op. Zeker als de bronnen die hij aanvoert van discutabele waarde zijn, wie moeten ze anders aanspreken als er een niburu artikel door hun strottenhoofd wordt gepropt? Als er dan ook nog met krachttermen wordt gestrooid en hele beroepsgroepen worden beledigd kan ik me echt wel voorstellen dat men daar op reageert. Dan is de mening an sich bijna nog van ondergeschikt belang.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')