Wil je Penthouse Breda Centraal?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet op het station.
Nog niet tenminste.
Man Bijt Hond gaat voorrrrrquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef Salatrel het volgende:
Nu op disc. Science programma over de italo agv voor geīnteresseerden
Arme jij, bussen..quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb over een tijdje dit uitzicht:
[ afbeelding ]
Ja, ik moet Arriva eens vragen of ze die bussen niet een stukje verderop kunnen laten bufferen. Op de achtergrond zie je de treinenquote:
Ik zie niets van Arriva op de foto staanquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, ik moet Arriva eens vragen of ze die bussen niet een stukje verderop kunnen laten bufferen. Op de achtergrond zie je de treinen
straks hebben ze ook nog corrupte VVD'ers of ronde cirkelsquote:
Gemeenteverkiezingen in Harderwijk zouden niet hetzelfde zijn zonder gemiep over intercitystationquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:56 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Hoogland heeft weer ergens een vriend wonen?
Ja, die foto is nog van toen Veolia er reedquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zie niets van Arriva op de foto staan
Wel een IC Defect
Wat heb ik gemist? Niet geloofwaardig iig.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Litpho het volgende:
Alhoewel ik ook wel vraagtekens zet over de grote hoeveelheid "gedupeerde" reizigers die Mansveld uit haar hoge hoed trekt. En vooral, sinds wanneer zijn die boeiend?
Dat klinkt als de ICd?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Ireyon het volgende:
Conducteur buiten de trein:
"Iedereen voor Breda, Roosendaal of Antwerpen moet in deze trein"
Conducteur in de trein:
"Deze trein is te vol en gaat niet rijden voordat er mensen zijn uitgestapt"
NS
staat iets van die taxiboer uit Renesse op, vandaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ja, die foto is nog van toen Veolia er reed
klinkt als agressie "voor en door"quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Ireyon het volgende:
Conducteur in de trein:
NS
TCR rijdt nog steeds rond in de regio Breda hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
staat iets van die taxiboer uit Renesse op, vandaar
Opgelost wanneer de poortjes zo ingesteld zijn dat ze net als bij een parkeergarage je alleen maar doorlaten als er plaats isquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:12 schreef Ireyon het volgende:
Conducteur in de trein:
NS
Ja!quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opgelost wanneer de poortjes zo ingesteld zijn dat ze net als bij een parkeergarage je alleen maar doorlaten als er plaats is.
Jup, die van 18:10 uit Rotterdam (en uiteindelijk om 18:20 vertrok). Dus al het volk uit de Benelux moest erbij/mocht er niet bijquote:
Rotterdamse studentesquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat op zich best jammer zou zijn trouwens
Groningenquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:30 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Rotterdamse studentes![]()
Leiden![]()
Nijmegen![]()
![]()
Amsterdam![]()
![]()
![]()
Eindhoven![]()
![]()
Je hele knoop Amersfoort gaat over de kop.. Zoveel gedupeerde reizigers..quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gemeenteverkiezingen in Harderwijk zouden niet hetzelfde zijn zonder gemiep over intercitystation.
Alhoewel ik ook wel vraagtekens zet over de grote hoeveelheid "gedupeerde" reizigers die Mansveld uit haar hoge hoed trekt. En vooral, sinds wanneer zijn die boeiend?
ja die 12 minuten wachten kan niet aan getornd worden natuurlijk. En die knoop in Amersfoort is al profylactisch de nek omgedraaidquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Je hele knoop Amersfoort en Zwolle gaat over de kop..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |