Toevalligquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uurtje of 4, Koploper. Ze was in het voorste treinstel? Dan zaten we in dezelfde trein
Volgens mij voor allebeiquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:49 schreef GlennQuagmire het volgende:
Weet iemand of de stoelentest op Rotterdam CS alleen voor de civity's is of ook voor de FLIRTS? Kan me namelijk voorstellen dat, omdat de bestelling van de FLIRTS een noodbestelling is die snel geleverd moet worden, hier gewoon de standaard FLIRT stoelen inzitten
Stoelen zijn ook wel zo'n beetje het laatste wat je er in plaatst.quote:
kan de verwarming ook wel uit.. wel zo zuinigquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, 6 bakjes icm over de Veluwe. Lekker forenzenokselhaar bijten in het gangpad.
Ik schrok licht toen ik het bericht zag jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:05 schreef James1988 het volgende:
Concurrentie om het spoor, in Frankrijk?
Nou jongens, dat wordt weer een paar weken staken.
EZR for the winquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan de verwarming ook wel uit.. wel zo zuinig
Straks filerijden op de A1 van Amersfoort naar Amsterdam. Ik kreeg gisteren het bericht dat mijn pa in de buurt van Enschede was en of ik toevallig nog een lift naar Heerhugobijlmer wilde. Aangezien ik morgen een barbecue heb leek me dat wel handig. Alleen staat er nu 12 km file richting Amsterdam. Ik dacht mooi 1,5 uur deur-tot-deur te besparen maar dat valt dus vies tegen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, 6 bakjes icm over de Veluwe. Lekker forenzenokselhaar bijten in het gangpad.
ICMquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Jammer johquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat is ook normaal. Maar blijkbaar was de omloopspaghetti vandaag te moeilijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jammer johGisten met 10 bakken de Veluwe over geknald, had 2 stoelen voor me zelf
Volgende week oordopjes mee, James:quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:32 schreef James1988 het volgende:
SGM in plaats van SLT in de sprinter Den Haag - Dordrecht - Breda. Nostalgie.
Gelukkig woon ik niet op het station.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgende week oordopjes mee, James:
http://www.bndestem.nl/re(...)ast-zorgen-1.4815666
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |