Heel het continent muv iberie heeft daar last van. De weergoden zijn niemand goedgezind deze lente. Vooralsnog, in ieder geval.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:19 schreef Revolution-NL het volgende:
Ah kutweer aankomend weekend, je verwacht het niet
Je bent terugquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Heel het continent muv iberie heeft daar last van. De weergoden zijn niemand goedgezind deze lente. Vooralsnog, in ieder geval.
Ik las wel een interessant artikel dat westelijk europa een mooie kans maakt om in de late lente flink op te warmen. Even erbij zoeken.
Het valt opzich nog wel mee toch?quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:01 schreef Djeez het volgende:
Ik gok dat dit het allernatste jaar aller tijden gaat worden. 1998 was een tropisch jaar vergeleken met 2015!
Idd, we hebben al een paar zonnige dagen gehad. MAART ROERT Z'N STAARTquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het valt opzich nog wel mee toch?
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Dven het volgende:
Dag vriendjes! Jullie zullen mij ongetwijfeld gemist hebben. Hier even een update van het weer in jullie geliefd Bulgarije. Momenteel zit ik in het warmste plekje. Met 22 graden en veel zon is het goed lente
[ afbeelding ]
Helaas gaan de temperaturen na morgen iets dalen. Gelukkig gaan ze na het weekend weer flink omhoog. De lente is eindelijk daar, want minima lijken niet meer onder de 14 te gaan geraken.
In Nederland is het niet veel bemerk ik. Zelfs de temperaturen ten hoogste rond gemiddeld
[ afbeelding ]
Turkije is inderdaad op veel plekken ook nog niet echt geweldig. De lente valt in deze hoek van het continent zoals voorspeld : Koel en nat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uitIk stel mijn vakantie naar Turkije nog even uit, want ik kan net zo goed hier zitten voor hetzelfde weer, zij het kouder
![]()
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 07:36 schreef aloa het volgende:
Vostok valt ook nog tegen. Wel inmiddels onder de -50![]()
[ afbeelding ]
Of warmer. In India (Bombay) b.v. Dit mag het van mij hier in Nederland de hele zomer worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahahaaltijd goed om te weten dat het op sommige plekken nóg kouder is dan NL
Beetje jammer van de vrij hoge minima.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Of warmer. In India (Bombay) b.v. Dit mag het van mij hier in Nederland de hele zomer worden.
[ afbeelding ]
Vriendinnetje van me woont in Jekaterinburg. Ook daar nog altijd sneeuw en minima tussen de -12 en -20quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahahaaltijd goed om te weten dat het op sommige plekken nóg kouder is dan NL
Ja goh.... je hebt wishful thinking, en just plain unrealisticquote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Of warmer. In India (Bombay) b.v. Dit mag het van mij hier in Nederland de hele zomer worden.
[ afbeelding ]
Beetje drama is het wel jaquote:
Nou, dan mag je ver reizenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 15:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ga denk ik een last minute boeken. Ben dit echt helemaal, maar dan ook echt helemaal zat. Wat een noord korea weer zeg. Blijft maar pissen en waaien en grijs zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |