Mensen die voor ¤15 een telefoon simlockvrij maken, met codes die gewoon op internet staanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
Koninginnedag Schmoninginnedag. Ik ontvlucht al traditioneel jaren lang de stad op die dag.
De Utrechtse binnenstad veranderd op koninginnenacht vaak in een toneel van tjappies en ander fout volk wat dronken wordt en ruzie gaat zoeken (té vaak al enorme vechtpartijen gezien) en overdag op de dag zelf is het een massale mensenmassa waar je voornamelijk als slachtvee op elkaar gepakt staat en geen kant uit kan terwijl je kijkt naar kraampjes met iemands oude gore kleren, en handelaren met telefoonfrontjes
Is ook een vrij leuke (matige) grapquote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:13 schreef GekkePoes het volgende:
Vorig jaar zag ik iemand die beeldjes verkocht voor 50cent , ik moest lachen
Op naar de sneeuwquote:Op woensdag 25 maart 2015 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnnnn..... herfst, all over again
Ga binnen roken danquote:Op woensdag 25 maart 2015 10:01 schreef Specularium het volgende:
Ik kan niet eens normaal buiten roken,.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:19 schreef Djeez het volgende:
Dag lente, het was fijn je gekend te hebben
[ afbeelding ]
1 voordeel, we zijn van de nachtvorsten af.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:19 schreef Djeez het volgende:
Dag lente, het was fijn je gekend te hebben
[ afbeelding ]
Geen weerupdates uit Oost-Kreplachistan meer?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 13:32 schreef Nattekat het volgende:
Dven zit weer lekker te baggeren, denk dat we even van zijn weer af zijn![]()
Dag Dven
Meestal staat er 48 uur op baggeren, dus dit zal nu ook wel het geval zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 07:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen weerupdates uit Oost-Kreplachistan meer?
Nuttig voor ons om te weten dat het in bulgarije mooi weer is jaquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Dven het volgende:
Dag vriendjes! Jullie zullen mij ongetwijfeld gemist hebben. Hier even een update van het weer in jullie geliefd Bulgarije. Momenteel zit ik in het warmste plekje. Met 22 graden en veel zon is het goed lente
[ afbeelding ]
Helaas gaan de temperaturen na morgen iets dalen. Gelukkig gaan ze na het weekend weer flink omhoog. De lente is eindelijk daar, want minima lijken niet meer onder de 14 te gaan geraken.
In Nederland is het niet veel bemerk ik. Zelfs de temperaturen ten hoogste rond gemiddeld
[ afbeelding ]
Ik heb wel een pet maar die heb ik buiten laten liggen dus dat is nu een klein vijvertje geworden. Wat een lente heb nog geen zon gezien lijkt wel een zonsverduistering van een week.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nuttig voor ons om te weten dat het in bulgarije mooi weer is ja
En nee, hier is het huilen met de pet op..... of zonder pet in mijn geval want ik heb geen pet.
Anders is het hier zo stil.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nuttig voor ons om te weten dat het in bulgarije mooi weer is ja
En nee, hier is het huilen met de pet op..... of zonder pet in mijn geval want ik heb geen pet.
je hebt je dus niet verveelt tijdens je verplichte afwezigheidquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:12 schreef Dven het volgende:
Dag vriendjes! Jullie zullen mij ongetwijfeld gemist hebben. Hier even een update van het weer in jullie geliefd Bulgarije. Momenteel zit ik in het warmste plekje. Met 22 graden en veel zon is het goed lente
[ afbeelding ]
Helaas gaan de temperaturen na morgen iets dalen. Gelukkig gaan ze na het weekend weer flink omhoog. De lente is eindelijk daar, want minima lijken niet meer onder de 14 te gaan geraken.
In Nederland is het niet veel bemerk ik. Zelfs de temperaturen ten hoogste rond gemiddeld
[ afbeelding ]
Duveltjes op het dakterras van kantoor. Primaquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:45 schreef WEST het volgende:
[..]
je hebt je dus niet verveelt tijdens je verplichte afwezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |