Eerder 9 graden, later zelfs dalend maar 8 graden.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:12 schreef Dven het volgende:
Pluim gaat voor een constante tien graden wat verderop in de week
[ afbeelding ]
Mooie foto's.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef Koelkastje het volgende:
Kleurtjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lente heeft nog niet echt zin om te starten inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2015 07:47 schreef Dven het volgende:
Pluim is er niet beter op geworden. Veel wind ook in de kaarten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar even afwachten wat de nieuwe run zo doet maar gezien heel Europa een dip lijkt te krijgen heb ik er weinig vertrouwen in. Ook hier zijn de verwachtingen flink afgezwakt.
[ afbeelding ]
Jokkebrokquote:Op maandag 23 maart 2015 08:38 schreef Djeez het volgende:
KNMI heeft het de komende twee weken over veel regen en temperaturen ver onder normaal. Wat is deze, ik wil lente
quote:maandag 30 maart tot en met maandag 06 april
Grote kans (60-70%) op een weertype met af en toe regen of enkele buien en maxima iets beneden het langjarig gemiddelde.
Maar als 'ie eenmaal startquote:Op maandag 23 maart 2015 08:05 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Lente heeft nog niet echt zin om te starten inderdaad.
Lekker met je wandelstok met spiegeltje aan de voet onder rokjes van jonge meisjes kijkenquote:
2015, het jaar zonder zomerquote:Op maandag 23 maart 2015 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
We komen er wel.....sooner or later
Ik heb eind April met familie een villa met zwembad gehuurd op Rhodos. Helaas is het bad onverwarmd, maar normaliter zou het water dan al op temperatuur zijn. Ware het niet dat het daar het hele jaar nog niet boven de 20 graden is geweest en er ook komende week waardeloos weer voorspeld wordt...quote:Op maandag 23 maart 2015 09:21 schreef Dven het volgende:
Ik val 29 maart een beetje buiten de boot in vergelijking met de rest van heel fucking Europa
[ afbeelding ]
Tegen eind april is dat echt wel goedgekomen hoorquote:Op maandag 23 maart 2015 14:05 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb eind April met familie een villa met zwembad gehuurd op Rhodos. Helaas is het bad onverwarmd, maar normaliter zou het water dan al op temperatuur zijn. Ware het niet dat het daar het hele jaar nog niet boven de 20 graden is geweest en er ook komende week waardeloos weer voorspeld wordt...
Verkapt "kijk mij eens tof zijn, ik heb mijn eigen zwembad" antwoordquote:Op maandag 23 maart 2015 14:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Tegen eind april is dat echt wel goedgekomen hoor
Zelfs m'n eigen zwembad is dan al warm zat.
Hallo Dick. We zitten niet in KLB of in ONZ. Die termen houd je daar maar.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Verkapt "kijk mij eens tof zijn, ik heb mijn eigen zwembad" antwoord
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo Dick. We zitten niet in KLB of in ONZ. Die termen houd je daar maar.
Bij voorbaat dank
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank
Tevens spreek ik misschien over een simpel kinderbadje.
HEB HONGER MANquote:
Gluiperd, je hebt het over je badkuip, op zekerquote:Op maandag 23 maart 2015 15:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij voorbaat dank
Tevens spreek ik misschien over een simpel kinderbadje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |