Flikker eens op, deze radio is niet alleen van jou?quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:39 schreef pixelbitty het volgende: Hey luisteren jullie allemaal naar pixel friday? want fylax friday is voorgoed afgelast
.
FYLAX KAPPEN!quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Flikker eens op, deze radio is niet alleen van jou?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:39 schreef pixelbitty het volgende:
Hey luisteren jullie allemaal naar pixel friday? want fylax friday is voorgoed afgelast.
Ja tuurlijk. Dat wijf mag alles zeggen maar ik mag er geen reactie op geven? Damn, ze heeft wel heel lang diep in je gezeten..quote:
Ja leek me een goed idee,maar er was waarschijnlijk toch een topic geopendquote:Op donderdag 19 maart 2015 02:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Misschien moet er vanavond maar geen nieuw topic meer komen
Nee andersom. Maar zij maakt een grapje, en jij scheld haar meteen voor snol uit. Doe even normaal manquote:Op donderdag 19 maart 2015 02:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Dat wijf mag alles zeggen maar ik mag er geen reactie op geven? Damn, ze heeft wel heel lang diep in je gezeten..
Oh ja nu is het allemaal weer een grapje en heb ik alles gedaanquote:Op donderdag 19 maart 2015 02:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee andersom. Maar zij maakt een grapje, en jij scheld haar meteen voor snol uit. Doe even normaal man
Je kan ook gewoon weggaan en niet meer reageren. dit lijkt helemaal nergens op .quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh ja nu is het allemaal weer een grapje en heb ik alles gedaan![]()
Gast, laat je niet zo opnaaien. Straks ga je weer te ver, en ben je weer enkele dagen weg.quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:43 schreef Fylax het volgende:
Beetje in je eentje gaan bepalen wat er op de radio komt![]()
Censuur noem ik het. Verhuis lekker naar Rusland of NK, pixelbitty.
Nee hoor, blijf lekker rustig. Maar dat zij alles mag zeggen en doen en ik niet ga ik niet mee akkoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 02:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gast, laat je niet zo opnaaien. Straks ga je weer te ver, en ben je weer enkele dagen weg.
Maakt niet uit wie er ''schuld'' heeft, soms is het gewoon klaar.
En dit is niet alleen voor jou bedoelt.
Krijg jij ook een push notification?quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:58 schreef hoink581 het volgende:
We zaten op het randje van een Fylax-kankermomentje.
Mag ik dan in hun tijdsslot draaien?quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Uccie het volgende:
Fylax en Pixel gaan zich gewoon allebei gedragen naar hun schoenmaat anders tyft IK jullie er allebei uit.
Het is hier verdomme geen kleuterschool.
Welk gedrag hoort bij welke schoenmaat? Zou niet graag naast m'n schoenen lopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Uccie het volgende:
Fylax en Pixel gaan zich gewoon allebei gedragen naar hun schoenmaat anders tyft IK jullie er allebei uit.
de Uccie-policequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:58 schreef Uccie het volgende:
Daar doe ik nog even geen uitspraken over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik dan in hun tijdsslot draaien?
Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog even geen uitspraken over.
Maar je aanvraag staat genoteerd.
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welk gedrag hoort bij welke schoenmaat? Zou niet graag naast m'n schoenen lopen.
Mijn grapje stierf een eenzame dood ergens in een greppel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.
En dat geldt voor beiden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn grapje stierf een eenzame dood ergens in een greppel.
Whehe. Werk ze.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry beetje sjaggo.
ik ga maar weer werken.
Iets met kaatsen en de bal zeker he. He?!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.
En dat geldt voor beiden.
Heb je de nieuwe link voor het luisteren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM
De link is dezelfde als die van GutterFM, de nieuwe link zeg maar. Nieuwe server van GutterFM. En spreek maar van je ipv jullie, gezien ik Radio KLB ben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe link voor het luisteren?
Of draaien jullie op een ander iets?
Aight, anders is het rustig vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De link is dezelfde als die van GutterFM, de nieuwe link zeg maar. Nieuwe server van GutterFM. En spreek maar van je ipv jullie, gezien ik Radio KLB ben.
gl.hfquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik ga m'n nest opzoeken. leu henig an
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik ga m'n nest opzoeken. leu henig an
quote:
Dan betaal je huur?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]! Na dit weekend is het verholpen
Nieuwe geluidskaartquote:
Oh dat kan ik wel even proberen, thanks voor de tipquote:
anders ff uit apparaatbeheer halen en opnieuw installerenquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:57 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel even proberen, thanks voor de tip
Ik ben alleen wel bang dat het gewoon brakheid is... mijn moederbord valt ook bijna van ellende uit elkaarquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:59 schreef remi1986 het volgende:
[..]
anders ff uit apparaatbeheer halen en opnieuw installeren
doe je netjes haha. Hoe oud is je systeem?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel bang dat het gewoon brakheid is... mijn moederbord valt ook bijna van ellende uit elkaar
Plakband.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:02 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel bang dat het gewoon brakheid is... mijn moederbord valt ook bijna van ellende uit elkaar
5+quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
doe je netjes haha. Hoe oud is je systeem?
2 componentenlijm.quote:
12 minuten te langquote:
REPARO!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kauwgom, een elastiekje en wat goede hoop.
ik heb helemaal niks tegen elektronische muziek, jij hebt er gewoon een slechte smaak in.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind dat je erg negatief bent over elektronische muziek en trance in het algemeen
Oh het ligt niet aan mijquote:
Ik twijfelde ook omdat niemand anders wat zeiquote:
echt helemaal niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks tegen elektronische muziek, jij hebt er gewoon een slechte smaak in.
its leviosahhhquote:
wat doe je emo a battieboiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt helemaal niet!
chroestjov is het met me eens
ahwquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben onzeker omdat zo weinig mensen mij bijvallen als het op trance aankomt
QFTquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
origineel van sandstorm is stukken beter dan deze mix
quote:
weet jij vast welquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
weet iemand toevallig in welk fora dat topic is waar ze je UI onder handen nemen?
2 woorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
Is Fylax inmiddels niet meer vloeibaar dan?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #100
deze?
thnxquote:
verleden tijd is niet aan elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
Ik zie het. Even aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verleden tijd is niet aan elkaar
Bijt het daar niet doorheenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb, even de badkuip vol laten lopen.
ik ben gestopt met lezen na die enorme spelfoudquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dit op moet vatten, gezien de user die het post.
Goeie Surgequote:
Ik ook boks danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.
MMMMBOP BIEPADOPA DOOBAB DOOEEEDAAAPAAA DIEEEBAB BIEPADAP PAAADOEEEEquote:
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:31 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even de slimste zijn door mijn excuses aan te bieden aan pixelbitty, ik hoop dat ik er ook eentje terugkrijg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.
Tering zeg
Zum kotzen idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.
Tering zeg
Dit komt wel heel ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, deze shit weer, ik ga maar weer even een boek lezen of zo.
Je hebt gelijk. Ik kan heul niet lezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit komt wel heel ongeloofwaardig over.
Gewoon gokken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik kan heul niet lezen.
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.quote:
Ik ben bezig met amoras nuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.
Nice. Heb gisteren deel drie uitgelezen. Morgen vier maar eens er bij pakken.quote:
Met Suske & Wiske kun je nooit verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.
Is... is het Slayer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Beste verzoekje van de avond verzonden.
#PrayForSurge
roken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
En Fokker, moet jij niet een keer roken?
Haha neequote:
Ik heb al een tijdje geen ''brb ff roken'' post gezien.quote:
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:44 schreef tailfox het volgende:
Willen jullie allemaal gaan luisteren 21:30 draai ik bij radio 49.
En ga ik met muziek een verhaal vertellen. Klinkt leuk toch?
Nu kan je zelfs prijzen winnen.
Verder sorry voor spamn
Fylax?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:44 schreef tailfox het volgende:
Willen jullie allemaal gaan luisteren 21:30 draai ik bij radio 49.
En ga ik met muziek een verhaal vertellen. Klinkt leuk toch?
Nu kan je zelfs prijzen winnen.
Verder sorry voor spamn
No thanks, en hier posten is gewoon een beetje jammer tbh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
leuk toch ik draai nummers en jullie mogen het verhaal gaan raden.
waarom we zijn toch allemaal een onzin radio?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
No thanks, en hier posten is gewoon een beetje jammer tbh.
Ja prima, maar wij spammen onze show ook niet bij jullie, en aangezien we morgen zelf een programma hebben kan je lekker opzouten, mensen lopen niet voor niets bij R49 wegquote:
dit is een aftakeling van R49 dus ja verder hoe meer hoe leuker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:48 schreef pixelbitty het volgende:
Ohjee, zelf geen luisteraars kunnen hosselen, dan maar proberen jatten van de buren
Goed idee!
Dark raverquote:
aftakeling? R49 is aan het aftakelen. Leer eens Nederlands manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit is een aftakeling van R49 dus ja verder hoe meer hoe leuker.
Maar nu genoeg over mijn spamn of jullie moeten echt geïnteresseerd zijn.
Hoesty hier
Oiii damnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
aight, maar ik wil alsnog dammit van blink-182 aanvragen
Hee Koen meloenquote:
Nee tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik op de ignore stond
NOT THE MAMAAA!quote:
ja ik vroeg om lieveling.quote:
Nieuwe fles wodka gehaald danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van mij alleen liefde vandaag. Ik ga me kapot zuipen.
Same. Tik 'm aan broeder.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een hele liter tot mijn beschikking.![]()
![]()
yeahquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Een hele liter tot mijn beschikking.![]()
![]()
quote:
Nee het is niet wat je denktquote:
Puur.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Proost, heb net een wodkajus gemaakt. Wel een verse. Die sinaasappelpakshit mot ik niet.
Wat een taal, gadver, ik ben een dame.quote:
doe anders een ander voorstelquote:
deed ik netquote:
Sorry DPquote:
Die wodka uit een sinaasappelpak is inderdaad nooit te zuipen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Proost, heb net een wodkajus gemaakt. Wel een verse. Die sinaasappelpakshit mot ik niet.
deze man heeft smaakquote:
3.1quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat is het maximale qua gitaren Fokker? Dan weet ik dat.
Ik ga deze morgen voor je draaien goed?quote:
Hoe laat draai je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:09 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik ga deze morgen voor je draaien goed?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Drie gitaren en een halve ukelele?
Ik sta nu 20:30 op het rooster.... maar ik ga denk ik vanaf 21:00 tot 0:00 of laterquote:
laterquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta nu 20:30 op het rooster.... maar ik ga denk ik vanaf 21:00 tot 0:00 of later
uhhhquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik sta nu 20:30 op het rooster.... maar ik ga denk ik vanaf 21:00 tot 0:00 of later
Later is beter. Moet altijd ff op gang komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
hoeft niet te praten hoor, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:12 schreef deadprez het volgende:
moet er eiglk gepraat worden bij die radioshows of is alleen wat plaatjes draaien ook genoeg?
autistenstruggles :squote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoeft niet te praten hoor, wees maar niet bang
Harteloosquote:
Stay with me! *slap*quote:
Dat is nostalgie in je oor.quote:
AC/DC op je zak is ook stimulerendquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:19 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit is wel een stimulerend nummer.
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
Godallemachtig, willen jullie dat ik meijn hoofd in de oven steekt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
AC/DC op je zak is ook stimulerend
Hou je smoel snotneusquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Pixel kraakt een beetje, die is ook al bijna 60
wat doe je hier nou man?... ga gewoon lekker in een andere slowchat je ding doen..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:22 schreef Fylax het volgende:
Dit is pixelbitty:
"Ik heb nu zeven luisteraars, da's heel goed" - S…:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |