verleden tijd is niet aan elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
Ik zie het. Even aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verleden tijd is niet aan elkaar
Bijt het daar niet doorheenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb, even de badkuip vol laten lopen.
ik ben gestopt met lezen na die enorme spelfoudquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dit op moet vatten, gezien de user die het post.
Goeie Surgequote:
Ik ook boks danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.
MMMMBOP BIEPADOPA DOOBAB DOOEEEDAAAPAAA DIEEEBAB BIEPADAP PAAADOEEEEquote:
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:31 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even de slimste zijn door mijn excuses aan te bieden aan pixelbitty, ik hoop dat ik er ook eentje terugkrijg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.
Tering zeg
Zum kotzen idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.
Tering zeg
Dit komt wel heel ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ah, deze shit weer, ik ga maar weer even een boek lezen of zo.
Je hebt gelijk. Ik kan heul niet lezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit komt wel heel ongeloofwaardig over.
Gewoon gokken.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik kan heul niet lezen.
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.quote:
Ik ben bezig met amoras nuquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.
Nice. Heb gisteren deel drie uitgelezen. Morgen vier maar eens er bij pakken.quote:
Met Suske & Wiske kun je nooit verkeerd gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de laatste keer dat ik een Suske en Wiske uit het schap van de sigarenwinkel pakte stonden er niet zoveel blote vrouwen in.
Is... is het Slayer?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Beste verzoekje van de avond verzonden.
#PrayForSurge
roken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
En Fokker, moet jij niet een keer roken?
Haha neequote:
Ik heb al een tijdje geen ''brb ff roken'' post gezien.quote:
Godverdomme zegquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:44 schreef tailfox het volgende:
Willen jullie allemaal gaan luisteren 21:30 draai ik bij radio 49.
En ga ik met muziek een verhaal vertellen. Klinkt leuk toch?
Nu kan je zelfs prijzen winnen.
Verder sorry voor spamn
Fylax?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:44 schreef tailfox het volgende:
Willen jullie allemaal gaan luisteren 21:30 draai ik bij radio 49.
En ga ik met muziek een verhaal vertellen. Klinkt leuk toch?
Nu kan je zelfs prijzen winnen.
Verder sorry voor spamn
No thanks, en hier posten is gewoon een beetje jammer tbh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
leuk toch ik draai nummers en jullie mogen het verhaal gaan raden.
waarom we zijn toch allemaal een onzin radio?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
No thanks, en hier posten is gewoon een beetje jammer tbh.
Ja prima, maar wij spammen onze show ook niet bij jullie, en aangezien we morgen zelf een programma hebben kan je lekker opzouten, mensen lopen niet voor niets bij R49 wegquote:
dit is een aftakeling van R49 dus ja verder hoe meer hoe leuker.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:48 schreef pixelbitty het volgende:
Ohjee, zelf geen luisteraars kunnen hosselen, dan maar proberen jatten van de buren
Goed idee!
Dark raverquote:
aftakeling? R49 is aan het aftakelen. Leer eens Nederlands manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
dit is een aftakeling van R49 dus ja verder hoe meer hoe leuker.
Maar nu genoeg over mijn spamn of jullie moeten echt geïnteresseerd zijn.
Hoesty hier
Oiii damnquote:Op vrijdag 20 maart 2015 01:00 schreef deadprez het volgende:
aight, maar ik wil alsnog dammit van blink-182 aanvragen
Hee Koen meloenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |