verleden tijd is niet aan elkaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
Goed item.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-afa-kliederaar.html
Ik zie het. Even aanpassen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
verleden tijd is niet aan elkaar
Bijt het daar niet doorheenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Brb, even de badkuip vol laten lopen.
ik ben gestopt met lezen na die enorme spelfoudquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe ik dit op moet vatten, gezien de user die het post.
Goeie Surgequote:
Ik ook boks danquote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik vond dit vroeger geweldig
Nog steeds wel![]()
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sentiment is het teken dat de aftakeling is begonnen.
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat begon al bij de geboorte eigenlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben nooit opgetakeld geweest, dus dat leed is mij bespaard.
MMMMBOP BIEPADOPA DOOBAB DOOEEEDAAAPAAA DIEEEBAB BIEPADAP PAAADOEEEEquote:
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:31 schreef Fylax het volgende:
Ik ga even de slimste zijn door mijn excuses aan te bieden aan pixelbitty, ik hoop dat ik er ook eentje terugkrijg.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest een beetje binnensmonds braken toen ik dit las.
Tering zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |