Daar doe ik nog even geen uitspraken over.quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mag ik dan in hun tijdsslot draaien?
Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2015 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar doe ik nog even geen uitspraken over.
Maar je aanvraag staat genoteerd.
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welk gedrag hoort bij welke schoenmaat? Zou niet graag naast m'n schoenen lopen.
Mijn grapje stierf een eenzame dood ergens in een greppel.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.
En dat geldt voor beiden.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn grapje stierf een eenzame dood ergens in een greppel.
Whehe. Werk ze.quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry beetje sjaggo.
ik ga maar weer werken.
Iets met kaatsen en de bal zeker he. He?!quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je op een bepaalt niveau gaat uitdelen, je ook op dat niveau moet incasseren.
En dat geldt voor beiden.
Heb je de nieuwe link voor het luisteren?quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:40 schreef hoink581 het volgende:
KLB / RADIO KLB 20.00 - 23.30, straks op GutterFM
De link is dezelfde als die van GutterFM, de nieuwe link zeg maar. Nieuwe server van GutterFM. En spreek maar van je ipv jullie, gezien ik Radio KLB ben.quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe link voor het luisteren?
Of draaien jullie op een ander iets?
Aight, anders is het rustig vanavondquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De link is dezelfde als die van GutterFM, de nieuwe link zeg maar. Nieuwe server van GutterFM. En spreek maar van je ipv jullie, gezien ik Radio KLB ben.
gl.hfquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik ga m'n nest opzoeken. leu henig an
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, ik ga m'n nest opzoeken. leu henig an
quote:
Dan betaal je huur?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:43 schreef pixelbitty het volgende:
[..]! Na dit weekend is het verholpen
Nieuwe geluidskaartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |