1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Aah zo, ik heb veel vrienden in oostzaan wonen, zelf woon ik op grens van noord. Tegen oostzaan/Zaandam.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:29 schreef Lkw het volgende: [..] Nee nee, ik woon in Amsterdam. Maar ik fiets erg veel overal heen en ook vaak richting Zaandam, want ik heb daar vrienden wonen
![]()
Je valt in herhaling.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Overijssel nagenoeg alle gemeentes CDA
Behalve door Roemer. Want die gaat pas in beweging komen wanneer de SP eigenhandig 76 zetels gaat behalen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
Afijn, campagne is voorbij, de toenaderingen zijn alweer begonnen.
Een grote bijbelbelt hier hequote:Op donderdag 19 maart 2015 00:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Overijssel nagenoeg alle gemeentes CDA
Of je luistert daadwerkelijk naar wat iemand zegt...quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Behalve door Roemer. Want die gaat pas in beweging komen wanneer de SP eigenhandig 76 zetels gaat behalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, want de SP kent een lange traditie van samenwerking in de landelijke politiek.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of je luistert daadwerkelijk naar wat iemand zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |