Lelystad is erger, wordt door de lokalen daar "Lelijkgat" genoemd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Almere. 1 keer geweest, ik had meteen zelfmoordneigingen.
Niet gaan. Nooit meer.
Moet je stad maar niet zo lelijk zijnquote:
Ja maar om dan meteen met Lelystad vergeleken te worden gaat me toch erg verquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lelystad is erger, wordt door de lokalen daar "Lelijkgat" genoemd.
[..]
Moet je stad maar niet zo lelijk zijn
Zondag bananen gooien naar Memphis en Wijnaldum.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
Groot feest nu van de PVV in de hofpleinfontein.
lol, tja... Doe je niets aan... Maar troost je, Lelijkgat wint het nogquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja maar om dan meteen met Lelystad vergeleken te worden gaat me toch erg ver
Gelukkigquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, tja... Doe je niets aan... Maar troost je, Lelijkgat wint het nog
1%quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Als Rotterdam 35% stemt voor de provincie, hoeveel zou er dan voor het waterschap gekozen hebben?
HET GAAT HEEL GOED MET NEDERLANDquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha Samsom is piswoest, wat een hoofd
Heerlen is geen Schin op Geul hè, helaas is Heerlen ook behoorlijk sociaal ontwricht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Daar waar geen allochtonen wonen (afgezien van al die limbabwanen dan...)
Heyquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heerlen is geen Schin op Geul hè, helaas is Heerlen ook behoorlijk sociaal ontwricht.
Hij verkeert in een deplorabele staatquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HET GAAT HEEL GOED MET NEDERLAND![]()
Hoeveel?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nu terug van het stemmen tellen voor de waterschappen
Makkelijk verdient
Leefbaart Rotterdamt tweede?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel opmerkelijk dat de PVV de grootste wordt in Rotterdam
Hij heeft al gevochten met Spektrui, daarom zag die er zo slecht uit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef Mani89 het volgende:
Hahaha Samsom is piswoest, wat een hoofd
Toen ik daar rondliep waande ik me idd in oorlogsgebied... Zo verpauperde wijk was dat. Weet helaas niet meer waar precies in Heerlenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Heerlen is geen Schin op Geul hè, helaas is Heerlen ook behoorlijk sociaal ontwricht.
Was bij de Europese verkiezingen volgens mij ook al zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wel opmerkelijk dat de PVV de grootste wordt in Rotterdam
Dat is best veel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
50 euro voor twee uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |