het is geld wat eigenlijk van de burgers isquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom? Zo duur is het niet om in Gelderland te wonen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de 5,5 procent van die gemeente representatief is voor hoe Limburg heeft gestemd, dan haalt hij wel één of meerdere zetels in Provinciale Staten.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Juichbordjes bij het CDA.
CDAjajippiejippiejee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
D66quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Roceco het volgende:
[..]
Benieuwd naar het stemgedrag van de weet ik nietjes.
Geld wat je kan gebruiken om toekomstige belastingverhogingen te voorkomen... Op korte termijn een paar euro erbij is grappig, op veel langere termijn veel minder bijbetalen is veel leuker.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is geld wat eigenlijk van de burgers is
Ik woon hier min of meer verplicht... Was de situatie toen, nooit verhuisd. Plus, glasvezelquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kwestie van vraag en aanbod. Ik zou er niet dood gevonden willen worden.
De Boerenpartij JUICHENquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Positieve ontwikkeling naar mijn mening.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ken de SP zeer goed, van binnenuit.
De SP was redelijk rechts op immigratie, maar sinds Sharon Gesthuizen woordvoerder is op dit dossier haalt de SP de PvdA links in. Als je de Kamer-debatten terugkijkt dan zie je dat. Gesthuizen wil iedereen een verblijfsvergunning geven, zonder enig voorbehoud. Terwijl juist de achterban van de SP baat heeft bij gesloten grenzen.
Hoe ze als zelfverklaarde onderwijspartij studenten genaaid hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef Cynix ® het volgende:
Welk positieve verhaal van zuurpruim Pechtold heeft dan eigenlijk gewonnen?
Doe maar niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Tijdens een uitslagenavond voor de provincie praten over opinie doorgaan of niet doorgaan. Ze kunnen het natuurlijk ook over het EK voetbal gaan hebben.
ditquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe ze als zelfverklaarde onderwijspartij studenten genaaid hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |