Ik heb het net al zitten opruimen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
NWS / 'Pijnlijke paspoortfoto.' : Actie voor gehandicapte Wendy
Weet iemand waarom het al drie pagina's over moslims gaat hier?
Onterecht. Het was een volkomen relevante discussie: als de ene groep een uitzondering krijgt, waarom de andere niet?quote:Op maandag 13 april 2015 12:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het net al zitten opruimen.
Was niks relevants aan, er werden vergelijkingen getrokken tussen gehandicapt zijn en een hoofddoek dragen.quote:Op maandag 13 april 2015 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Onterecht. Het was een volkomen relevante discussie: als de ene groep een uitzondering krijgt, waarom de andere niet?
Ik heb nergens gelezen dat de islam schuld van alles zou zijn. Er werd alleen gesteld dat als er een uitzondering gemaakt werd voor de keuze van één iemand, dat er ook een uitzondering gemaakt moest worden voor het ongemak van de ander. Er werd helemaal niet met schuld gegooid.quote:Op maandag 13 april 2015 12:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was niks relevants aan, er werden vergelijkingen getrokken tussen gehandicapt zijn en een hoofddoek dragen.
10 posts verder was de islam weer de schuld van alles. Nou kan dat allemaal best zo zijn maar dat hoeft niet in elk topic.
Jij begon vooral eerst met trollen eigenlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 12:30 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Onterecht. Het was een volkomen relevante discussie: als de ene groep een uitzondering krijgt, waarom de andere niet?
Ik was niet aan het trollen, flapdrol.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij begon vooral eerst met trollen eigenlijk.
Het ging er al weer volop over hoe achterlijk de islam wel niet is.quote:Op maandag 13 april 2015 12:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat de islam schuld van alles zou zijn. Er werd alleen gesteld dat als er een uitzondering gemaakt werd voor de keuze van één iemand, dat er ook een uitzondering gemaakt moest worden voor het ongemak van de ander. Er werd helemaal niet met schuld gegooid.
Dus de reactie 'Ach gossie, gehandicapten moeten zich ook aan de wet houden' was serieus?quote:Op maandag 13 april 2015 12:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik was niet aan het trollen, flapdrol.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens gelezen heb.quote:Op maandag 13 april 2015 12:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ging er al weer volop over hoe achterlijk de islam wel niet is.
En dat heeft dan vrij weinig meer met het onderwerp te maken.
Jij doet net zo hard mee om er vooral geen serieus topic van te maken.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
Sommige topics kun je nu eenmaal beter integraal in de prullenbak mikken. Die zijn bij voorbaat kansloos.
Dat zeg ik. Bij voorbaat kansloos. Of is het recht om topics om zeep te helpen met eindeloos herhaalde oneliners voorbehouden aan islambashers?quote:Op maandag 13 april 2015 15:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet net zo hard mee om er vooral geen serieus topic van te maken.
Enkel kutposts verwijderen is ook een vorm van selectie natuurlijk.quote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Iedereen vindt het selectief als zijn post verdwijnt ja.
Als je zelf mee gaat helpen die topics te slopen kun je hier niet komen klagen wat voor kuttopics het zijn.quote:Op maandag 13 april 2015 15:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Bij voorbaat kansloos. Of is het recht om topics om zeep te helpen met eindeloos herhaalde oneliners voorbehouden aan islambashers?
Ik klaag niet, ik constateer alleen een gegeven.quote:Op maandag 13 april 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je zelf mee gaat helpen die topics te slopen kun je hier niet komen klagen wat voor kuttopics het zijn.
Niet alleen de mijn posts, laten we zeggen dat "censuur" voor jou geen onbekend gegeven is.quote:Op maandag 13 april 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Iedereen vindt het selectief als zijn post verdwijnt ja.
Wat een fijne wereld waar jij in wil leven, alles wat anders denkt moet dood of minstens monddood kan jij lekker de hele dag tevreden gebak eten.quote:Op maandag 13 april 2015 15:46 schreef Janneke141 het volgende:
Sommige topics kun je nu eenmaal beter integraal in de prullenbak mikken. Die zijn bij voorbaat kansloos.
Als ik 'censuur' toepas wil dat zeggen dat je post te ver ging, of het was een reactie op een verwijderde post.quote:Op maandag 13 april 2015 16:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Niet alleen de mijn posts, laten we zeggen dat "censuur" voor jou geen onbekend gegeven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |