Hoezo is een topic aankaarten "bashen"? In die zogenaamde Armeense Genocide topics worden bepaalde mensen ook toch gebasht en gelabeld voor bepaalde dingen?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:34 schreef Specularium het volgende:
Dat staat in de sluitpost.
Al jouw topics zijn alleen maar bedoeld om andere volkeren te bashen.
Iedereen met kritiek is een hater of extremist.
Zo wordt het nooit wat met die topics van je.
Dat doe jij ook door iedereen die kritisch op jouw punten is voor extremist of erger uit maken.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:38 schreef Atak het volgende:
Je probeert gewoon een bepaalde groep mensen monddood te maken.
Nee dat doe ik niet. En iedereen die in die topic gaat kan dat ook zien. Ik noemde alleen 1 persoon die dingen en 90% van mijn replies bestond uit tegenargumenten. Je probeert te doen alsof je objectief bent maar dit is niet de eerste keer dat je dit doet. Je meet met dubbele maten en probeert steeds bepaalde mensen monddood te maken. Waarom sluit je mijn topics?quote:Op woensdag 15 april 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat doe jij ook door iedereen die kritisch op jouw punten is voor extremist of erger uit maken.
En daarom gaan je topics dicht, op deze manier hoeft het niet.
Omdat ik volgens jou een verkeerd woord heb gebruikt moet telkens mijn topics dicht. Waarom verwijder je dat woord gewoon niet dan? Als je de methodologie die je op mijn topics gebruikt op elke topic moet toepassen dan kan 99% van alle topics dicht op FOK. Ik geef je de mogelijkheid om mijn topic weer te openen en ondertussen ga ik een klacht indienen. Ik zie steeds maar jouw racistische benadering terugkomen.quote:
Ga jij even lekker een klacht indienen over mijn racistische benadering.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik geef je de mogelijkheid om mijn topic weer te openen en ondertussen ga ik een klacht indienen. Ik zie steeds maar jouw racistische benadering terugkomen.
Ik wil niet bemoeien, maar 50 procent van je topics gaan over Iran, en de rest over Armenië. Valt nog mee dat je niet geband bent, want troll.quote:Op woensdag 15 april 2015 20:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Omdat ik volgens jou een verkeerd woord heb gebruikt moet telkens mijn topics dicht. Waarom verwijder je dat woord gewoon niet dan? Als je de methodologie die je op mijn topics gebruikt op elke topic moet toepassen dan kan 99% van alle topics dicht op FOK. Ik geef je de mogelijkheid om mijn topic weer te openen en ondertussen ga ik een klacht indienen. Ik zie steeds maar jouw racistische benadering terugkomen.
en je gaat mijn topic niet openen omdat......? Je kunt toch die twee woorden verwijderen die je niet gepast vond. Als elke topic gestopt moet worden omdat twee verkeerde woorden zijn gebruikt dan kan 99% van alle topics dicht.quote:Op woensdag 15 april 2015 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij even lekker een klacht indienen over mijn racistische benadering.
quote:Op woensdag 15 april 2015 22:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wil niet bemoeien, maar 50 procent van je topics gaan over Iran, en de rest over Armenië. Valt nog mee dat je niet geband bent, want troll.
Nee.quote:Op woensdag 15 april 2015 22:16 schreef Atak het volgende:
[..]
en je gaat mijn topic niet openen omdat......? Je kunt toch die twee woorden verwijderen die je niet gepast vond. Als elke topic gestopt moet worden omdat twee verkeerde woorden zijn gebruikt dan kan 99% van alle topics dicht.
Als je denkt dat we het internationale recht niet respecteren omdat we je topic gebash noemen, is het tijd om eens bij de GGZ op bezoek te gaan vriend.quote:Op woensdag 15 april 2015 16:52 schreef Atak het volgende:
Je noemt mijn topic gebash. Als je mij daarvan beschuldigd dan respecteer jij het internationale recht niet.
NWS / Oplopende spanning in coalitie over opvang illegalenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie dat het topic "Vandaag grote dag, eindelijk van dit kut kabinet af!" volledig is verwijderd.
Topicnummer 2213891 was het.
Ik heb quote alerts van mensen, maar kan niet eens meer lezen wat ze hebben geschreven, laat staan ergens anders de discussie voortzetten.
Ik snap best dat topics op slot gaan als ze dubbel zijn, maar waarom wordt een topic compleet weggegooid? Ik zie echt het nut niet.... Zo wereldschokkend was inhoud volgens mij ook niet.
Dat lijkt er inderdaad sterk op. Bedanktquote:Op donderdag 16 april 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Oplopende spanning in coalitie over opvang illegalen
Is gemerged.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |