Daarom is het puur genot, gewoon aankloten en toch geld pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:15 schreef Monolith het volgende:
Economie, er is geen andere wetenschap die zo slecht kan voorspellen.
Valt wel tegen. Zoveel geld wordt er in de wetenschap niet verdiend.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom is het puur genot, gewoon aankloten en toch geld pakken
Genoeg om jezelf mee te redden als je het niet zonder achtergrond doetquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel tegen. Zoveel geld wordt er in de wetenschap niet verdiend.
Ongepast als het net over kurt cobain gingquote:
wist je dat hij beste vrienden is met Bono van U2?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corbijn heeft een fabelachtig oeuvre met prachtige foto's en clips
Bedankt Hansquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat hij beste vrienden is met Bono van U2?
We hebben allemaal wel foute vrienden, dat kun je Anton niet aanrekenen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wist je dat hij beste vrienden is met Bono van U2?
Je bent eigenlijk ook jong en introvert. Begrijp je wel wat Anton Corbijn heeft gepresteert ? Als boertje uit de Betuwe. Je blijft zelf liever een jonge vastgeroeste internetheld ??quote:
Ik klaag toch ook niet over Corbijn, idioot.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk ook jong en introvert. Begrijp je wel wat Anton Corbijn heeft gepresteert ? Als boertje uit de Betuwe. Je blijft zelf liever een jonge vastgeroeste internetheld ??
Hoe wil jij jezelf dan wel niet omschrijven?quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk ook jong en introvert. Begrijp je wel wat Anton Corbijn heeft gepresteert ? Als boertje uit de Betuwe. Je blijft zelf liever een jonge vastgeroeste internetheld ??
Ik omschrijf mezelf niet meer. Dat wordt dan weer tegen me gebruikt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wil jij jezelf dan wel niet omschrijven?
Kom op nou!quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Mulder is mijn ergernis van de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |