Jij bent toch 1 van die 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, mw. MM en ik denken daar heel anders over...
Jij bent het zonnetje in deze SC.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:02 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht trouwens dat het vandaag mooi weer zou worden, maar het is koud buiten en ik heb nog geen zon gezien.
Waar rook is, is er waarschijnlijk iets aangebrand.quote:
Dat zie ik zelf heel andersquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij bent het zonnetje in deze SC.
quote:K3 stopt in de huidige bezetting. De drie zangeressen Karen Damen, Josje Huisman en Kristel Verbeke gaan dit jaar in een Vlaams-Nederlandse tv-show op SBS6 op zoek naar hun drie opvolgers, maakten ze woensdag bekend.
Ben jij de nieuwe Karen, Kristel of Josje en wil jij meedoen, geef je dan hier op!
Aansluitend op de talentenjacht volgt nog een laatste K3-tour door Vlaanderen en Nederland met niet drie, maar zes zangeressen. Tijdens deze tournee, die zal lopen tot het voorjaar van 2016, geven de huidige zangeressen de fakkel door aan de drie winnaressen van het tv-programma K3 zoekt K3.
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Dat geloof ik ook wel, Fok! is dus toch een beetje Facebook, we doen ons anders voor dan we in werkelijkheid zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het zelfbeeld wat mensen (in zijn algemeenheid) hebben dat komt vaker niet dan wel overeen met hoe anderen dat ervaren. Ga 25 users vragen om jou te beschrijven en je zult reacties krijgen waar je je helemaal niet in gaat herkennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |