Ach ja, het maakt ook eigenlijk niet uit. De projecten bij GvE lopen toch wel vol. Met of zonder informatie. Dus ze hoeven niet veel moeite te doen om alle gegevens te vermelden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:11 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ja, was duidelijker geweest. Helemaal mee eens.
Mocht de ander niet een lagere rating hebben, dan had ik toch mijn bedenkingen gehad bij het 'vergeten' van deze infoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:09 schreef didi80 het volgende:
[..]
Oke, raar dat ze dat er niet gelijk bij vermelden.
Als iedereen nou de vragen die ze hebben zou stellen aan, in dit geval GvE, dan gaat de animo om alles gelijk te vermelden vanzelf omhoog.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:16 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ach ja, het maakt ook eigenlijk niet uit. De projecten bij GvE lopen toch wel vol. Met of zonder informatie. Dus ze hoeven niet veel moeite te doen om alle gegevens te vermelden.
Maar dat is dus gelukkig niet zo, hij is vergelijkbaar, zelfs een fractie hoger.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mocht de ander niet een lagere rating hebben, dan had ik toch mijn bedenkingen gehad bij het 'vergeten' van deze info
Je hebt een punt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:24 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als iedereen nou de vragen die ze hebben zou stellen aan, in dit geval GvE, dan gaat de animo om alles gelijk te vermelden vanzelf omhoog.
true, wel lage ratings btwquote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:26 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Maar dat is dus gelukkig niet zo, hij is vergelijkbaar, zelfs een fractie hoger.
Kijk naar Waka, op de BKR na minstens zo laag en de eerste 60k hebben ze al binnen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
true, wel lage ratings btw
Knap dat die zo snel vol komt ook.
Dat zal wat gaan worden als het nog eens zo ver komt dat de banken rente gaan vragen i.p.v. geven op een spaarrekening.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:36 schreef CaLeX het volgende:
Iedereen wil van zijn geld af![]()
Maakt niet uit, ik hou mijn euro's wel even bij me
Hier ook ja. Was vanmorgen ook al even.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:56 schreef bleyenburg het volgende:
website GvE op hol geslagen?
Iemand hier ook problemen?
Tuurlijk, maar dit is één van de vragen die vaak worden gesteld. Nieuwe mensen lezen ook niet alles en als er dan een paar vaak gestelde vragen in de OP staan dan is het voor iedereen makkelijk.quote:
u wil zeggen, het staat in de OP.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 18:21 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is één van de vragen die vaak worden gesteld. Nieuwe mensen lezen ook niet alles en als er dan een paar vaak gestelde vragen in de OP staan dan is het voor iedereen makkelijk.
ziet er idd zeer goed uit.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 16:25 schreef bleyenburg het volgende:
Aurora Flowers is een topper!
Jammer van de lage rente, maar wel terecht i.c.m. het totaalplaatje.
De fee over 48 maanden en de rente doet mij twijfelen.
Het is een zekerheidje.
Ook net wat geld ingezet om bovenstaande reden.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:54 schreef obligataire het volgende:
Ik doe ook mee. Het verhaal is goed, kans op correcte terugbetaling erg groot lijkt mij, dan maar een procentje minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |