Klinkt meer als een beledigende term voor een vrouw met een kleine cupmaat.quote:
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Daarbij komt dat het ook om een bescheiden bedrag gaat met twee personen.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:07 schreef Horsemen het volgende:
Zo heel slecht is het verhaal nou ook weer niet. Het zijn twee vennoten, hebben beide ervaring in de branche, Graydon rating is overigens niet best maar de rente is wel weer goed, gemiddeld BKR (van 1 vennoot?).
Maar als iedereen blind zijn geld ergens instopt, waarom dan niet in projecten als Dutch Dragon Fireworks en Florine? Blijkbaar denken mensen toch nog een beetje na.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef troepjepdat het volgende:
En al bijna vol... (96%...) Ik denk dat veel van de potentiele investeerders bang zijn niets te kunnen investeren als ze dat niet direct doen. En dus vervolgens overal maar geld in stoppen zonder zelfs maar het verhaal goed te lezen of er even over na te denken. Zonde, want op die manier groeit het aanbod wel, maar niet per se op een goede manier...
En nog even inhoudelijk. Ik heb het idee dat hun prognose wb geplaatste vacatures een tikje optimistisch is.
Precies en looptijd 36 maandenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:08 schreef MSR het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Daarbij komt dat het ook om een bescheiden bedrag gaat met twee personen.
Helemaal mee eens. Jammer dat de incentive bij een inleg vanaf 2.5k is. Uiteindelijk denk ik dat hij wel vol gaat lopen, het doel is goed en daar is ook wat voor te zeggen. Zelf ga ik niet mee doen (rente/incentive).quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:23 schreef Coelho het volgende:
Te lage rente, maar wel een bekend en nobel product.
Ik doe mee, echter geen incetive-waardig bedrag. Overigens opvallend dat meerdere investeerders 2k inleggen en niet 2,5k wat direct incentive oplevert.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:27 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Jammer dat de incentive bij een inleg vanaf 2.5k is. Uiteindelijk denk ik dat hij wel vol gaat lopen, het doel is goed en daar is ook wat voor te zeggen. Zelf ga ik niet mee doen (rente/incentive).
Nog even ter info. De tweede vennoot is 34 jaar en heeft BKR score F.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 11:53 schreef didi80 het volgende:
Ze gaan het met z'n 2e doen, maar er is maar van 1 gegevens bekend?
(leeftijd, BKR score etc.)
Bedankt!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Nog even ter info. De tweede vennoot is 34 jaar en heeft BKR score F.
Nee, heb ik opgevraagd bij GvE.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:07 schreef didi80 het volgende:
[..]
Bedankt!
Heb ik daar overheen gelezen?
Ja, was duidelijker geweest. Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:09 schreef didi80 het volgende:
[..]
Oke, raar dat ze dat er niet gelijk bij vermelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |