Als je er struiken in ziet. Ik zie er stenen in de rivierbedding in.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
Een quasi-3D-effect, met een simpel programma'tje gemaakt. Als je stereo kijkt worden de vormen van de struiken iets duidelijker.
[ afbeelding ]
Ja, het is dezelfde fotoquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die stip staat op dezelfde plek, ik denk dat het de maan is. wie nog meer of andere wensen?
11:30 reflectie in het water is ook een goeie.
Ja, het mooiste zou natuurlijk zijn om hem in negatief/daglicht te kunnen zien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:48 schreef Domnivoor het volgende:
Een quasi-3D-effect, met een simpel programma'tje gemaakt. Als je stereo kijkt worden de vormen van de struiken iets duidelijker.
[ afbeelding ]
Ik zag er ook een rivierbedding in, dat ze de foto plat liggend op de steen hadden gemaakt. Ik zie nu ook een maanquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als je er struiken in ziet. Ik zie er stenen in de rivierbedding in.
Zoiets bedoel je?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, het mooiste zou natuurlijk zijn om hem in negatief/daglicht te kunnen zien.
Dus wat zwart is licht grijs/blauw maken en het bladerdek in groentinten doen.
Het hoeft niet perfect maar geeft een helder beeld, dat zoekt wat prettiger
correctie: de foto met de tak, duidelijk een watertjequote:Op woensdag 18 maart 2015 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zag er ook een rivierbedding in, dat ze de foto plat liggend op de steen hadden gemaakt. Ik zie nu ook een maan
el mata recht omhoog
11:30 rivierbedding
hebben we nog meer smaken?
Wat bedoel je?quote:
Ik had bij mijn werk ooit zo'n prachtig programma zoals in de youtube post, day into nightquote:
Hier zie je heel duidelijk wat het is; een afgrond naar rechts, met uitgesleten geulen die richting de rivier (denk ik) lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:44 schreef El_Matador het volgende:
Edits op een 4e manier - Negative & Gamma adjustment:
[ afbeelding ]
http://forum.fok.nl/templ(...)mgur.com/weoppw1.jpgquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier zie je heel duidelijk wat het is; een afgrond naar rechts, met uitgesleten geulen die richting de rivier (denk ik) lopen.
Geen Maan te zien hier.
Daarom geloof ik ook absoluut niet dat deze foto's vanuit een kloof/ravijn zijn gemaakt, omdat je dan niet nog lager zou kunnen. Of het moet op een plateau zijn in een grotere kloof, een soort 1e verdieping (met de rivier op de "begane grond")...
zaklamp van de zoektocht?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:00 schreef vronie het volgende:
Bedoelen jullie de stip op de achtergrond,ik zie dit als een lichtje.
Jaquote:
Zo zie ik _542:quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templ(...)mgur.com/weoppw1.jpg
Dus we hebben het nu over deze foto? Jij ziet er een afgrond in, ik denk dat de foto recht omhoog gemaakt is en dat je de maan kunt zien. Ja dat pas wel weer bij ons, lijnrecht tegenover elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn man geeft je helemaal gelijk en ziet het ook zo, ik denk rechtboven hemel en op voorgrond rotswand.quote:
Ik ben geen foto-expert ofzo, maar ik kan me voorstellen dat een licht(je), zeker als het door het bladerdek in de verte schijnt, een "halo" zou moeten geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:00 schreef vronie het volgende:
Bedoelen jullie de stip op de achtergrond,ik zie dit als een lichtje.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:08 schreef 11en30 het volgende:
Zo zie ik 550 ongeveer:Das een hobbit... maar zo zie ik 550 ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie gaan toch niet scheiden nu?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn man geeft je helemaal gelijk en ziet het ook zo,
Een Panamees(je).quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das een hobbit... maar zo zie ik 550 ook
nee, echt niet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jullie gaan toch niet scheiden nu?
Op die andere foto van dezelfde afgrond / rotswand vanuit een iets andere hoek zie je idd dat het geen maan is. Heb 'm niet bij de hand maar die zou in de OP moeten staan.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom denk ik aan een pollen. Of hooguit een waterdruppeltje op de lens.
Daar zie ik ook een mannetje op met wit shirt en pet.quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:18 schreef El_Matador het volgende:
Nog een voorbeeld (lijken net UFOs of sterren):
[ afbeelding ]
Ik geloof het meteen, wat zegt dat over de omgeving, die pollen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:18 schreef El_Matador het volgende:
Ik kan mijn eigen foto nu niet vinden, maar op internet vond ik deze, zo (maar dan niet zo extreem veel) is mijn foto ook:
[ afbeelding ]
Pollen; stuifmeelkorrels die in de lucht zweven en oplichten door de flits.
In mijn collectie heb ik zelfs eentje waar je de gekartelde randjes van ziet.
Nog een voorbeeld (lijken net UFOs of sterren):
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |