Hoe moet ik dat weten?quote:
Ik neem aan dat hun ouders dat wel weten, weet niet hoe het werkt -gelukkig- als je dochter overlijdt, maar kan me zo voorstellen dat de pingegevens van de bank vrijgegeven worden en aan de politie doorgespeeld/in het bezit van de nabestaanden komen.quote:
De grote onbekende is dan Z, niet Xquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hun ouders dat wel weten, weet niet hoe het werkt -gelukkig- als je dochter overlijdt, maar kan me zo voorstellen dat de pingegevens van de bank vrijgegeven worden en aan de politie doorgespeeld/in het bezit van de nabestaanden komen.
- Gepind op maandagmiddag 31 maart/dinsdagochtend 1 april + geld over van de vorige dagen = bedrag X
- Gevonden op hun kamer is bedrag P
- Uitgegeven die ochtend vóór hun wandeling is bedrag Q
- Gevonden in hun rugzak is bedrag R
- "Zogenaamd gestolen door een derde partij is bedrag Z"
X = P+Q+R(+Z)
R = 83 (of 87, of 37, maar de meeste bronnen zeggen 83)
Q = ?, mogelijk 7 of 17
P = ?, bekend bij de ouders
X = ?, mogelijk bekend bij de ouders/politie
Z = ?, zal altijd onbekend blijven of het überhaupt bestaan heeft, maar met zo'n berekeningetje te traceren
Die zijn ook gefaked door het criminele vrindje van F.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef lekarO het volgende:
Hey ik heb nog wat voor op de lijst voor het crime scenario:
Hoe kwam het verhaal aan zijn eind?
- Het kwam door een Panamese Dubbelslurf Olifant. Deze houdt van akkers met een hoog fosfor gehalte en bedient zich van de levensspreuk: van wrijving komt glans. Hij wreef over zijn slurf (de juiste) en spoot zo het verhaal uit!
Als er voetsporen gevonden worden van deze dubbelslurf Olifant ben ik om!
neem er nog eentje!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef lekarO het volgende:
Hey ik heb nog wat voor op de lijst voor het crime scenario:
- Het kwam door een Panamese Dubbelslurf Olifant. Deze houdt van akkers met een hoog fosfor gehalte en bedient zich van de levensspreuk: van wrijving komt glans. Hij wreef over zijn slurf (de juiste) en spoot zo het verhaal uit!
Sjittt bewijsmateriaal gevonden! Nu zijn we de sjaak! Het verhaal klopt als een bus.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die zijn ook gefaked door het criminele vrindje van F.
Vind je dit zelf niet een beetje jammer?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:09 schreef lekarO het volgende:
[..]
Sjittt bewijsmateriaal gevonden! Nu zijn we de sjaak! Het verhaal klopt als een bus.
[ afbeelding ]
Ja en uit eigen ervaring weet ik dat er in geval van overlijden helemaal niet zo soepel wordt opgegaan met bankgegevens/privégegevens van volwassen overleden kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hun ouders dat wel weten, weet niet hoe het werkt -gelukkig- als je dochter overlijdt, maar kan me zo voorstellen dat de pingegevens van de bank vrijgegeven worden en aan de politie doorgespeeld/in het bezit van de nabestaanden komen.
- Gepind op maandagmiddag 31 maart/dinsdagochtend 1 april + geld over van de vorige dagen = bedrag X
- Gevonden op hun kamer is bedrag P
- Uitgegeven die ochtend vóór hun wandeling is bedrag Q
- Gevonden in hun rugzak is bedrag R
- "Zogenaamd gestolen door een derde partij is bedrag Z"
X = P+Q+R(+Z)
R = 83 (of 87, of 37, maar de meeste bronnen zeggen 83)
Q = ?, mogelijk 7 of 17
P = ?, bekend bij de ouders
X = ?, mogelijk bekend bij de ouders/politie
Z = ?, zal altijd onbekend blijven of het überhaupt bestaan heeft, maar met zo'n berekeningetje te traceren
Ja, op zijn minst is er een akte van overlijden nodig. En die was er niet want geen doktersverklaring.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja en uit eigen ervaring weet ik dat er in geval van overlijden helemaal niet zo soepel wordt opgegaan met bankgegevens/privégegevens van volwassen overleden kinderen.
Ligt waarschijnlijk ook aan de bank en de kantoormedewerker en aan de manier van overlijden
mooie video, de nachtfoto's zijn imo gemaakt bij zo'n wand als bij de waterval.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Spookkasteel op 28:25
[ afbeelding ]
Niet doen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:03 schreef lekarO het volgende:
Ik heb maar een simpel gratis programma'tje en Perico is de expert, dus zijn analyse ben ik zeker benieuwd naar, maar heb beide nachtfoto's _542 en _550 ge-edit op 3 manieren:quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:34 schreef ootjekatootje het volgende:
om ff terug te gaan naar de topic titel,
Is het uberhaupt mogelijk om die nachtfoto's dmv een trucje (perico?) om te zetten in een dagfoto?
Dus door het aanpassen van de kleuren? Zoals men doet met oude zwart wit foto's?
Dat zoekt namelijk wat makkelijker.
Misschien bestaat zo'n app.
edit: dit dus maar dan andersom
goeie poging!quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb maar een simpel gratis programma'tje en Perico is de expert, dus zijn analyse ben ik zeker benieuwd naar, maar heb beide nachtfoto's _542 en _550 ge-edit op 3 manieren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die opvallende stip op _550 is interessant:quote:
Reflectie in het water van de flitserquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die opvallende stip op _550 is interessant:
Mogelijkheden:
1 - Maan?
2 - Waterdruppel
3 - Iets in de achtergrond
4 - Iets anders
Die stip staat op dezelfde plek, ik denk dat het de maan is. wie nog meer of andere wensen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:44 schreef El_Matador het volgende:
Edits op een 4e manier - Negative & Gamma adjustment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |