Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Guardado blijft daarnaast een grootheid in Mexico. Hopelijk trekt dit nog wat mooie Mexicaanse tanten aan.
Word ik wel blij van jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)
Volgens mij is het gewoon Brabants voor lekkere wijven, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon Brabants voor lekkere wijven, maar dit geheel terzijde.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Word ik wel blij van ja![]()
Dan nog die Diego Reyes oppikken en je Mexicaanse enclave is compleet
Edit: Dat is Knegselsmexicaans voor talent ja.
Ik doe iets fout, of hij doet iets goed.quote:Diego Antonio Reyes Rosales - kortweg Diego Reyes - is een Mexicaans voetballer die bij voorkeur als centraal verdediger speelt. Hij speelt voor FC Porto en het Mexicaans nationaal elftal.
Geboren: 19 september 1992 (22 jaar), Mexico-Stad, Mexico
Lengte: 1,89 m
Gewicht: 65 kg
Type Kongolo dus, flexi bonenstaak.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe iets fout, of hij doet iets goed.
Weggestuurd ja?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Morendo het volgende:
Waarom werd Bazoer ook alweer weggestuurd bij jullie? Is toch gewoon een goede voetballer?
Of een warming up die niet voldeed aan de eisen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hij weigerde boterhammen met pindakaas te eten in de middag.
Teveel negers he.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Morendo het volgende:
Waarom werd Bazoer ook alweer weggestuurd bij jullie? Is toch gewoon een goede voetballer?
verdedigt slecht meequote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Morendo het volgende:
Ja, want als je uit naar Dordrecht moet, dan ga je echt vol gas geven in zo'n wedstrijd ipv energie sparenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:31 schreef GGMM het volgende:
Ze spelen al het hele seizoen hetzelfde. Snap niet wat je bedoelt.
Feyenoord is pas uit vorm. Die hadden moeite met Dordrecht.
Oh ja, ze spaarde energie.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja, want als je uit naar Dordrecht moet, dan ga je echt vol gas geven in zo'n wedstrijd ipv energie sparen
Onderschatting krijg je snel tegen zulke ploegen.quote:
Hiddink is de geloofwaardigheid dus kwijt.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Narsingh bij de definitieve selectie van Oranje![]()
![]()
Bizar. Narsingh oproepen, die al een heel seizoen lang structureel de dissonant bij PSV is qua niveau. Dat kan gewoon echt niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:09 schreef tompsv18 het volgende:
Narsingh bij de definitieve selectie van Oranje![]()
![]()
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 12:32:45Jordy Clasie: PSV heeft geen betere ploeg dan Feyenoord als je alle spelers met elkaar vergelijkt. #feypsv http://t.co/Lh0Iom52cQ reageer retweet
Genot.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 20-03-2015 om 12:32:45Jordy Clasie: PSV heeft geen betere ploeg dan Feyenoord als je alle spelers met elkaar vergelijkt. #feypsv http://t.co/Lh0Iom52cQ reageer retweet
Echt hoe kan je het zeggen met 18 punten? verschilquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
Als je de spelers per positie met elkaar vergelijkt, kom ik alleen op Vermeer en misschien Kongolo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
GVD zeg, dan zorgt Cocu dus voor die 18 punten voorsprong. Wat een geweldige coach moet dat zijn zeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:19 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie of El Ahmadi, ligt er aan wie je met Guardado vergelijkt, zijn beter dan Maher en Hendrix. Verder wel een lachwekkende uitspraak van Clasie ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:26 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je de spelers per positie met elkaar vergelijkt, kom ik alleen op Vermeer en misschien Kongolo.
Vergeet je Wijnaldum niet, of is hij er niet bij?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Clasie of El Ahmadi, ligt er aan wie je met Guardado vergelijkt, zijn beter dan Maher en Hendrix. Verder wel een lachwekkende uitspraak van Clasie ja.
Wijnaldum > Immers, Guardado > Clasie/El Ahmadi, Clasie/El Ahmadi > Maher/Hendrixquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vergeet je Wijnaldum niet, of is hij er niet bij?
Daar kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wijnaldum > Immers, Guardado > Clasie/El Ahmadi, Clasie/El Ahmadi > Maher/Hendrix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |