Ik kan niet zeggen dat PSV uit vorm is. Het is iedere wedstrijd weer een verrassing of het op het putje van de stoel is of billenknijpen. Maar daarmee staan we wel al 11 punten voor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
PSV heeft het altijd moeilijk in de kuip. Dat PSV tevens uit vorm is, maakt de gedachte dat PSV kan verliezen alleen maar sterker.
PSV gaat dit keer winnen, staat geen druk op en fouten maken ze bij Feyenoord genoeg om van te profiterenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar tegen Ajax en PSV kunnen ze het vaak ineens wel.
Mooi. Heeft die jongen verdiend. Waar je met een beetje inzet en mentaliteit al wel niet kan komenquote:Op donderdag 19 maart 2015 16:18 schreef DonRaja het volgende:
En weer een international erbij:
Aanvaller Jody Lukoki van PEC Zwolle en en verdediger Abel Tamata van PSV zijn voor het eerst in hun loopbaan opgeroepen voor de nationale selectie van de Democratische Republiek Congo. Bondscoach Jean-Florent Ibenge grijpt het oefenduel met Irak op 28 maart aan om nieuwe spelers te testen, want van de 26 geselecteerden maakten er slechts zes deel uit van het team dat begin februari derde werd op de Afrika Cup.
De 22-jarige Lukoki werd geboren in DR Congo maar kwam al jong naar Nederland. Hij doorliep de opleiding van Ajax en maakte bij die club in 2011 ook zijn debuut. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan SC Cambuur en afgelopen zomer stapte hij over naar PEC Zwolle.
Tamata (24) werd geboren in Nederland maar heeft een Congolese vader. Hij werd opgeleid door PSV en debuteerde in 2010, maar speelde ook veel met Jong PSV. In 2012-2013 speelde op huurbasis bij Roda JC.
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 19-03-2015 om 20:20:03Kan weleens snel gaan in Valencia. Niet alleen Brands aanwezig, maar ook de manager van Guardado is ingevlogen. De details dadelijk op VI.nl reageer retweet
Publieksactie van afgelopen weekend werpt meteen zijn vruchten af.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:21 schreef rubbereend het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 19-03-2015 om 20:20:03Kan weleens snel gaan in Valencia. Niet alleen Brands aanwezig, maar ook de manager van Guardado is ingevlogen. De details dadelijk op VI.nl reageer retweet
Ben je nou Kuyt aan het dissen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:27 schreef Caland het volgende:
Netjes hoor als dat lukt. Goed voor de competitie ook wel, toch geen uitgebluste speler die voor de eredivisie kiest.
Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Guardado blijft daarnaast een grootheid in Mexico. Hopelijk trekt dit nog wat mooie Mexicaanse tanten aan.
Word ik wel blij van jaquote:Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)
Volgens mij is het gewoon Brabants voor lekkere wijven, maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Corona van Twente. (er van uitgaande dat tanten een soort raar dialect voor talenten is)
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon Brabants voor lekkere wijven, maar dit geheel terzijde.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:35 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Word ik wel blij van ja![]()
Dan nog die Diego Reyes oppikken en je Mexicaanse enclave is compleet
Edit: Dat is Knegselsmexicaans voor talent ja.
Ik doe iets fout, of hij doet iets goed.quote:Diego Antonio Reyes Rosales - kortweg Diego Reyes - is een Mexicaans voetballer die bij voorkeur als centraal verdediger speelt. Hij speelt voor FC Porto en het Mexicaans nationaal elftal.
Geboren: 19 september 1992 (22 jaar), Mexico-Stad, Mexico
Lengte: 1,89 m
Gewicht: 65 kg
Type Kongolo dus, flexi bonenstaak.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe iets fout, of hij doet iets goed.
Weggestuurd ja?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Morendo het volgende:
Waarom werd Bazoer ook alweer weggestuurd bij jullie? Is toch gewoon een goede voetballer?
Of een warming up die niet voldeed aan de eisen?quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja hij weigerde boterhammen met pindakaas te eten in de middag.
Teveel negers he.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:24 schreef Morendo het volgende:
Waarom werd Bazoer ook alweer weggestuurd bij jullie? Is toch gewoon een goede voetballer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |