abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2015 @ 03:14:53 #101
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151081079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:46 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Nog even en we moeten allemaal met GoPro gaan lopen iedere dag, voor het geval dat. |:(
Icm 'dashcam' :s)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 27 maart 2015 @ 12:27:56 #102
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_151088384
Volgens mij gebeurd is dat nergens echt nodig tenzij je zulke rare figuren tref zoals pieter z'n collega.

Vandaag hier grote stroomstoring. De vraag is of de aanlevering op tijd zal zijn...
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 27 maart 2015 @ 12:55:07 #103
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_151089310
Gisteren voor het eerst een postauto met het stuur rechts zien rijden. Ziet er gek uit
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:33:46 #104
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151090637
MIddag :)

Aardig fijn daldagje gehad ^O^
Prima verlopen op 1 ding na dan ;)

Ik had post voor een adres waar alleen een naam, postcode en de gemeente (ipv het dorp) op stond.
Verder geen duidelijk adres.
Ik had wel een vermoeden, maar gezien het naar mijn mening, afgaande op de afzender, belangrijke post was(geen ansichtkaartje ofzo) , toch maar even naar deze mensen gegaan. Hoewel de naam wel bij mij bekend was en deze ook op het naambordje stond.
Krijg ik een persoon te spreken die duidelijk articulerend het naambordje opleest :O
Ik uitgelegd dat ik het toch wel belangrijk vond om dit te verifiëren gezien de incomplete adressering en 'belangrijke' afzender.
Afijn de volgende keer: retour afzender :W
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:27 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij gebeurd is dat nergens echt nodig tenzij je zulke rare figuren tref zoals pieter z'n collega.
Wel wederom melding van gedaan voor dat het gezeik weer oplaait.
Best wel frustrerend dit -O-
  vrijdag 27 maart 2015 @ 13:41:23 #105
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151090881
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteren voor het eerst een postauto met het stuur rechts zien rijden. Ziet er gek uit
De chauffeurs die ik spreek zijn er niet over te spreken.
Wellicht heeft dat te maken met de veelal +30 jaren ervaring als postbode(met auto).
Zij zeggen bijna allemaal hetzelfde: er zal wel eentje van het management een 'helder' idee hebben gehad aan het einde van zijn/haar contract :P
Ik gaf ook al aan dat een schakelpook op het dashboard en een doorlopende bank goedkoper en wellicht beter zou zijn, zodat je in de auto kan schuiven richting brievenbus ;)

Ikzelf heb wel eens op een auto/veeg(vracht)wagen gereden met het stuur aan de rechterkant.
Wel even wennen :)
pi_151111636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag :)

Aardig fijn daldagje gehad ^O^
Prima verlopen op 1 ding na dan ;)

Ik had post voor een adres waar alleen een naam, postcode en de gemeente (ipv het dorp) op stond.
Verder geen duidelijk adres.
Ik had wel een vermoeden, maar gezien het naar mijn mening, afgaande op de afzender, belangrijke post was(geen ansichtkaartje ofzo) , toch maar even naar deze mensen gegaan. Hoewel de naam wel bij mij bekend was en deze ook op het naambordje stond.
Krijg ik een persoon te spreken die duidelijk articulerend het naambordje opleest :O
Ik uitgelegd dat ik het toch wel belangrijk vond om dit te verifiëren gezien de incomplete adressering en 'belangrijke' afzender.
Afijn de volgende keer: retour afzender :W

Zo vermoeiend dat soort mensen.
Een paar dagen geleden belde ik aan voor een pakketje dat niet door de bus ging (wat een verrassing), komt er na een behoorlijke tijd iemand naar beneden, "ik heb geen bel gehoord". Ik hoorde dat ding overduidelijk. Drukt mevrouw zelf het knopje van de bel in, "nú hoor ik hem". }:| :X
IK HAD DAT DING GOED INGEDRUKT!!
pi_151111968
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Mag je tegenwoordig als postbezorger bij postNL nu ook bij de Sandd werken?
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
Officieel mag het niet, maar van de week eentje gesproken bij meeting. Deze werkte als sorteerder bij postnl en daarnaast nog bij Sandd. Heb wel gevraagd of postnl er van af wist, hij bevestigde dat.
pi_151112131
Dat mag officieel wel, momenteel.
Je mag en bij sandd werken en bij PostNL

Voorheen mocht dat idd niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_151117284
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Officieel mag het niet, maar van de week eentje gesproken bij meeting. Deze werkte als sorteerder bij postnl en daarnaast nog bij Sandd. Heb wel gevraagd of postnl er van af wist, hij bevestigde dat.
ja, als sorteerder mag het wel, dan kom je immers niet op straat en is er geen kans op verwarring bij mensen.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 05:41:21 #110
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151117338
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Zo vermoeiend dat soort mensen.
Een paar dagen geleden belde ik aan voor een pakketje dat niet door de bus ging (wat een verrassing), komt er na een behoorlijke tijd iemand naar beneden, "ik heb geen bel gehoord". Ik hoorde dat ding overduidelijk. Drukt mevrouw zelf het knopje van de bel in, "nú hoor ik hem". }:| :X
Mensen klagen over de mindere service...geef je service, gaat men klagen :O 8)7
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 05:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

ja, als sorteerder mag het wel, dan kom je immers niet op straat en is er geen kans op verwarring bij mensen.
_O-
Ik lach jou niet uit hoor :N , maar de mensen zien soms 2-4 (meer?) postbezorgers en het blijft PTT :+
pi_151118019
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Rafierafie het volgende:
Drukt mevrouw zelf het knopje van de bel in, "nú hoor ik hem". }:| :X
en o wee als je te hard belt!
  zaterdag 28 maart 2015 @ 08:59:21 #112
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151118248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:36 schreef zombo het volgende:

[..]

en o wee als je te hard belt!
pi_151120095
Hallo allemaal!

Ik probeerde van de week verlof aan te vragen voor in begin mei bij PostN, voor 2 dagen, allebei op een zaterdag,L waarna ik kreeg te horen dat ik dat in november zou moeten doen- Terwijl ik ook in maart een brief had gekregen waarin stond dat ik vakantie-uren moest opnemen. Ik heb de CAO doorgelezen en er staat in voor langdurig verlof dat het minimaal 4 maanden van te voren moet. Nu is dit niet eens langdurig verlof en word mij verteld dat dit niet mogelijk is.

Iemand anders dit soort gedoe gehad, en weet iemand misschien of ik er wat tegen kan doen?
pi_151121768
Zou gewoon moeten kunnen. En alleen met een heel goede reden mogen ze dat weigeren.
Ging het echt om uberhaupt verlof vragen, of specifiek deze dagen, omdat iemand die dus al via de verloflijst aangevraagd had? Dan nog mogen ze niet zomaar weigeren als ze de planning nog rond kunnen krijgen, maar zou het kunnen dat ze dat bedoelden? Dat verlof gaat wel voor op verlof dat pas later een keer aangevraagd wordt.
En zo niet dan zeggen ze nu dus eigenlijk dat je je verlof dus niet meer op mag maken voor juli (want die brief ging volgens mij toch over verlof van vorig jaar?), en dan... dan ben jij het kwijt of gaan ze het dan betalen? Vast het eerste :X (en dat mag niet als jij het niet op mag nemen! dus let daar iig op). En dat je dus dit jaar helemaal geen verlof meer kan nemen? 8)7

Nou weet ik zo even niet waar je met zo'n situatie naar toe kan, maar er is hier vast iemand met een goed idee :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_151121858
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef arsyork het volgende:
Hallo allemaal!

Ik probeerde van de week verlof aan te vragen voor in begin mei bij PostN, voor 2 dagen, allebei op een zaterdag,L waarna ik kreeg te horen dat ik dat in november zou moeten doen- Terwijl ik ook in maart een brief had gekregen waarin stond dat ik vakantie-uren moest opnemen. Ik heb de CAO doorgelezen en er staat in voor langdurig verlof dat het minimaal 4 maanden van te voren moet. Nu is dit niet eens langdurig verlof en word mij verteld dat dit niet mogelijk is.

Iemand anders dit soort gedoe gehad, en weet iemand misschien of ik er wat tegen kan doen?
Het is niet zo dat je na november geen verlof meer aan zou kunnen vragen, maar de kans is natuurlijk wel groot dat iemand anders je dan al voor is geweest en dat er dan dus al veel mensen verlof hebben, waardoor jij geen verlof meer kan krijgen. Begin mei is de meivakantie, dus ik kan me zo voorstellen dat je dan gewoon pech hebt omdat er dan al veel mensen vrij hebben die het eerder aan hebben gevraagd. Dat je nog uren moet opnemen wil niet zeggen dat ze al je verlofaanvragen maar goed moeten keuren
pi_151121946
Ahja dat klopt, daar zit natuurlijk een schoolvakantie. Dan vermoed ik ook dat het gaat om dat je die specifieke dagen gewoon niet meer kunt krijgen. Teveel mensen vrij = planning niet rond krijgen, dus dan krijgen alleen de mensen vrij die het al eerder aangevraagd hadden.

Moet je nog veel uren opmaken?
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 28 maart 2015 @ 15:51:59 #117
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151127049
Waterkoud!
Hele bestelroute regen gehad :{
Toen ik thuis kwam heb ik eerst even een warme douche genomen :)
pi_151127615
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 12:03 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Begin mei is de meivakantie, dus ik kan me zo voorstellen dat je dan gewoon pech hebt omdat er dan al veel mensen vrij hebben die het eerder aan hebben gevraagd. Dat je nog uren moet opnemen wil niet zeggen dat ze al je verlofaanvragen maar goed moeten keuren
Klopt, er moet wel een minimale bezetting overblijven. Dat moet ook als je het in november zou hebben gevraagd. Als dan meer mensen verlof willen, moet er iemand schuiven. Bij later aanvragen heb je altijd het risico dat het niet meer kan. En de kans is klein dat iemand in de meivakantie nog wil ruilen, jammer.
pi_151129050
Vandaag was mijn wijk voor het eerst sinds maanden weer eens door een postbode gesorteerd. Wat een verademing is dat, geen idioot dikke bundels, maar vooral van klein naar groot. Dat loopt zo veel fijner :)
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2015 @ 17:21:25 #120
Maffe Fries
pi_151129239
Vies koud rot weer zeg. Had vandaag twee wijken en dan ben je tegen het einde van de tweede wijk door de kou wel wat uitgeput, maar goed, dat hoort er bij :)
pi_151130058
Vanmorgen, rond de tijd dat ik normaal vertrek, liep ik naar buiten om vlees in de vriezer te doen. Op dat moment barstte de regen los.
Ik kon alleen maar heel blij zijn dat ik vandaag vrij had.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:20:28 #122
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_151132072
Kilometertje of 25 gefietst vandaag; heen- en terugrit naar stad waar de bestelronde gedaan moest worden en uiteraard de route zelf. Goed te doen ... behalve die zeikregen in het begin v/d route. Oja, en kranten die CONSEQUENT half in brievenbussen zitten en in veel gevallen werkelijk muurvast zaten :')
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 28 maart 2015 @ 19:28:21 #123
Maffe Fries
pi_151132270
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Kilometertje of 25 gefietst vandaag; heen- en terugrit naar stad waar de bestelronde gedaan moest worden en uiteraard de route zelf. Goed te doen ... behalve die zeikregen in het begin v/d route. Oja, en kranten die CONSEQUENT half in brievenbussen zitten en in veel gevallen werkelijk muurvast zaten :')
Dan heb jij je beweging denk ik wel gehad :P

Ik had vandaag iets minder fietskilometers op de teller, maar normaal kom ik ook in de buurt van de 25. Mijn record voor de post staat geloof ik op iets meer dan 45 kilometer op een dag.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:31:01 #124
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_151132332
Koud, regen, wind, 2 post op 7 tassen hah.

Ik zeg cheers to the weekend, geniet ervan collega's :*
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_151133257
Nou, dit was het dan. Mijn laatste dag bij Postnl. Na 3 jr en 4 mnd.
Jammer hoor, was nog graag even doorgegaan. Maar voor de 3 die vandaag afscheid namen worden helemaal geen nieuwe voorbereiders aangenomen. Wordt allemaal intern opgelost. Na een half jaar dus ook weinig kans om weer terug te mogen komen.
"Everybody lies..."
House M.D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')