Icm 'dashcam'quote:Op donderdag 26 maart 2015 20:46 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Nog even en we moeten allemaal met GoPro gaan lopen iedere dag, voor het geval dat.
Wel wederom melding van gedaan voor dat het gezeik weer oplaait.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:27 schreef V__L_N het volgende:
Volgens mij gebeurd is dat nergens echt nodig tenzij je zulke rare figuren tref zoals pieter z'n collega.
De chauffeurs die ik spreek zijn er niet over te spreken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
Gisteren voor het eerst een postauto met het stuur rechts zien rijden. Ziet er gek uit
Zo vermoeiend dat soort mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 13:33 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag
Aardig fijn daldagje gehad![]()
Prima verlopen op 1 ding na dan
Ik had post voor een adres waar alleen een naam, postcode en de gemeente (ipv het dorp) op stond.
Verder geen duidelijk adres.
Ik had wel een vermoeden, maar gezien het naar mijn mening, afgaande op de afzender, belangrijke post was(geen ansichtkaartje ofzo) , toch maar even naar deze mensen gegaan. Hoewel de naam wel bij mij bekend was en deze ook op het naambordje stond.
Krijg ik een persoon te spreken die duidelijk articulerend het naambordje opleest![]()
Ik uitgelegd dat ik het toch wel belangrijk vond om dit te verifiëren gezien de incomplete adressering en 'belangrijke' afzender.
Afijn de volgende keer: retour afzender
Officieel mag het niet, maar van de week eentje gesproken bij meeting. Deze werkte als sorteerder bij postnl en daarnaast nog bij Sandd. Heb wel gevraagd of postnl er van af wist, hij bevestigde dat.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Mag je tegenwoordig als postbezorger bij postNL nu ook bij de Sandd werken?
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
ja, als sorteerder mag het wel, dan kom je immers niet op straat en is er geen kans op verwarring bij mensen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:19 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Officieel mag het niet, maar van de week eentje gesproken bij meeting. Deze werkte als sorteerder bij postnl en daarnaast nog bij Sandd. Heb wel gevraagd of postnl er van af wist, hij bevestigde dat.
Mensen klagen over de mindere service...geef je service, gaat men klagenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat soort mensen.
Een paar dagen geleden belde ik aan voor een pakketje dat niet door de bus ging (wat een verrassing), komt er na een behoorlijke tijd iemand naar beneden, "ik heb geen bel gehoord". Ik hoorde dat ding overduidelijk. Drukt mevrouw zelf het knopje van de bel in, "nú hoor ik hem".![]()
![]()
IK HAD DAT DING GOED INGEDRUKT!!
quote:Op zaterdag 28 maart 2015 05:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ja, als sorteerder mag het wel, dan kom je immers niet op straat en is er geen kans op verwarring bij mensen.
en o wee als je te hard belt!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:10 schreef Rafierafie het volgende:
Drukt mevrouw zelf het knopje van de bel in, "nú hoor ik hem".![]()
![]()
IK HAD DAT DING GOED INGEDRUKT!!
Het is niet zo dat je na november geen verlof meer aan zou kunnen vragen, maar de kans is natuurlijk wel groot dat iemand anders je dan al voor is geweest en dat er dan dus al veel mensen verlof hebben, waardoor jij geen verlof meer kan krijgen. Begin mei is de meivakantie, dus ik kan me zo voorstellen dat je dan gewoon pech hebt omdat er dan al veel mensen vrij hebben die het eerder aan hebben gevraagd. Dat je nog uren moet opnemen wil niet zeggen dat ze al je verlofaanvragen maar goed moeten keurenquote:Op zaterdag 28 maart 2015 10:47 schreef arsyork het volgende:
Hallo allemaal!
Ik probeerde van de week verlof aan te vragen voor in begin mei bij PostN, voor 2 dagen, allebei op een zaterdag,L waarna ik kreeg te horen dat ik dat in november zou moeten doen- Terwijl ik ook in maart een brief had gekregen waarin stond dat ik vakantie-uren moest opnemen. Ik heb de CAO doorgelezen en er staat in voor langdurig verlof dat het minimaal 4 maanden van te voren moet. Nu is dit niet eens langdurig verlof en word mij verteld dat dit niet mogelijk is.
Iemand anders dit soort gedoe gehad, en weet iemand misschien of ik er wat tegen kan doen?
Klopt, er moet wel een minimale bezetting overblijven. Dat moet ook als je het in november zou hebben gevraagd. Als dan meer mensen verlof willen, moet er iemand schuiven. Bij later aanvragen heb je altijd het risico dat het niet meer kan. En de kans is klein dat iemand in de meivakantie nog wil ruilen, jammer.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 12:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Begin mei is de meivakantie, dus ik kan me zo voorstellen dat je dan gewoon pech hebt omdat er dan al veel mensen vrij hebben die het eerder aan hebben gevraagd. Dat je nog uren moet opnemen wil niet zeggen dat ze al je verlofaanvragen maar goed moeten keuren
Dan heb jij je beweging denk ik wel gehadquote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:20 schreef MissionPhailed het volgende:
Kilometertje of 25 gefietst vandaag; heen- en terugrit naar stad waar de bestelronde gedaan moest worden en uiteraard de route zelf. Goed te doen ... behalve die zeikregen in het begin v/d route. Oja, en kranten die CONSEQUENT half in brievenbussen zitten en in veel gevallen werkelijk muurvast zaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |