abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150904132
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 06:20 schreef Pietertje71 het volgende:

Wat een gedoe om een parttime baan toch nog droog te behouden :P
Gossie, mijn regenpak ligt nog ongebruikt in de kast, ik laat me altijd helemaal natregenen (krijg wel heel wat kledingstukken aangeboden onderweg, haha).
pi_150904336
quote:
15s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Even over de anw hiaat verzekering en de procedure daarvan
Dat kan juridisch toch niet kloppen ? :')
"Oh je hebt niet gereageerd, nou dan schrijven we gewoon maandelijks 15 euro af."
Lijkt me ook niet, zou lekker zijn, maken ze je lid van allerlei dingen met de mededeling "Als je het niet wilt moet je maar een brief insturen", de omgekeerde wereld. Maar goed, ik heb die afstandsverklaring dus toch maar gewoon netjes ingestuurd en ze schrijven het geld alsnog af. Ik mag toch hopen dat ik dat geld weer terugkrijg, aangezien het hun fout is, maar het zou me niet eens verbazen als ze het dan gooien op "Dan had je die afstandsverklaring maar aangetekend moeten verzenden, nu is er geen bewijs dat je iets hebt opgestuurd".
Maar we zullen zien.
  zondag 22 maart 2015 @ 09:24:42 #53
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150904450
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:46 schreef zombo het volgende:

[..]

Gossie, mijn regenpak ligt nog ongebruikt in de kast, ik laat me altijd helemaal natregenen (krijg wel heel wat kledingstukken aangeboden onderweg, haha).
:o :P
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_150932603
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 06:20 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh :)
Met de hand is prima ivm inweken.
Ik heb, voor dat ik aan de ronde begon, alle naden van het regenpak en van de buitenjas in de impregneer gezet.

Wat ik deed met de motorkledij is wassen, drogen en met een spuitbus impregneren(arbeidsintensiever dan wassen).
Dat wassen met impregneerspul heeft bij mij nooit echt geholpen of ik deed het niet goed :P
Ik heb de PostNL nu ook met een spuitbus geïmpregneerd. Dat heeft meer geholpen dan deze te wassen met zuks spul.
Impregneerspray van de Action overigens.

Het ligt er ook aan of je een ademend of dicht regenpak hebt.
Dat strijken is wellicht om de naden dicht te maken(waterafstotend), maar wellicht is dit meer voor een gore-tex pak(ook daar zijn de meningen over verdeeld), maar je zou het kunnen doen door eerst een natte theedoek op het regenpak te leggen en dan daar overheen strijken. Kijk gewoon even naar het labeltje in het regenpak :) Want je zou het ook (even) in de droger kunnen doen.

Hoe dan ook, altijd je regenpak uithangen als je terug van een natte ronde komt.

Wat een gedoe om een parttime baan toch nog droog te behouden :P
Volgens het labeltje mag je het regenpak uitsluitend op de hand wassen. Drogen en strijken zijn uit den boze... maar ik doe het lekker toch. :P
Ik heb de binnenjas (die gebruik ik het meest) ook even in dat spul gedoopt met de gedachte; baat het niet, schaadt het niet.
Het liefst zou ik gewoon een waterdicht regenpak krijgen, maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 08:46 schreef zombo het volgende:

[..]

Wil ik details? :P
  maandag 23 maart 2015 @ 05:20:53 #55
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150938250
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:32 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Volgens het labeltje mag je het regenpak uitsluitend op de hand wassen. Drogen en strijken zijn uit den boze... maar ik doe het lekker toch. :P
Ik heb de binnenjas (die gebruik ik het meest) ook even in dat spul gedoopt met de gedachte; baat het niet, schaadt het niet.
Jij rebel!

;)
quote:
Het liefst zou ik gewoon een waterdicht regenpak krijgen, maar dat is natuurlijk teveel gevraagd.
Hoe durf je dit te vragen!
:P
quote:
[..]

Wil ik details? :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Pietertje71 op 23-03-2015 05:26:46 ]
pi_150939009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 18:58 schreef zombo het volgende:

[..]

Jammer LanaWoef, maar ik kan me voorstellen dat je jezelf niet in de aanbieding hebt gegooid, voor een paar uurtjes. Met jouw ervaring komt er vast weer iets anders op je pad. Hebben ze nog wel even vriendelijk gedag gezegd? Geniet van je welverdiende rust en succes met de zoektocht naar ander werk!
Dat is misschien nog wel het erge. Ik ben zelf naar twee van mijn drie leidinggevenden moeten lopen om een handje te geven. Voor de derde leidinggevende was het ook zijn laatste dag dus hebben we met z'n tweeën nog even lekker afgegeven op het bedrijf })
pi_150939314
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:10 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

Dat is misschien nog wel het erge. Ik ben zelf naar twee van mijn drie leidinggevenden moeten lopen om een handje te geven. Voor de derde leidinggevende was het ook zijn laatste dag dus hebben we met z'n tweeën nog even lekker afgegeven op het bedrijf })
Mmm...klinkt bekend ;)
Het was dat de ene bij ons op depot moest zijn. De andere 2 niets van gehoord.
  maandag 23 maart 2015 @ 08:53:12 #58
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150939554
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 08:10 schreef LanaWoef het volgende:

[..]

^O^
pi_150939660
Binnenkort opleidingsdag op de scooter. Daarna mag ik mezelf gaan opleiden voor 5 routes. Dat wordt flink zoeken..:p
pi_150939686
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:01 schreef bikkie het volgende:
Binnenkort opleidingsdag op de scooter. Daarna mag ik mezelf gaan opleiden voor 5 routes. Dat wordt flink zoeken..:p
Succes ^O^
  maandag 23 maart 2015 @ 10:35:57 #61
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150941479
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 09:01 schreef bikkie het volgende:
5 routes? Hoeveel km/tijd heb je dan?
De hoogste route tot nu toe (die ik ken) was 76km en was ongeveer 5 uurtjes.
Deze is nu opgesplitst want het was gewoonweg amper te doen binnen de tijd die er voor stond.
De desbetreffende leidinggevende is (met de auto) nog meegereden omdat deze de pbz op scooter niet geloofde :')
Het klopte allemaal (afstand en niet haalbare tijd).
De pbz is er daarna acuut mee gestopt en de route is daarna wel opgesplitst.
pi_150941808
Niet allemaal op 1 dag hoor :) er zal wel gerouleerd worden. Zo'n route van 5 uur zou ik wel doen, mits alle tijd betaald wordt natuurlijk.

De komende tijd kan ik me dus bezighouden met de routes aanleren.

Is dat in jullie gebied ook zo geregeld of zijn jullie opgeleid door iemand?
pi_150941881
quote:
Wat zit je haar leuk, Pieter :)
  maandag 23 maart 2015 @ 12:18:44 #64
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150944066
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:50 schreef bikkie het volgende:
Niet allemaal op 1 dag hoor :) er zal wel gerouleerd worden. Zo'n route van 5 uur zou ik wel doen, mits alle tijd betaald wordt natuurlijk.

De komende tijd kan ik me dus bezighouden met de routes aanleren.

Is dat in jullie gebied ook zo geregeld of zijn jullie opgeleid door iemand?
Ja zo'n route zou ik ook wel op de di-do en za willen doen :) maar ik meen dat er maximale km' s per route zijn.
Er zijn bij ons, zover ik kan zien op het rooster, 2 personen die een gedeelde route hebben.

De opleiding (1 dag) hebben we gekregen van iemand die de route ook niet kon.
Maar wel een goed geheugen heeft en na eerst een dag vantevoren zelf te hebben gereden ons de route liet zien/rijden.
Daarna heb ik de route alleen geleerd (ivm een niet zo'n leuke collega) dmv een printje te hangen tussen de bevestiging van het windscherm en 2 weken op dinsdag en zaterdag alleen de HAH gedaan.
En toen gelijk op de zaterdag begonnen.
  maandag 23 maart 2015 @ 12:19:03 #65
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150944074
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 10:52 schreef zombo het volgende:

[..]

Wat zit je haar leuk, Pieter :)
Pietronella in het weekend ;)
  dinsdag 24 maart 2015 @ 06:45:12 #66
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_150973109
Mogguh :)

Het blijft qua weersvoorspellingen wat wisselvallig.

Wanneer ging de KARWEI/GAMMA-folder (1 pot nat;intergamma) er nu uit?
En is er al iets bekend wat en of er iets voor in de plaats komt?

En nu dat de folders (samenwerking) er uit gaan, blijft het pakketpunt bij deze bouwmarkten wel voortbestaan?
  dinsdag 24 maart 2015 @ 20:41:19 #67
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_150998026
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Mag je tegenwoordig als postbezorger bij postNL nu ook bij de Sandd werken?
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
Leven en laten leven
pi_150998263
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Hallo. het is een hele tijd geleden dat ik dit forum bezocht, maar ik heb een vraag:
Tot mijn stomme verbazing hoorde ik van een andere postbezorger dat hij bij Sandd een betere beloning kreeg, maar uitnood ook een vaste wijk had gekregen op de zaterdag bij postNL...
Officieel mag dat nog steeds niet
pi_150999098
quote:
8s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:41 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Van Sandd mag het, zover ik weet. Van PostNL mag het tegenwoordig onder de voorwaarden die in je contract staan, o.a. alles gescheiden houden (post en hulpmiddelen) en geen onverenigbaarheid van activiteiten. Het moet wel gemeld worden.
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:14:00 #70
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151010332
Mogguh.
Gisteren begon de dag al met een chauffeur die zonder een reden te hebben bijna 3 kwartier later kwam. En dat over een stukje van 20 minuten. Blijkbaar vond hij dat als hij voor 12:00 (hij was er om 11:58 :') ) leverde dat het wel goed zat |:(
Dan nog eens een bult aan HAH, onderweg leek alsof al ik het verkeer van de omgeving tegenkwam. Wat een drukte.
Werd er op plekken gewerkt waardoor ik of niet kon bestellen of om moest rijden.
Buitenom dat extra wachten, duurde mijn ronde een uurtje langer om bovenstaande redenen.

Vandaag maar eens kijken of het regenpak waterdicht blijft. Jij ook succes Rafierafie ;)

Verders gaat het wel hoor :+
pi_151010474
D-day voor mijn regenpak. Updates volgen later op de dag. ^O^
pi_151010672
Mondeling 9 uur per week besproken, zie ik op mijn contract meer dan die 9 uur.

Maar ik klaag niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 25 maart 2015 @ 13:09:01 #73
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_151017101
Prima daldag ^O^
(geïmpregneerde)Regenbroek waterdicht ^O^
Gewone PostNL buitenjas(ook geïmpregneerd) ook waterdicht ^O^

Rafierafie?
pi_151022101
Ik lees net het prikbordnieuws dat ze het servicecentrum collectie en sorteren gaan afbouwen. Zo lang bestond dat toch nog niet? En dat de leidinggevenden een aantal taken weer gaan uitvoeren. De zoveelste mislukking dus, dat servicecentrum?
pi_151028395
Wat een heerlijke dag
om vrij te zijn ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')