| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 20.30-02.00 uur NEDERLAND KIEST NPO1 DE UITSLAGEN De uitslagen van de Provinciale Statenverkiezingen zijn rechtstreeks te volgen.Rob Trip presenteert de uitzending,Dominique van der Heyde geeft politieke duiding en Dionne Stax brengt de uitslagen aan de hand van een groot scherm. Ook wordt er geschakeld naar Mariëlle Tweebeeke,die in de Haagse brasserie Dudok praat met gasten over de voorlopige uitslag.Om 21.00 uur wordt de uitslag van de exitpoll van onderzoeksbureau Ipsos bekendgemaakt, later de definitieve uitslag. |
Godver wat een genotquote:Dionne
Stax brengt de uitslagen aan de hand
van een groot scherm.
Geen Herman de Schermman?quote:
Nee Dionne mag dit keer staan.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Dionne mag dit keer staan.
[ afbeelding ]
Exitpoll meteen bij het sluiten van de stembussenquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:16 schreef sonnyspek het volgende:
Hoelang duurt het ongeveer voordat de eerste uitslagen binnen komen?
Oehquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee Dionne mag dit keer staan.
[ afbeelding ]
Blauw dit keerquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is de kleur? Rood, blauw, groen, blond?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:40 schreef franklop het volgende:
"Was het moeilijk?"
"nee hoor, potloodje en klaar he "
De rest komt nog wel, al had ik liever de sfeer bij de PvdA later op de avond gezien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
Natuurlijk laten ze alleen de sfeer van bijeenkomsten van de VVD en PvdA zien.
Die bejaarde van de PVV? God wat een vogelverschrikker is dat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Martinello het volgende:
Zie ik daar de altijd vrolijke Sorensen?
Ik zag D66 en CDA ook al op de monitorenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Revanches het volgende:
Natuurlijk laten ze alleen de sfeer van bijeenkomsten van de VVD en PvdA zien.
Ik schakel net in en ze laten alleen de SP zien!quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik zag D66 en CDA ook al op de monitoren
Zag net ook GL op de monitoren... Bestaat die partij nog???quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik schakel net in en ze laten alleen de SP zien!
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Dat was leuk in scene gezet met die lift
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef SureD1 het volgende:
Een jazzcombo bij de SP, dat is ultralinks Nederland... Waar zijn de bebaarde mannen die de Internationale zingen
Weer eens wat anders dan Bob Foskoquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:46 schreef SureD1 het volgende:
Een jazzcombo bij de SP, dat is ultralinks Nederland... Waar zijn de bebaarde mannen die de Internationale zingen
De Raggende Manne op je verkiezingsfeest lijkt me anders best leuk.quote:
Zo onwaarschijnlijk dom dat er waarschijnlijk meer achter zit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Politici die zelf niet eens kunnen stemmen
En toch gebeurt het elke keer weer... het mooie is dat er zo weinig stemmen zijn dat je het bijna op de persoon na kunt trekken wie fout zit (zoals dus die D66'er met zijn pen).quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zo onwaarschijnlijk dom dat er waarschijnlijk meer achter zit.
Ik zag haar voor het journaal. Helaas een beetje suffe outfit vanavond.quote:
De randgemeenten van Rotterdam, Noord Holland Noord, Limburgquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
Lol, de provincies met zwaar wegende stemmen zijn juist de provincies waar de PVV niet populair is... Tenminste, ik meen me te herinneren dat de PVV juist in achterlijke dunbevolkte agrarische provincies populair is...
PVV is groot op Urk en Volendam dat zegt genoegquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:52 schreef RvLaak het volgende:
Lol, de provincies met zwaar wegende stemmen zijn juist de provincies waar de PVV niet populair is... Tenminste, ik meen me te herinneren dat de PVV juist in achterlijke dunbevolkte agrarische provincies populair is...
Viel me idd al op dat ze juist populair zijn in gebieden waar geen tot zeer weinig allochtonen zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
PVV is groot op Urk en Volendam dat zegt genoeg
Ik dacht dat op Urk SGP en CU samen 100% hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
PVV is groot op Urk en Volendam dat zegt genoeg
nee niet eensquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik dacht dat op Urk SGP en CU samen 100% hebben.
Bang voor het onbekende he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Viel me idd al op dat ze juist populair zijn in gebieden waar geen tot zeer weinig allochtonen zijn
quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar tsunami... Hunnie strax meerdrhijd... Je weet toch?
Ik denk D66quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef Revanches het volgende:
Ben benieuwd wat Staphorst heeft gestemd.
Jezus Leeft!, SGP of CUquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:55 schreef Revanches het volgende:
Ben benieuwd wat Staphorst heeft gestemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |