Sinds wanneer is iedereen redactie frontpage?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind dit een leuk forumhttp://forum.fok.nl/topic/2202893
Sinds timmmmm iedereen aan het hosselen isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iedereen redactie frontpage?
onzinquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hier trap ik niet in. Ik kan ook gewoon in FP hoor.
Mag niet. Is lekken.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb daar ook geen toegang, plaats het gewoon hier belhamel.
Oke.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willen jullie wel een beetje negatief blijven?
Dat maakte deze SC juist zo sterk.
Zo deed Tem bijvoorbeeld alsof hij Mark Knoflook een slechte artiest vindt.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke.
Wat vinden jullie van Marco Borsato?
Nee, de naam Mark Knoflook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haat jij op Mark?
Paxcon haat jou vanaf nu.
Net wat minder kut dan Ariana Grande, maar desalniettemin ooraids.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oke.
Wat vinden jullie van Marco Borsato?
Wanneer gaan jullie nou naar dat concert?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Waar is m'n goede vriend Tem?
Van het nieuwe album van Mark Knopfler wil ik hem graag 'Mighty Man' aanraden.
Ik ben ook fan van The Smiths want zij hebben mijn lijflied geschreven.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:02 schreef Mani89 het volgende:
Tem houdt niet van Dire Straits, die is dus ook niet cool. Ook al houdt hij wel van The Smiths.
Die biedt zijn kontje aan bij alles wat blauw is, staat bij het melkschap al met zijn broek op z'n knietjesquote:
Geen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh goed zo, wat is je favoriete nummer van Mark?
Wil jij serieus even ophouden met al die opmerkingen? Dit meen ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die biedt zijn kontje aan bij alles wat blauw is, staat bij het melkschap al met zijn broek op z'n knietjes
Iets van 6 juni is datquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou naar dat concert?
Als jij niet zo loopt te slijmen, hoeft hij die opmerkingen niet te maken. Dit meen ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij serieus even ophouden met al die opmerkingen? Dit meen ik.
Hoi Fielaksquote:
Goed man, en dat nieuwe album krijgt goede scores, ik ga hem even downloaden!quote:
Ik wil dan ook jou Mighty Man aanradenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed man, en dat nieuwe album krijgt goede scores, ik ga hem even downloaden!
Dit plaatje poste je ergens anders ook al.quote:
Als jij nou eens gewoon niet om elke scheet de kast opvliegt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wil jij serieus even ophouden met al die opmerkingen? Dit meen ik.
zat nog op zijn clipboardquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit plaatje poste je ergens anders ook al.
Dat is het lijflied van Johannes!quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil dan ook jou Mighty Man aanraden
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat praat je over Uccie met je iets te grote oren?
Nou ja, zo kritisch zijn we niet bij de FP, dat gaat vrij simpel. We willen zelfs LTVDKquote:
Wil je even stoppen met deze persoonlijke opmerkingen over Fylax? Dit meen ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon exact die dag.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wil je even stoppen met deze persoonlijke opmerkingen over Fylax? Dit meen ik.
Dan klap ik even wat Schneider Weisses in halve litersquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon exact die dag.
Ik heb inmiddels wat adresjes waar we die dag overdag speciaalbier kunnen klappen.
Wat is iets te groot? Vergelijkbaar met mijn manboobs of zelfs zo erg als Uccies reet in haar tuinbroekquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je mad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Fylax het volgende:
Ben het spuugzat. Helemaal klaar mee. Genoeg is genoeg.
Nooit gedacht dat die standaard zo enorm laag was inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, zo kritisch zijn we niet bij de FP, dat gaat vrij simpel. We willen zelfs LTVDK
Zelfs vliegen, als ze groot genoeg zijnquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je mad?
Maar niks mis met grote oren hoor, dan kun je goed horen.
Die zijn heerlijk. Of jouw favoriete biertje, die ene van goud.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan klap ik even wat Schneider Weisses in halve liters
Of Guinness om in Keltische sferen te blijven
Die is net gaan slapen, we hadden net nog een levendige discussie over Sin City, onze lievelingsfilm met Jessica Alba.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je mad?
Maar niks mis met grote oren hoor, dan kun je goed horen.
Geraakt in je innerlijke ikjequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ben niet mad, maar wel misselijk van al het geplaag en gepest, er is een grens overscheden. Genoeg is genoeg.
Dus je bent sick?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:12 schreef Fylax het volgende:
Ben niet mad, maar wel misselijk van al het geplaag en gepest, er is een grens overscheden. Genoeg is genoeg.
Die is me iets te sterkquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn heerlijk. Of jouw favoriete biertje, die ene van goud.
[..]
Die is net gaan slapen, we hadden net nog een levendige discussie over Sin City, onze lievelingsfilm met Jessica Alba.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zei toch dat dit potentie had GAM / Flight simulator x
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eerstvolgende die wat naars over Fylax zegt, pak ik zijn bril van af en dan ga ik er op zitten.
Dat zijn glazen in mijn leven taboe zoals je weetquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat je hele glazen wegwerkte.
Burka aan het wassenquote:
Ik had vandaag een lange dag en ik zit met een longontsteking, dus ik heb vandaag als een pussy gefitnesst. half uurtje crosstrainen, kwartiertje gewichten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef Mani89 het volgende:
Timmmmm is veel aardiger sinds hij lekker aan het sporten is. Lekker.
Nog iemand die mad isquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
NWS / Limburgse kinderen ontvoerd naar het kalifaat.
Die heeft ze vorige week getrimd, dus hoeft even niet gekamd te wordenquote:
Nee hoor, als je maar wel blijft doorzetten hè. Je wordt heerlijk leeg in je hoofd en je kan al je frustraties eruit gooien, en voor je het weet ben je een afgetrainde God.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had vandaag een lange dag en ik zit met een longontsteking, dus ik heb vandaag als een pussy gefitnesst. half uurtje crosstrainen, kwartiertje gewichten.
Ik hoop dat je niet erg teleurgesteld ben
Dit soort pestgedrag, mensen uitlachen als ze mad zijn enzo, vind ik écht niet kunnen in deze SC Fylaxquote:
Nou dat dacht ik wel een beetjequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef Fylax het volgende:
Zou bijna denken dat het een kloon van Fylax is...
Doen jullie ook bij mij, dan mag het opeens wel. Ziek hoe er hier onderscheid wordt gemaakt! Ik ben ook een mens. Ik heb ook een hart. Het pesten moet ophouden! Ik ben Fylax.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit soort pestgedrag, mensen uitlachen als ze mad zijn enzo, vind ik écht niet kunnen in deze SC Fylax
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Ik had muziek van markgod opstaan en ik dacht dat het die van Davy was, maar ik ga nu terugzoeken en luisterenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nu net mijn legendarische vocaroo gepost, luister je er niet naar.
Die van Davy is op geen enkele manier te vergelijken met mijn zoetgevooisde stemgeluid.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had muziek van markgod opstaan en ik dacht dat het die van Davy was, maar ik ga nu terugzoeken en luisteren
Ik heb FOK! al om mijn frustraties eruit te gooienquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor, als je maar wel blijft doorzetten hè. Je wordt heerlijk leeg in je hoofd en je kan al je frustraties eruit gooien, en voor je het weet ben je een afgetrainde God.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van Davy is op geen enkele manier te vergelijken met mijn zoetgevooisde stemgeluid.
Donderdag staat voor mij ook op het programmaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Donderdag ga ik weer fitnessen timmmmmmm hopelijk kunnen we dan wat ervaringen uitwisselen.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doen jullie ook bij mij, dan mag het opeens wel. Ziek hoe er hier onderscheid wordt gemaakt! Ik ben ook een mens. Ik heb ook een hart. Het pesten moet ophouden! Ik ben Fylax.Dit klinkt meer sad dan madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hopelijk zie je eindelijk in wat jouw acties voor gevolgen hebben!quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt meer sad dan mad [ afbeelding ]
Janken danquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hopelijk zie je eindelijk in wat jouw acties voor gevolgen hebben!
Gewoon over zijn moeder pissen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:16 schreef timmmmm het volgende:
Daar gaan we dus allemaal niet aan beginnen hier jongens
Zolang jij niet radicaliseert en naar Syrië gaat zal het wel meevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:19 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hopelijk zie je eindelijk in wat jouw acties voor gevolgen hebben!
Dat kan bij onze 5-sterren Basic-Fit gelukkig ook. Vanochtend lekker Dr Phil gekeken op de crosstrainerquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga naar zeer luxe fitness, daar kan je gewoon tv kijken tijdens het sporten.
quote:
Ja met wie ga je nou spelen danquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:13 schreef prefix1 het volgende:
[..]
Top heb je zuster gebeld die vliegt wel met me mee
Breng het nou niet hier heen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja met wie ga je nou spelen dan
Het is stiekem gewoon Ronnie Flexquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Ja met wie ga je nou spelen dan
Mooi zo.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
sorry weblogger, zal het niet meer doen.
Die steek ik al in het gat van je zusje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vinger in je gat dan word je mad.
Bok nou eens op met die Poolse apenkut.quote:
zo. echt specu ik wil niet stoken, maar dit zou ik niet pikken. echtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die steek ik al in het gat van je zusje.
SOOOOOOOOOWWW
Met coke?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen omdat mijn neus verstopt is.
Ben je mad?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bok nou eens op met die Poolse apenkut.
Ik heb geen zusje SOOOOOOOOOWWWquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die steek ik al in het gat van je zusje.
SOOOOOOOOOWWW
Dan hebben je ouders je iets niet verteld.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje SOOOOOOOOOWWW
Ja wat jonge?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
Niet om te stoken maar die Fokker is echt een... een...
moet je hem zoekenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen omdat mijn neus verstopt is.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje SOOOOOOOOOWWW
Ik vind het wel ze prettig als ze nog ademt ja.quote:
Polska zou dichter des Vaderlands moeten worden.quote:
quote:Meisjes, meisjes, meisjes, ik zeg eerlijk ik begrijp jullie niet, nee
Meisjes, meisjes, meisjes, vroeger wou je niet achterop m'n fiets, nee.
Nu krijgt de boy tah met z'n nieuwe kleren aan
Je kan zappen wat je wilt, hij komt zelfs op de journaal.
Ik zeg nee tegen tantes, nee, nee we gaan niet tongen
Ik ben niet een domme volgens mij ben jij een troller.
Vroeger deed ik best m'n best Chanterpanter in de les
Beetje gel in de haar, want de pubertje wou seks
Babbel sessies MSN, sommige hadden webcam
Een ding zeker pagganation werd gezet
Deze voor de veelste mooie meisjes laatste dagen
Ik ken je van backstage zeg me hoe moet ik gedragen
Zie je deze jonge poolse god daar te snollen
Kijk de meiden om hem heen, maar hij is een bolle
Er zijn wel meer moeders dan alleen de jouwequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Laten we die maar eventjes niet posten.
Polskaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Polska zou dichter des Vaderlands moeten worden.
[..]
Je moeder grapjes zijn nooit grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer moeders dan alleen de jouwe
Tuurlijk wel. Ik heb toch geen moeder meer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je moeder grapjes zijn nooit grappig.
Met al onze moeders samen komen we misschien op eenzelfde massa als Fylax' moeder jaquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer moeders dan alleen de jouwe
Dan is het al helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik heb toch geen moeder meer.
Doe eens even normaal.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met al onze moeders samen komen we misschien op eenzelfde massa als Fylax' moeder ja
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met al onze moeders samen komen we misschien op eenzelfde massa als Fylax' moeder ja
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
MAar is je moeder nou dik Fylax, ik lees dat allemaal grapjes over, maar ik vraag me nu af of het echt zo is
Dat kun je wel zeggen ja...quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:29 schreef timmmmm het volgende:
Het zou veel leuker zijn als ze gewoon een beetje lekker is
Dat is een oude grap van Herman Berkien.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:27 schreef Fokker89 het volgende:
Je moeder is zo dik dat je een lunchpakket mee moet nemen als je eromheen wilt lopen
Ja doe dan een linkje jongequote:Op woensdag 18 maart 2015 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
In het VI topic staat nog een klassiekertje, gewoon even lekker genieten voor het slapen gaan.
Behalve als ze naast je gaan zitten in de trein.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:32 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb geen problemen met dikke mensen,
Of in het vliegtuigquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve als ze naast je gaan zitten in de trein.
Neemt ze ook een dweil mee om het op te ruimen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:32 schreef timmmmm het volgende:
Zo blijft ze me ook met dat gezeik lastig vallen
Dit is een terechte klachtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve als ze naast je gaan zitten in de trein.
Ik geef dit een 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Jou moeder is zo dik dat wanneer ze op een digitale weegschaal staat dat ze haar gsm nummer afleest
Totaal niet grappig.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Jou moeder is zo dik dat wanneer ze op een digitale weegschaal staat dat ze haar gsm nummer afleest
En waar was je met Masterchef? Burner en ik waren er alleenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef timmmmm het volgende:
Drukke dag morgen jongens, twee dagen Pauw terugkijken, debat terugkijken, nanny on tour terugkijken en dan ook nog eens bij oma gaan eten
Weet je wat ook niet grappig is? Kindjes die sterven van de honger in Afrika, dát is niet grappig.quote:
Dineren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En waar was je met Masterchef? Burner en ik waren er alleen
Nu is het genoeg geweest.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Zeg ik dat dat grappig is dan?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet grappig is? Kindjes die sterven van de honger in Afrika, dát is niet grappig.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
Hangt ervan af. Die hongerbuikjes zien er wel vies uit, maar er gaan vast ook Afrikaantjes een beetje geestig doodquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat ook niet grappig is? Kindjes die sterven van de honger in Afrika, dát is niet grappig.
Weet je wat nog minder grappig is, een grap niet snappen.quote:
Je zegt nu Afrikaantjes en nu moet ik aan mijn moestuintjes denken die ik nog steeds moet plantenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt ervan af. Die hongerbuikjes zien er wel vies uit, maar er gaan vast ook Afrikaantjes een beetje geestig dood
Weet je wie nog minder grappig is, jij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat nog minder grappig is, een grap niet snappen.
Van hongerneger naar moestuin. Ik zie de linkquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je zegt nu Afrikaantjes en nu moet ik aan mijn moestuintjes denken die ik nog steeds moet planten
Nee, lul niet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:36 schreef timmmmm het volgende:
Fylax loopt hier dus te zeggen dat hij Afrikaanse kindjes die doodgaan grappig vindt?
Echt wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht aan de plantjes maar goedquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van hongerneger naar moestuin. Ik zie de link
Ik heb er dan ook totaal geen behoefte aan om grappig te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:37 schreef Fylax het volgende:
[..]
Weet je wie nog minder grappig is, jij.
Waarom probeer je het dan soms?quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er dan ook totaal geen behoefte aan om grappig te zijn.
Als je het als grappig opvat, sorry, zo bedoel ik het niet.quote:
WEB > FP.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet best vaak om LTVDK lachen. #iksteunmijnFP
Jij moet niet te kritisch wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel een uitstekende vraag van Fallux.
Dankjewel, Specsavers.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel een uitstekende vraag van Fallux.
Nee weblog is het afvoerputje van de crew van FOK! tenminste dat staat hier http://forum.fok.nl/topic/2204811quote:
Lekken uit crewfora, TR gemacht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee weblog is het afvoerputje van de crew van FOK! tenminste dat staat hier http://forum.fok.nl/topic/2204811
http://vwupforum.nl/quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:40 schreef Fylax het volgende:
Jammer dat er geen forum is waar timmmmm niet in kan en ik wel. Zo kan ik nooit over hem roddelen in een forum.
quote:
Dat dus, stelletje vlegelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
Anders stoppen jullie even met het linken naar crewfora.
Trustenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga even slapen. Het wordt me te veel. Dromen van jullie moeders vanavond.
Worden nachtmerries danquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:42 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik ga even slapen. Het wordt me te veel. Dromen van jullie moeders vanavond.
Sorryquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit was wel een beetje grappig.
Picsquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik ben nu met Marianne aan het keezen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/kezenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
TR gemachtquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand.
Behalve Fokker89, maar hij is een niemand.
Keezen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/kezen
Nee dank je. Daarbij ben je al druk bezig begreep ik.quote:
Niemand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je mag me alles noemen, maar niet niemand
quote:
Dat heb je gewoon met opzet gedaan. Om haar te hosselen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je had ook niet zo goed gespeeld.
Dat lijkt mij meer een #smoothfylax actie.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb je gewoon met opzet gedaan. Om haar te hosselen.
Je hoeft alleen haar maar voor je te winnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:09 schreef Specularium het volgende:
Ik moet namelijk wel gewoon winnen.
Ik ga hier gewoon niet op reageren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft alleen haar maar voor je te winnen
Dan reageer ik hier ook niet opquote:Op woensdag 18 maart 2015 01:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga hier gewoon niet op reageren.
.
Dat vond zij ook niet,maar ik moest het even kwijt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over de moeder van Fylax.
Bedankt Antoine.quote:Op woensdag 18 maart 2015 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eigenlijk is frown.gif best een rare naam voor dit plaatje.
Dat is zoals het isquote:Op woensdag 18 maart 2015 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is deze, trouwens?
ONZ / De activiteiten van Specularium en sp3c in de BurgerKing
Twee NWS-mods die samen een naamtopic in ONZ hebben?
Ik ga niet stemmen vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:02 schreef anonymoussie het volgende:
Iedereen is druk aan het stemmen of zo.
Daar zitten zeker teveel mensen die Duits praten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:46 schreef Specularium het volgende:
Vandaag stemmen,.
Gewoon de hele Eerste Kamer afschaffen lijkt me een beter idee.
Dus jij wil vooral mensen die Duits praten in onze Kamer? Mussert is er niks bijquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
Daar zitten zeker teveel mensen die Duits praten?
Nee dit is Specularium zijn issue. Hij zit een beetje in de ontkenningsfase, denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij wil vooral mensen die Duits praten in onze Kamer? Mussert is er niks bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |