abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 maart 2015 @ 10:38:12 #1
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_150689688
quote:
Twee kinderen van 8 en 7 jaar zijn door hun 33-jarige moeder vanuit Maastricht ontvoerd naar Syrië.

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) is het de eerste keer dat er sprake is van kinderontvoering naar het kalifaat. Dat blijkt uit onderzoek van Dagblad De Limburger en Limburgs Dagblad.

Tsjetsjenië
Politie en justitie onderzoeken of er sprake is van een netwerk in Maastricht, dat potentiële kandidaten rekruteert en ronselt voor de jihad en faciliteert bij hun reis naar Syrië. De moeder, een vluchtelinge uit Tsjetjenië, en haar Nederlandse kinderen reisden vrijwel zeker met gestolen reisdocumenten. Ze hebben hulp gehad bij vertrek, onder meer vanuit Maastricht. Het onderzoek daarnaar loopt nog, het OM doet daarover geen mededelingen.

Luca en Aysha
De afgelopen twee jaar reisden 31 kinderen in gezinsverband naar Syrië, met instemming van beide ouders. Twaalf minderjarigen vertrokken zelfstandig, meldt de Raad voor de Kinderbescherming. Bij Luca (8) en Aysha (7) uit Maastricht is sprake van ontvoering, omdat ze zonder toestemming zijn onttrokken aan het ouderlijk gezag van de vader.

Jongste kinderen bij oma
De moeder is op 29 oktober vorig jaar vanuit Maastricht vertrokken en heeft twee van haar vier kinderen meegenomen. De twee jongste kinderen, van andere vaders, heeft ze bij hun oma in Maastricht achtergelaten. Ze heeft vermoedelijk eerst twee maanden door Europa gezworven voordat ze eind december laat weten in Raqqa, de zelfbenoemde hoofdstad van het door Islamitische Staat uitgroepen kalifaat, te zijn aangekomen.

Aanhoudingsbevel
Het naderende vertrek werd opgemerkt door de adjunct-directeur van de school van de kinderen – de islamitische basisschool El Habib in Maastricht. Hij ontdekte dat de moeder op school vliegtickets voor haar en de kinderen naar Griekenland had uitgeprint. Hij waarschuwde de vader, die sloeg meteen alarm. De vrouw was toen hooguit een uur weg. Op weg naar Düsseldorf, waar ze het vliegtuig miste. De kinderen werden meteen internationaal gesignaleerd en er werd een aanhoudingsbevel uitgevaardigd.

Valse paspoorten
Desondanks is ze, na twee weken rondzwerven in Europa, ruim twee weken later vanuit Charleroi in België naar Griekenland gevlogen. Het, zeer waarschijnlijk, reizen met valse paspoorten heeft er kennelijk toe bijgedragen dat ze niet zijn opgemerkt, zegt officier van justitie Bart den Hartigh, portefeuillehouder terrorismebestrijding bij het Landelijk Parket.

Terughalen onmogelijk
Het is onmogelijk om de kinderen terug te halen, omdat er geen rechtshulprelatie meer is met Syrië en de vrouw en kinderen in oorlogsgebied zitten, zegt Den Hartigh. Enkel wanneer de moeder met de kinderen zelf naar een ander land reist, kunnen justitie en ministerie van Buitenlandse Zaken proberen de kinderen te herenigen met hun Nederlandse vader.

http://www.1limburg.nl/ki(...)aat?context=topstory

Zo zielig dit, ook om te zien hoe een klein meisje al is geïnfecteerd met de tumor van de radicale islam en al zo'n doek om haar hoofd moet dragen. Walgelijk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_150689737
Wie heeft die hoofddoek bij dat meisje omgedaan? Ik zie verdorie haar hoofdhaard :r
Extremistisch gematigd.
pi_150689741
Limburg is drie inwoners armer. Dat lijkt mij een positieve ontwikkeling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage maandag 16 maart 2015 @ 10:40:25 #4
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_150689750
Vieze hoer.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 16 maart 2015 @ 10:41:40 #5
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_150689794
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef KoosVogels het volgende:
Voor Limburg zelf of Nederland?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  maandag 16 maart 2015 @ 10:42:08 #6
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150689808
Dan vlucht je vanuit een shithole naar één van de rijkste landen van de wereld waar je kinderen wat kunnen bereiken en ga je opnieuw naar een shithole. En het dan raar vinden dat mensen er niets van snappen :')
  maandag 16 maart 2015 @ 10:43:05 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_150689830
Altijd die Limburgers :(
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_150689841
quote:
10s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Voor Limburg zelf of Nederland?
Voor Nederland, uiteraard.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_150689937
Hey, eens een keer niet de vader ^O^
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150689945
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef P8 het volgende:
Wie heeft die hoofddoek bij dat meisje omgedaan? Ik zie verdorie haar hoofdhaard :r
Oh, ik dacht dat het een fotobewerking was van de linkerfoto. :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_150690240
Alleen religie kan de gekte in je hoofd veroorzaken die je doet besluiten om met kleine kinderen naar de hel op aarde te reizen.
Hoeveel van dit soort waanzinnigen hebben we eigenlijk in Nederland binnengehaald ?
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_150690352
En natuurlijk probeert zo'n nep-moslim, die ook nog eens adjunct-directeur is, haar tegen te werken. Die was even vergeten in een haatpaleis te werken.
pi_150690418
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Religieisfacisme het volgende:
Alleen religie kan de gekte in je hoofd veroorzaken die je doet besluiten om met kleine kinderen naar de hel op aarde te reizen.
Nou ja, als je in Limburg woont ben je daar natuurlijk wel aan gewend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_150690666
quote:
Nou nee, het is al een krimpprovincie. :{
pi_150690963
Limburg :')
Kinderen :')
Die kop van die kids :')
Kalifaat :')
U MAD?
pi_150691805
quote:
Zowel in het Kalifaat als in Nederland stijgt nu het gemiddelde IQ
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150692084
quote:
99s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zowel in het Kalifaat als in Nederland stijgt nu het gemiddelde IQ
:D
pi_150692695
Ik vraag me dan toch af wat voor beeld die moeder van IS heeft, kijkt ze het nieuws nooit? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150692699
En dat allemaal onder invloed van de islam.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 16 maart 2015 @ 12:31:21 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_150692756
Ontvoerd ?
Misschien wilden die kinderen zelf ook wel
Ik ben inmiddels overleden
pi_150692952
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:28 schreef Rezania het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat voor beeld die moeder van IS heeft, kijkt ze het nieuws nooit? :')
Gangbang met de stoere strijders van Allah, leuk toch? In Nederland moet je het met wannabe gansterrappers doen als je een gangbang wil.
pi_150693156
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef Religieisfacisme het volgende:
Hoeveel van dit soort waanzinnigen hebben we eigenlijk in Nederland binnengehaald ?
800.000
pi_150693191
En is het paspoort al ingetrokken?
pi_150693441
Wat mij betreft maken ze die moeder daar koud als daarmee gegarandeerd wordt dat die kinderen terugkomen.
pi_150693477
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 12:53 schreef Saekerhett het volgende:
Wat mij betreft maken ze die moeder daar koud als daarmee gegarandeerd wordt dat die kinderen terugkomen.
'Nou kinderen, ik heb goed en ik heb slecht nieuws voor jullie..'
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')