SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:11 schreef KingRoland het volgende:
Hmm, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme ik dacht de tussenstand te zien van de andere wedstrijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
---------Aguero---Ibra-----------quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Aguero Ibraquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
---------Aguero---Ibra-----------
Ronaldo---Messi-----Bale
Reus-----Di Maria----Robben
-----Thiago Silva - Hummels---------
---------------Courtois------------------
             Aguero    Ibra
   Ronaldo   Messi   Bale
   Reus      Di Maria   Robben
     Thiago Silva   Hummels   
                    Courtois   
Gewoon zo toch.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef KingRoland het volgende:
wie heeft gescord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt he.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
'De bal wordt zeker niet gespeeld' ... 'ja hij speelt de bal!'
Favoriete commentator van een zekere user hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
Mijn reactie was eigenlijk hetzelfdequote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef GGMM het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de spoiler.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Aguero Ibra
Ronaldo Messi Bale
Reus Di Maria Robben
Thiago Silva Hummels
Courtois
Weinig kopsterk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een dommekrachten allemaal bij City
Agüero, Touré en Silva domme krachten noemenquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:16 schreef Kopsterk het volgende:
Wat een dommekrachten allemaal bij City
Bijna allemaal dan, zeikerdquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:17 schreef Cikx het volgende:
[..]
Agüero, Touré en Silva domme krachten noemen
Sport1 kijken. Hij is commentatorquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij zo'n wedstrijd als deze mis je El Sierd.
Geen pingels = vroeg naar bedquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Als Barca doorgaat blijf ik mijn UI gebruiken.
zeker weten beterquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
Wat een elftal heeft barca ook.
Misschien zelfs beter dan real.
Heb je nooit eerder wedstrijden van City op het miljoenenbal gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:19 schreef Smoofie het volgende:
Wat is er met City? Ze verdedigen slecht en spelen sloooom
Het is hier algemeen bekend dat ik tijdens werkdagen vroeg naar bed moet. Ongeveer na Pauw.quote:
Het is dan ook niet echt een verdedigerquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Kolarov valt wel een beetje door de mand tegen zo'n team
Na pauw, niks mis mee.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het is hier algemeen bekend dat ik tijdens werkdagen vroeg naar bed moet. Ongeveer na Pauw.
Dat hele team valt door de mand.quote:Op woensdag 18 maart 2015 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Kolarov valt wel een beetje door de mand tegen zo'n team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |