Lekker smoren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die opa kreeg een keer voor zijn verjaardag een slof sigaretten
Bompa was al vroeg oud trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die opa kreeg een keer voor zijn verjaardag een slof sigaretten
Het is belgie, daar is dat nog steeds normaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Ook bijzonder altijd die kroegavondjes van Sam waar hij altijd doodleuk met de auto naar toe gaat
VOL GAS!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:53 schreef Urquhart het volgende:
Ook bijzonder altijd die kroegavondjes van Sam waar hij altijd doodleuk met de auto naar toe gaat
Ik denk familie. Er zitten sowieso altijd wel mensen in de keuken. En anders is huisslaaf Frankie er wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:19 schreef BE het volgende:
Er lopen ook af en toe andere jonge meisjes in het huis, van een jaar of 10–12 ofzo, wie zijn dat eigenlijk?
Dat was en is ook wel de kracht van De Pfaffs (zeker in de eerste seizoenen): dat alle kinderen met aanhang en zelfs kleinkinderen en overgrootvader onder één dak wonen. En alle gezelligheid en chaos die erbij komt kijken. Die zoete inval in de keuken onder toeziend oog van rustig rokende Bompa ademde wel een beetje het warme thuisbasis gevoel uit vind ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 11:54 schreef BE het volgende:
Ik vind dat wel tof, het is echt de zoete inval!
Ja, echt heel leuk. Ik heb het eerste seizoen gezien waar ze door Europa reisden en ook door Australië en Japan. Sam Gooris is echt zo gek als een deurquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben ook weer begonnen vanaf het begin, echt, genieten.
En nu eigenlijk nog meer dan de eerste keer, want je gaat echt terug in de tijd.
En ik heb ook die reisserie van Sam en Kelly gekeken, hoe tof is het om Shania en Kenji te zien en hoe leuk die zijn, en hoe leuk Sam en Kelly nog steeds met elkaar zijn.
Hij zal voor mij altijd die kokhalzende stront man zijn maar ik vind hem echt tofquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:58 schreef BE het volgende:
Die reis heb ik nog niet gezien, die staat inderdaad op m’n lijst.
Ik vind het heel leuk te weten dat Kelly en Sam nog bij elkaar zijn, en met die wetenschap kijk je nu ook anders naar ze. Sowieso kijk ik met iets andere ogen naar Sam. Want het lijkt een leeghoofd met z’n pintjes en z’n eeuwige uitslapen, maar hij is bijv wel heel principieel op het gebied van al die reclame terwijl Nicolaas als de eerste de beste dweil gewoon daarin meegaat.
Sws is het best hard werken, al die optredens achter elkaar en overal even breedlachs enzo.
Ja klopt, en dat trek ik echt heel erg slecht. Dan mute ik ook altijd even het geluid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij zal voor mij altijd die kokhalzende stront man zijn maar ik vind hem echt tof![]()
En Expeditie Gooris is echt heel erg leuk!!!
Ja, tof he!quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net die afleveringen met dat ongeluk van JM.
Echt wat een topfamilie hoor, ze zaten echt meteen in den auto om hem even op te halen
Ik vind Dave echt wel een toffe kerel!quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:23 schreef BE het volgende:
Ahw… de eerste date van Lindsey en d’n Dave!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |