Ja, vind ik ook wel. In de aflevering van vrijdag had ze alle 4 de kleinkinderen plus een man samen met allerlei bouwlui in huis. Ik zou echt gillend gek worden.quote:Op zondag 16 augustus 2026 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het vooral steeds vrij chaotisch en onrustig.
Sterker nog, ze was nog geen 20 toen Debby werd geboren.quote:Op zondag 16 augustus 2026 23:13 schreef BE het volgende:
Ze was 22 toen Kelly geboren werd. En JM 24. Beide dus best jong.
Mwah, ik weet niet. Kelly heeft het geluk dat ze Sam heeft die ook het nodige geld mee brengt. Dat heeft Debby niet.quote:Op maandag 17 augustus 2026 07:46 schreef oh-oh het volgende:
Omdat ze een stuk verstandiger is en haar zaakjes beter geregeld heeft dan haar zus![]()
Maar idd, ze waren echt jong.
En die chaos bij hun schaar ik onder gezelligheid.
Heerlijk.
Maar dat wil toch zeggen dat Kelly het beter voor elkaar heeft dan Debbyquote:Op maandag 17 augustus 2026 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet. Kelly heeft het geluk dat ze Sam heeft die ook het nodige geld mee brengt. Dat heeft Debby niet.
Als je alleen daar op doelde, dan wel ja.quote:Op maandag 17 augustus 2026 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dat wil toch zeggen dat Kelly het beter voor elkaar heeft dan Debby
Jaa viel mij ook op inderdaad, op het huwelijk van Lyndsey en Dave.quote:Op maandag 17 augustus 2026 14:03 schreef amaranta het volgende:
Over dokters gesproken…
Wat ik trouwens ook supergrappig vond was toen Debby ging bevallen, dat ze dus de gynaecoloog gingen bellen en dat de telefoon vervolgens ook werd doorgegeven aan Jean-Marie en Kelly volgens mij ook. Hilarisch.
Die gynaecoloog zag ik ook op een van de feestjes trouwens, dus zal wel een huisvriend zijn.
Dat vond ik ook maar ik vond dat hele gedoe rondom het geslacht maar raar. Hadden ze een opname in de keuken dat ze het hadden geraden want Debby versprak zich,en opeens wisten ze het niet meer?quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:14 schreef BE het volgende:
Wat is die Debby toch een b*tch ook richting Nicolas, dat hij het geslacht niet mag weten en hij wel.
Heel normaal in België.quote:Op maandag 17 augustus 2026 17:44 schreef LPFAN het volgende:
Wat mij ook echt opvalt is al dat gezoen
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:12 schreef BE het volgende:
Ahw, de bruiloft van Lindsey!
Iedereen is zo oprecht blij ook voor elkaar!
Dat stuk met die witte zakdoeken!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |