Hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:59 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk een hele simpele vraag, maar er is nog geen topic over te vinden.
Wat ga jij morgen voor de Provinciale Staten en Waterschapsverkiezingen stemmen?
Bij mij:
PS:
SP, vanwege de PvdA die me te rechts is geworden en GroenLinks die me iets te hervormingsgezind is.
Waterschapsverkiezingen:
PvdA
Wat gaan jullie stemmen?
Zeker! Wellicht ook een poll in de OP gooien?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:00 schreef robin007bond het volgende:
POL / Verkiezingen Provinciale Staten en Eerste Kamer 2015 #2
Zie overigens hier ook al een poll met de keuzes van mensen, maar wellicht dat een exit-poll topic wel leuk blijft.
Ik ben nu van plan om naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker! Wellicht ook een poll in de OP gooien?
En dan dat tuig van D66 de kans geven? Ga dan tenminste op de PVV stemmenquote:Op woensdag 18 maart 2015 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben een stay-at-home-voter. Ben het meest eens met Wilders in de debatten, maar er nou op te gaan stemmen.. nee.
Zijn die bij het waterschap dan tegen het vangen van muskusratten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:20 schreef Verbal het volgende:
Reeds gestemd. Partij voor de Dieren, zowel provinciaal als voor het waterschap.
V.
Ongetwijfeld, maar da's niet de reden dat ik op ze stem.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn die bij het waterschap dan tegen het vangen van muskusratten?
Dat en wat vistrappen, veel meer doen ze toch niet met fauna?quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar da's niet de reden dat ik op ze stem.
V.
Wat jij wilt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat en wat vistrappen, veel meer doen ze toch niet met fauna?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |