SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Andyy op 18-03-2015 00:32:33 ]
Anti-frictie zalfje gebruiken op de schuurplekken?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:02 schreef Andyy het volgende:
Ik heb bij langere ritjes regelmatig schuurplekken op m'n bovenbenenIemand tips daartegen?
Kom op zeg. Zeker nog nooit bij Wiggle Honda geshopt en Anna Schnitzmeier nog niet ontdekt? Liz Hatch heeft ook nog een leuke foto serie uit haar aktieve carriere op de plank liggen. Maar die kleine Bokko, ja die van het schaatsen, kon ook aardig fietsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:20 schreef Tommeke het volgende:
Doe anders ff foto's van Tayler Wiles in de OP
Hoort dan wel een bijpassende stuurpen bij. Anders een FSA compact stuurtje met afgeplatte bovenkant, lekker dik, superlicht, en niet te duur.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
@kano; 3T Ergonova is echt een superfijn stuur. Mooi plat aan de bovenkant en weinig drop.
Let wel op dat een 42cm bovenop in werkelijkheid 40 cm is.
Wat bedoel je hier precies? Ze lopen toch juist een beetje meer naar buiten in de drops?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
vind die platte bochten superlelijk, heb zelf ergosumquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:22 schreef Tommeke het volgende:
@kano; 3T Ergonova is echt een superfijn stuur. Mooi plat aan de bovenkant en weinig drop.
Die is dunner/smaller toch?quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vind die platte bochten superlelijk, heb zelf ergosum
Ja dat bedoel ik ook! 42 cm breed in de beugels, 40 cm bovenop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 00:53 schreef ratatat het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies? Ze lopen toch juist een beetje meer naar buiten in de drops?
Precies die? Ik had zo'n stuur, zeker nu met m'n nieuwe fiets waar een ander stuur op zit merk ik dat het een kutstuur isquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:26 schreef iScream. het volgende:
Vrijdag mn "nieuwe" fietsje ophalen, een Isaac Meson!![]()
[ afbeelding ]
Yes, maar ik heb zelf nog een carbon stuur liggen die er meteen opgaatquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies die? Ik had zo'n stuur, zeker nu met m'n nieuwe fiets waar een ander stuur op zit merk ik dat het een kutstuur is
Ik vind 'm zelf een beetje te wit denk ikquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:35 schreef iScream. het volgende:
[..]
Yes, maar ik heb zelf nog een carbon stuur liggen die er meteen opgaatEn mn eigen zadeltje uiteraard!
Het voelde inderdaad frisser aan dan gisteren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Weertje viel toch een beetje tegen vanmorgen
Snap ik! Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaakquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind 'm zelf een beetje te wit denk ik![]()
Wel mooi, maar te wit.
Ben benieuwd hoe het er uit ziet.quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:43 schreef iScream. het volgende:
[..]
Snap ik! Dat is natuurlijk altijd een kwestie van smaakgelukkig maar! Ik hou zelf altijd wel van minimalistisch, al veel te veel zwart/wit/rood fietsen op de weg
Komt ook wel een zwart zadel/stuurlint/bidonhouders op voor 't contrast.
Zelf ook altijd last van gehad ja, vorig jaar een Prologo zero pas II op mn fiets gezet, geen moment spijt van gehadquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het er uit ziet.
Ik ga een wit zadel op m'n focus zetten want die er nu op zit bevalt niet. Te veel druk op het perineum. Als dat zadel (specialiazed huppeldepup) op de focus ook bevalt moet ik even kijken of ik voor zwart zadel/lint ga of toch wit/wit.
Ik heb een romin evo pro op m'n woon/werk fiets en een fizik Antaresquote:Op woensdag 18 maart 2015 08:46 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zelf ook altijd last van gehad ja, vorig jaar een Prologo zero pas II op mn fiets gezet, geen moment spijt van gehad
He he, ja die ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
De hartslag die je alleen maar in de koers haalt.
Kan ook een kwestie zijn van wennen. Of misschien past het zadel toch niet perfect bij je. Zadels zijn heel, heel erg persoonsafhankelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:14 schreef tweemeter het volgende:
Ik heb zo'n vrij standaard Specialized zadel (volgens mij Romin Carbon), die zat er al op toen ik mijn fiets kocht. Nadat ik een tijd niet heb gefietst doet het wel pijn aan mijn tedere billetjes
Ik denk dat ik gewoon moet wennen. Ik heb afgelopen winter niets gedaan qua sporten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan ook een kwestie zijn van wennen. Of misschien past het zadel toch niet perfect bij je. Zadels zijn heel, heel erg persoonsafhankelijk.
Metric of imperial? Een 200 tocht (Zoals de venbahn van ivo) is een leuk doel om naar toe te werken!quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:21 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon moet wennen. Ik heb afgelopen winter niets gedaan qua sporten.
Ik denk dat ik voor een dubbele century ga oefenen, dan heb ik een doel om naar toe te werken elke week.
Goede broek en vaseline kan ook al veel verschil maken. En gewenning ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:21 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon moet wennen. Ik heb afgelopen winter niets gedaan qua sporten.
Ik denk dat ik voor een dubbele century ga oefenen, dan heb ik een doel om naar toe te werken elke week.
Ik heb eigenlijk nooit vaseline oid opgedaan. Waar helpt dat tegen? Alleen schuurplekken lijkt me?quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goede broek en vaseline kan ook al veel verschil maken. En gewenning ja.
Imperial. Vorig jaar 160 gedaan dus 200 is wat te makkelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Metric of imperial? Een 200 tocht (Zoals de venbahn van ivo) is een leuk doel om naar toe te werken!
Denk het ook wel ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vaseline oid opgedaan. Waar helpt dat tegen? Alleen schuurplekken lijkt me?
Ik heb lichtelijke X-benen op de fietsquote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit vaseline oid opgedaan. Waar helpt dat tegen? Alleen schuurplekken lijkt me?
Na die 200 voelde ik 2 uur later in de trein nog de afdruk van het zadel. Zaterdag en zondag ook na een uurtje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:27 schreef Levitas het volgende:
De eerste keer op m'n Canyon (en Fizik zadel) deed een uur fietsen al echt pijn. Zondag 3,5 uur gefietst en het laatste uur werd wel ietwat gevoelig, maar nog te verdragen. Een vochtige broek van wat opspattend water scheelt dan ook.
Het is gewoon een kwestie van wennen en eventueel op de tandjes bijten
Heb gehoord dat deze beste man erg goed is in crèmepjes en insmerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga straks eerst een stukje naar het noorden fietsen zodat ik langer wind mee hebquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Vanmiddag flink wind mee naar huis. Gewoon lekker D1 of rammen?
Hier schijnt het zonnetje vol op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga straks eerst een stukje naar het noorden fietsen zodat ik langer wind mee heb![]()
Zeer matig weer hier trouwens.
Heuvels en zon.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hier schijnt het zonnetje vol op.
Ik fiets alleen de Adsteeg op tijdens werk-woon. De rest is vals plat omhoog. Dus qua heuvels is net niet zo spannend vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heuvels en zon.
Het is niet eerlijk.
Wel veel minder koud dan vorige week.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeer matig weer hier trouwens.
Dan zou ik rustig in d1 en omfietsen voor een klimmetje vandaagquote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik fiets alleen de Adsteeg op tijdens werk-woon. De rest is vals plat omhoog. Dus qua heuvels is net niet zo spannend vandaag.
En als ik wil kan ik zelfs daar nog omheen als het moet.
Ik denk dat ik gewoon een paar segmentjes pak om te vlammen, en de rest lekker rustig. Dus een soort van interval training maak ik van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik rustig in d1 en omfietsen voor een klimmetje vandaag
goeie vraag , moet eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weetquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn alle stuurpennen even hoog om de vorkbuis? DAt als ik 'm nu afzaag en later nog eens een andere pen wil, dat dat wel nog kan?
Een milimeter is zo'n ramp nog niet. Maar die carbon pen schijnt wel een paar mm uit te moeten steken. Als ik nu een lage heb en later een hoge erop wil dan zit ik met de gebakken peren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef dop het volgende:
[..]
goeie vraag , moet eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weet
zal hier en daar wel een mm verschil zijn zou je verwachten
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een milimeter is zo'n ramp nog niet. Maar die carbon pen schijnt wel een paar mm uit te moeten steken. Als ik nu een lage heb en later een hoge erop wil dan zit ik met de gebakken peren.
Dan komt kaas me hoogspersoonlijk in elkaar slaan denk ik.quote:
Kano is bang voor de soingnee politie, zondag.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef Tommeke het volgende:
Vinnie, daar zit zeker verschil in! Heb ik namelijk al eens gehad. Dat ie eigenlijk wat te kort was voor m'n nieuwe pen!
Mijn tip is dan ook; afzagen als je pas alles naar wens hebt afgesteld.
Dan wacht ik eerst op m'n nieuwe stuur, dan pas afzagen. Thanks.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef Tommeke het volgende:
Vinnie, daar zit zeker verschil in! Heb ik namelijk al eens gehad. Dat ie eigenlijk wat te kort was voor m'n nieuwe pen!
Mijn tip is dan ook; afzagen als je pas alles naar wens hebt afgesteld.
maakt weinig uit. Ik rij met lookquote:
SPD zit vaak onder schoenen met flexibele zolen waar SPD-SL / Look onder schoenen zit met hele stijve zolen. SPD zie je vaker bij mountainbikers en SPD-SL / Look vaak bij wielrenners.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:44 schreef Reljem het volgende:
Wat is het verschil tussen SPD en SPD - SL?
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:46 schreef Reljem het volgende:
Kijk, dat is duidelijk. Volgens mij heb ik SPD, nooit moeite mee gehad overigens, lekker klikken. Maar SPD-SL schijnt dus chiller te zijn voor racefietsje?
quote:Racepedalen bieden een aantal voordelen. Je voet staat altijd op een en dezelfde positie, met de bal van de voet boven de as van je pedaal. Alleen al het simpele feit dat je vast zit met je voeten, wil zeggen dat je ook meer kracht kun leveren op het pedaal. Je kunt niet alleen duwen, maar ook trekken. Bij een sprint, of staand in het zadel kun je optimaal gebruik maken van het feit dat je voeten vast zitten aan het pedaal. Ook het klimmen uit het zadel is een stuk makkelijker. Daarnaast is de vermoeidheid van je voeten op langere ritten veel geringer. De zolen van speciale raceschoenen zijn veel stijver en in combinatie met het grote oppervlak waar je voet op staat wordt de druk door de gehele schoen verspreid.
-bron
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:59 schreef Leonos het volgende:
[..]
Very, SPD klik je ook gewoon vast.
Gr. Gr.
dat het stukje voor SPD en SPD-SL exact hetzelfde is en niks toevoegdquote:
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat het stukje voor SPD en SPD-SL exact hetzelfde is en niks toevoegd
Alleen op een discussie voor SPD en GEEN SPD
I.c.m. met deze tekst uit mijn eerdere post...quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
dat het stukje voor SPD en SPD-SL exact hetzelfde is en niks toevoegd
Alleen op een discussie voor SPD en GEEN SPD
Ja, de pedalen zijn ook anders inderdaad.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:17 schreef Reljem het volgende:
Duidelijk! Thanks!
Moet je voor pedalen ook kiezen voor 1 van de 2? Ik heb nu SPD schoenen (volgens mij, zo ff thuis kijken), en zit er wel aan te denken om nieuwe patta's te kiezen.
Nieuwe racefiets = nieuwe schoenen denk ik dan maar. Moet ik er nog allemaal bijkopen, pedalen erbij, bidonhouders. Weg met dat geldquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:27 schreef very het volgende:
[..]
Ja, de pedalen zijn ook anders inderdaad.
Pedalen en bidonhouders hoeven niet duur te zijn en schoenen moeten ook wel lukken voor <100 eu.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:27 schreef Reljem het volgende:
[..]
Nieuwe racefiets = nieuwe schoenen denk ik dan maar. Moet ik er nog allemaal bijkopen, pedalen erbij, bidonhouders. Weg met dat geld
Remmen? De rest heb ik, behalve miss een setje wielen op den duur en een nieuw fietscomputertjequote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef very het volgende:
[..]
Pedalen en bidonhouders hoeven niet duur te zijn en schoenen moeten ook wel lukken voor <100 eu.
Maar goed...tikt wel aan allemaal want dan moet je nog kleding, fatsoenlijke wielen, remmen, helm, handschoenen, fietspomp, schoonmaakspullen, reparatiespullen, onderhoudspullen, montagestandaard, reservebanden, gps, verlichting etc etc
Excuseer, maar ik bedoelde dat het er allemaal bij komt, los van of je het al in huis hebtquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:45 schreef Reljem het volgende:
[..]
Remmen? De rest heb ik, behalve miss een setje wielen op den duur en een nieuw fietscomputertjeHeb al wel 2 jaar wat rondgefietst heh, ben geen complete noob.. ook al komt dat wellicht zo over hehe.
Haha true. Een dure maar geweldige hobbyquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:00 schreef very het volgende:
[..]
Excuseer, maar ik bedoelde dat het er allemaal bij komt, los van of je het al in huis hebt
Op de stapel uitgaven zegmaar....
wat voor schoenen heb je ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:07 schreef Reljem het volgende:
[..]
Haha true. Een dure maar geweldige hobbyThanks voor je hulp iig. Ik ga nog even beslissen of ik SPD pedalen laat monteren of SPD - SL pedalen, met het gevolg dat ik nieuwe schoenen kan halen. Wel wit dan, dat is geil.
Deze doen het niet (naja, de tweede indirect wel). Weet iemand waar ik een overzicht van toertochten in België kan vinden?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:01 schreef Andyy het volgende:
Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour
en dat allemaal om naar je vrienden te fietsen om te gaan blowen en zuipen, dan kan je idd beter de stadfiets pakkenquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:39 schreef very het volgende:
[..]
Pedalen en bidonhouders hoeven niet duur te zijn en schoenen moeten ook wel lukken voor <100 eu.
Maar goed...tikt wel aan allemaal want dan moet je nog kleding, fatsoenlijke wielen, remmen, helm, handschoenen, fietspomp, schoonmaakspullen, reparatiespullen, onderhoudspullen, montagestandaard, reservebanden, gps, verlichting etc etc
Dat is echt het enige wat ik in mijn leven doe inderdaad...quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
en dat allemaal om naar je vrienden te fietsen om te gaan blowen en zuipen, dan kan je idd beter de stadfiets pakken
Haha my thoughts, keek er zo naar uit, zware tegenvaller!quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
Godver, denk je lekker wind mee te hebben, komt die opeens vol van de zijkant...
Alleen vorig jaar na 11 uur op de fiets heb ik schuurplekken gehad, maar daar zat ook 2 uur door de regen met veel zand in m'n broek bij. Ik kan me niet voorstellen dat vaseline dat beter zou maken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooie kleuren man!!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:26 schreef iScream. het volgende:
Vrijdag mn "nieuwe" fietsje ophalen, een Isaac Meson!![]()
[ afbeelding ]
Dan komt ie tenminste a.s. zondag, ik zeg daag hem uitquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan komt kaas me hoogspersoonlijk in elkaar slaan denk ik.
Die is niet in volle sterkte aanwezigquote:Op woensdag 18 maart 2015 14:44 schreef dop het volgende:
[..]
Kano is bang voor de soingnee politie, zondag.
Gewoon die link van shimano gebruikenquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijg hem niet losTangetje alles geprobeerd. Zit gewoon vast.
Degene die bij de ketting meekwam zit erop.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gewoon die link van shimano gebruiken
Waterpomptangquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Degene die bij de ketting meekwam zit erop.
Maar ik kijk 1 van jullie wel lief aan zondag, geen tijd meer ook om naar de FM te gaan
Nog ff snel bijtrainen voor zondag?quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:05 schreef Oksel het volgende:
Vanmiddag agenda leeg geMaakt..En 100 gedaan
quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog ff snel bijtrainen voor zondag?![]()
Jij zou de fiets van Odwin ook wel mooi gevonden hebben oksel, je bent tenslotte dol op zwart-wit. Compleet consequent doorgevoerd in zwart-wit: een Isaac meson, ffwd wielen, ene helft van stuurlintje wit, andere helft zwart. 1 witte schoen, 1 zwarte. En z'n zelf ontwikkelde boevenpak / zebrastreepjes pak. Op een hele foute manier toch heel gesoigneerd
Shimano Sm sh51 zie ik staan.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef dop het volgende:
[..]
wat voor schoenen heb je ?
verschil tussen spd of spd-sl is niet super groot.
verschillen tussen goede en slechte schoenen veel groter
Ff wat WD40 oid op spuiten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:44 schreef Leonos het volgende:
[..]
Krijg hem niet losTangetje alles geprobeerd. Zit gewoon vast.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Yankee het volgende:
SPD op een racer, man man man man mankuttoerders
Lekker genoten van de strontlucht of was die alweer weg?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker gefietst nog vanmiddag. Via de meije terug. Dat is in de zomer toch wel een stuk mooier. En veel drukker ook
??quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:57 schreef Andyy het volgende:
SPT / De primavera 2015
Daar verder, staat niet in Myat omdat het geen reeks is
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Yankee het volgende:
Is me niet opgevallenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:12 schreef ratatat het volgende:
[..]
Lekker genoten van de strontlucht of was die alweer weg?
Met name de andere positie lijkt me een groot voordeel. Hij kan bepaalde spieren en lichaamsdelen rust geven.quote:Op donderdag 19 maart 2015 04:37 schreef baw-pen-nyang het volgende:
Ik ben ook een beetje het duel tussen Kurt en Steven aan het volgen. Nu las ik in dit artikel dat Kurt gebruik maakt van verschillende fietsen waaronder een ligfiets. Is dat niet een beetje vals spelen. Het lijkt mij dat je daar een significant voordeel mee hebt.
http://www.smh.com.au/exe(...)20150304-13tc8b.html
Is er ook een kuttoerders topic? Ik dacht dat dit het recreatief wielrennen topic was, schijn bedriegt volgens mij. Jammer.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Yankee het volgende:
Het is getypt door Yankee, de grootste toerder in ons middenquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:57 schreef Reljem het volgende:
[..]
Is er ook een kuttoerders topic? Ik dacht dat dit het recreatief wielrennen topic was, schijn bedriegt volgens mij. Jammer.
wen er maar aanquote:Op donderdag 19 maart 2015 07:57 schreef Reljem het volgende:
[..]
Is er ook een kuttoerders topic? Ik dacht dat dit het recreatief wielrennen topic was, schijn bedriegt volgens mij. Jammer.
ben je nu al zeker dat het geen 8speed ketting is ?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:50 schreef Leonos het volgende:
[..]
Degene die bij de ketting meekwam zit erop.
Maar ik kijk 1 van jullie wel lief aan zondag, geen tijd meer ook om naar de FM te gaan
quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is getypt door Yankee, de grootste toerder in ons midden
En weer bedankt voor de complimentenquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:05 schreef Tommeke het volgende:
Ik ken Yankee nu al een jaar of 5 en kan niet anders zeggen dat hij de grootste kuttoerder is die ik ken.
Je kwam zondag toch niet omdat we niet elke 30 km gaan stoppen voor koffie en appeltaart?quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:17 schreef Yankee het volgende:
[..]
[..]
En weer bedankt voor de complimenten
En dan van die megabenen er onder natuurlijk...quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:14 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nog ff snel bijtrainen voor zondag?![]()
Jij zou de fiets van Odwin ook wel mooi gevonden hebben oksel, je bent tenslotte dol op zwart-wit. Compleet consequent doorgevoerd in zwart-wit: een Isaac meson, ffwd wielen, ene helft van stuurlintje wit, andere helft zwart. 1 witte schoen, 1 zwarte. En z'n zelf ontwikkelde boevenpak / zebrastreepjes pak. Op een hele foute manier toch heel gesoigneerd
Zondag ben ik op Gran Canaria aan het fietsen. Nou ja fietsen, om de 5km een terrasje in de zon denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2015 08:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kwam zondag toch niet omdat we niet elke 30 km gaan stoppen voor koffie en appeltaart?
quote:
quote:
Inclusief een paar krachttermen of niet?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Nou reljem, ik zag toen ik net naar m'n werk ging Yankee voorbij fietsen en heb 'm ff toegeroepen dat 'ie een toerder is
Mooie voor zondagquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wel een leuke nieuwe strava challenge
Ik maak wel een kek plaatje op de Veluwe.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jawuhll, ketting loopt aan de verkeerde kant van het lipje. Maar krijg de ketting niet meer los.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:13 schreef dop het volgende:
[..]
ben je nu al zeker dat het geen 8speed ketting is ?
Krijgen we deze reactie voortaan bij iedere zwart witte fiets? Zet m alvast in je signature anders, scheelt weer een hoop typwerk.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:16 schreef Oksel het volgende:
Nee man, wit met zwart is toch prachtig & origineel. Nog net niet zo tof als MATZWART DAS ZOOOO UNIEK!!!!
Mooie fiets verder. Maar oh zo saai.
SPD Pedalen zeker? De lul.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:04 schreef Tommeke het volgende:
Nou reljem, ik zag toen ik net naar m'n werk ging Yankee voorbij fietsen en heb 'm ff toegeroepen dat 'ie een toerder is
Ik vind de nieuwprijzen voor losse frames eigenlijk een beetje scheef in verhouding met een complete fiets. Die CF SL heb je voor 400 bovenop de frameprijs 105 groep, wielen, etc.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:18 schreef kaasplankje het volgende:
zou wel blij zijn met zo een ultimate cf frameset peisk, goed prijsje ook
Ze hebben wel goede inkopers daar ja. Probeer maar eens een chinees carbon frame op te bouwen met zelfde specs als de canyon variant. Gaat heel lastig worden, moet je flink op koopjesjacht.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwprijzen voor losse frames eigenlijk een beetje scheef in verhouding met een complete fiets. Die CF SL heb je voor 400 bovenop de frameprijs 105 groep, wielen, etc.
Wat niet zegt dat de frames duur zijn wellicht, mss juist dat hun complete fietsen gewoon erg scherp geprijsd zijn. Maar ik weet niet zo goed wat frames waard zijn.
Tsja, als je 10.000 groepsets koopt krijg je een ander prijsje natuurlijk. En ze zullen wel direct bij de fabrikant bestellen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwprijzen voor losse frames eigenlijk een beetje scheef in verhouding met een complete fiets. Die CF SL heb je voor 400 bovenop de frameprijs 105 groep, wielen, etc.
Wat niet zegt dat de frames duur zijn, mss juist dat hun complete fietsen gewoon erg scherp geprijsd zijn. Maar ik weet niet zo goed wat frames waard zijn.
Ja snappen doe ik het wel, maar bedoel te zeggen dat ik dus eerder een complete fiets daar zou bestellen dan een los frame.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, als je 10.000 groepsets koopt krijg je een ander prijsje natuurlijk. En ze zullen wel direct bij de fabrikant bestellen.
Denk dat 99% van hun klanten dat dan ook zo doet. Alleen als je die onderdelen toch hebt liggen zou ik los frame kopen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja snappen doe ik het wel, maar bedoel te zeggen dat ik dus eerder een complete fiets daar zou bestellen dan een los frame.
Haha, eens dat het niet het meest bijzondere frame is, maar kon 'm voor een koopje krijgen en liever zoiets dan zo'n schreeuwerige Sensa ofzoquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:16 schreef Oksel het volgende:
Nee man, wit met zwart is toch prachtig & origineel. Nog net niet zo tof als MATZWART DAS ZOOOO UNIEK!!!!
Mooie fiets verder. Maar oh zo saai.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien is het nog wel beter om de complete fiets te kopen en de onderdelen te verkopen, dan ben je misschien nog goedkoper uitquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat 99% van hun klanten dat dan ook zo doet. Alleen als je die onderdelen toch hebt liggen zou ik los frame kopen.
Bij andere fabrikanten ook trouwens
Wees er maar trots op.quote:Op donderdag 19 maart 2015 08:50 schreef tweemeter het volgende:
Wat heb ik toch een heerlijk ritje naar werk26 kilometer met 212 hoogtemeters
Ga ergens anders huilen dan, ik kan er niets aan doen dat ik naast de veluwe woon.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op.
Hoogtemeters.
Met behaarde benen en een bierbuik?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:42 schreef iScream. het volgende:
[..]
Zag laatst 1 fietsen met dit shirt:
[ afbeelding ]
Dit is al de 2e keer in korte tijd dat je je troefkaart te vroeg speelt .quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen dan, ik kan er niets aan doen dat ik naast de veluwe woon.
Als je in chrome werkt kan je de data van veloviewer toevoegen aan je stravaquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:47 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Met behaarde benen en een bierbuik?
Ik vind Veloviewer trouwens wel echt superchill. Wat je allemaal wel niet kan doen met die dataMooie grafiekjes maken en zulks
Je moest eens weten hoe jaloers ik nu op je ben. De hoogtemeters die ik kan maken vallen dan echt in het niets.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ga ergens anders huilen dan, ik kan er niets aan doen dat ik naast de veluwe woon.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je in chrome werkt kan je de data van veloviewer toevoegen aan je strava
Kom eens mee fietsenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe jaloers ik nu op je ben. De hoogtemeters die ik kan maken vallen dan echt in het niets.
Als jij eerst hier komt, dan kom ik daarna wel een keer met jou samen een rondje doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:52 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Kom eens mee fietsenKan je zien hoe hard ik faal in heuvels klimmen
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:51 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zit nu vooral naar alle mooie grafiekjes te kijken. Ritten vergelijken aan de hand van gemiddelde snelheid, hartslag, hoogtemeters en afstand.
Ja. Dat zijn die Limbo's niet gewend inderdaad. Kuttoerders daar.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef muzas het volgende:
Limburgers en hun hoogtemeters![]()
En als er windkracht 3 staat mekkeren ze dat 't 'waait'
quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://chrome.google.com(...)dfcadnklkbljcgicpckn
ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien is het nog wel beter om de complete fiets te kopen en de onderdelen te verkopen, dan ben je misschien nog goedkoper uit
ditquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:57 schreef muzas het volgende:
Limburgers en hun hoogtemeters![]()
En als er windkracht 3 staat mekkeren ze dat 't 'waait'
Het woord toerder is al een krachtterm opzich!quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:08 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Inclusief een paar krachttermen of niet?
Laatste in de worldtourquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
Lekker trollen op de jumbofacebook. Stel sukkels die altijd lopen te janken dat het in het Neerlands moet
Nu heb je alleen de laatste 25 activities.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:04 schreef Leonos het volgende:
Veloviewer moest je voor gaan betalen toch? Daarom ben ik er mee gestopt
Het is een beetje een faalploeg geworden.quote:
Ik vond het, het wel waard, maar ik houd van grafiekjesquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu heb je alleen de laatste 25 activities.
Al is het wel een leuke site.
Het gaat er niet om hoe je fiets eruit ziet, maar hoe hard je er op kan rijequote:Op donderdag 19 maart 2015 09:17 schreef Oksel het volgende:
Het is wel minder erg dan een zwart-witte CANYON. Dan heb je én saaie 'kleuren' én een saai merk.
Vroeger vond ik CANYON tof. Toen woonde ik in Koblenz, en zag je het weinig.
Nu fietst echt de hele wereld erop.
Bij mij wil hij helemaal niet meer updaten loopt ie meteen te zeiken dat ik moet betalenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk alleen af en toe naar de heatmap en de score.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je niet snel gaat moet je er wel goed uit zienquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe je fiets eruit ziet, maar hoe hard je er op kan rije
Jij niet inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:06 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik niet uit LimburgIk ben het prachtige Friese weer ook gewend.
Mooi stukkie toch zo?quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag voor het eerste gecommute. Prima te doen!Ruim 1,5 uurtje over gedaan, terwijl ik er 2 uur voor uit had getrokken, mocht ik lek rijden of de weg kwijt raken oid
Prima toch.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Levitas het volgende:
Vandaag voor het eerste gecommute. Prima te doen!Ruim 1,5 uurtje over gedaan, terwijl ik er 2 uur voor uit had getrokken, mocht ik lek rijden of de weg kwijt raken oid
Mooi. Nu ook lekker terugfietsen zodat je geen gezeik hebt met treinen en kleding en weetikveelwat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:17 schreef Levitas het volgende:
Nee, niet echt. Tenzij ik deze fiets zou hebben en regelmatig stealthy door het bos zou fietsenquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik gok dat dit in de smaak gaat vallen bij very.
Ik zie nieuw nergens staan in dat stukjequote:Op donderdag 19 maart 2015 12:20 schreef Leonos het volgende:
https://www.strava.com/challenges/cycling-adventure
Welke nieuwe foto functie?!!
quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zie nieuw nergens staan in dat stukje
quote:Upload jouw afbeeldingen met behulp van de nieuwe fotofunctie en deel ze met #stravaphoto.
Dat zal wel weer aan de treurige vertaling liggen. Ik zie staan:quote:
Is gewoon de functie die al een jaar terug is ingevoerd met instagram.quote:Sync your photos to Strava, and tag #stravaphoto in your activity title.
Had bij jou toch wel verwacht dat ie op Japans zou staan... of Duits....quote:Op donderdag 19 maart 2015 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zal wel weer aan de treurige vertaling liggen. Ik zie staan:
[..]
Is gewoon de functie die al een jaar terug is ingevoerd met instagram.
Je moet je taal op engels zetten om dit soort ergernissen te voorkomen.
Mijn Japans is nog niet goed genoeg hiervoorquote:Op donderdag 19 maart 2015 13:26 schreef muzas het volgende:
[..]
Had bij jou toch wel verwacht dat ie op Japans zou staan... of Duits....
Man man man beetje van driehoog roepenquote:Op donderdag 19 maart 2015 10:05 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het woord toerder is al een krachtterm opzich!
Dan durf ik wel, jeweetquote:Op donderdag 19 maart 2015 19:38 schreef Yankee het volgende:
[..]
Man man man beetje van driehoog roepen
Ik ondervind nog steeds de gevolgen van een verwaarloosde core. Dus ja, het heeft zeker zin.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Oksel het volgende:
Of 't zin heeft met 't fietsen.. geen idee. Vast.
Je rug is geen core?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:20 schreef Oksel het volgende:
Nee hoor, juist erg afwisselend.
Merk nu dat ik véél meer kracht uit m'n core haal, ook met bijv. een blok hout optillen & hout kloven. Span automatisch m'n corespieren aan, en daardoor belast je je rug etc. veel minder.
Of 't zin heeft met 't fietsen.. geen idee. Vast.
Geen kameleteen, geen boopies, matig achterwerk en grafhoofd. Zal wel een goed uitzicht zijn als je er achter fietst.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:52 schreef Oksel het volgende:
Meisje hier uit de buurt, die vroeger wel met ons meefietste. Maar zulke dingen doe ik dus ookMaar dan wel in een minder kort broekje.
Mevrouw buzz ziet er beter uit?quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen kameleteen, geen boopies, matig achterwerk en grafhoofd. Zal wel een goed uitzicht zijn als je er achter fietst.
Die oefening op 1:30 doe ik ook altijd. Goed voor je hamstrings en tegelijk pak je core mee..quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:52 schreef Oksel het volgende:
Meisje hier uit de buurt, die vroeger wel met ons meefietste. Maar zulke dingen doe ik dus ookMaar dan wel in een minder kort broekje.
Beauty is in the eyes of the beholder.......quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mevrouw buzz ziet er beter uit?
Zat je snelspanner dan niet goed.?quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:03 schreef Tommeke het volgende:
Vandaag weer trainingskoersje. Er waren nogal veel toerders, schaatsers en triatleten dus het ging er vrij nerveus aan toe. Na een paar ronden was er een bijna-val waarbij ik ff flink moest remmen. Helaas was de lullo achter me niet zo alert en tikte hij met z'n voorwiel tegen m'n snelspanner die daardoor tegen m'n frame tikte. Gevolg; eerste dikke beschadiging op m'n mooie fietsje te pakken
Balen wel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:28 schreef Tommeke het volgende:
Die tikte tegen het frame aan. Misschien had ik 'm iets anders moeten sluiten ofzo..
Anyway, vanavond maar ff met een lakstift aan de gang. Kras is niet heel groot maar je ziet 'm wel.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch best heftig. Als nieuwelingen reden we dezelfde klassiekers, hij was toen nog niet echt doorgebroken en zat regelmatig bij hem in de groep. Jaar erop ging hij opeens een pak harder rijden. Nu is zijn carrière alweer voorbij (en sta ik aan het begin hahaha)
Moeten dat soort records niet in het land/continent waar het record telt gehaald worden?quote:European Hour Record Holder - 52.211KM (25th of February 2015, Aguascalientes, Mexico)
Dutch Hour Record Holder - 52.211KM (25th of February 2015, Aguascalientes, Mexico)
Is je boutje stuk of je draad in het frame?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het boutje van mn bidonhouder draait niet meer goed vastGa natuurlijk een andere proberen maar als ook die niet pakt valt er zeker weinig aan te doen?
En kan je die opzetstukjes voor de bidonhouder boven je voorderrie los kopen?
Toch best heftig. Als nieuwelingen reden we dezelfde klassiekers, hij was toen nog niet echt doorgebroken en zat regelmatig bij hem in de groep. Jaar erop ging hij opeens een pak harder rijden. Nu is zijn carrière alweer voorbij (en sta ik aan het begin hahaha)quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.seginternation(...)asdekker/custom/id=1
Dat weet ik nog niet omdat ik geen nieuw boutje had liggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is je boutje stuk of je draad in het frame?
Was wel een goed voorbeeld van wat epo met je kan doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Toch best heftig. Als nieuwelingen reden we dezelfde klassiekers, hij was toen nog niet echt doorgebroken en zat regelmatig bij hem in de groep. Jaar erop ging hij opeens een pak harder rijden. Nu is zijn carrière alweer voorbij (en sta ik aan het begin hahaha)
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet omdat ik geen nieuw boutje had liggen.
Het kan zijn dat 't busje in je frame loszit. Een goede FM heeft daar een tooltje voor. Daar maak je 'm zo weer mee vast. Dat kan ik zelfsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet omdat ik geen nieuw boutje had liggen.
Hoe zet je die weer vast dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het kan zijn dat 't busje in je frame loszit. Een goede FM heeft daar een tooltje voor. Daar maak je 'm zo weer mee vast. Dat kan ik zelfs
Ah, tnx, vanavond snel kijken.quote:
Topquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:37 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het kan zijn dat 't busje in je frame loszit. Een goede FM heeft daar een tooltje voor. Daar maak je 'm zo weer mee vast. Dat kan ik zelfs
Kan je beter met 1 grote bidon gaan. En die ander eraf halenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, tnx, vanavond snel kijken.
Morgen over de kasseien met een loszittende bidonhouder zou echt antigenot zijn
Ja, dat is maar het beste, al moet ik m dan wel in de "verkeerde" bidonhouder steken. Maar dat is te overzien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je beter met 1 grote bidon gaan. En die ander eraf halen
Zo'n busje is eigenlijk een popnagel. Die trek je gewoon iets verder aan zodat ie weer vastklemt.quote:
Heeft de FM ook los van die spacers voor je bidonhouder op de zitbuis?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:45 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Zo'n busje is eigenlijk een popnagel. Die trek je gewoon iets verder aan zodat ie weer vastklemt.
Waarom zou je daar een spacer willen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft de FM ook los van die spacers voor je bidonhouder op de zitbuis?
Anders past het niet met je voorderrie?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een spacer willen?
Ik geloof niet dat hij als 2e jaars nieweling en bij de junioren al pakte. Hij had natuurlijk ook wel talent. Anders rij je ook niet 52 km/h gem op het uurrecord zonder doping.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was wel een goed voorbeeld van wat epo met je kan doen.
Dat zeg ik ook niet, maar zn grootste overwinningen waren natuurlijk wel positief en het verval daarna was schrijnend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij als 2e jaars nieweling en bij de junioren al pakte. Hij had natuurlijk ook wel talent. Anders rij je ook niet 52 km/h gem op het uurrecord zonder doping.
nope focus zit dat niet zo bidon hoger klemband lagerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Anders past het niet met je voorderrie?
Kan even geen plaatje vinden maar denk dat jij dat ook hebt.
Als het een goede is heeft ie alles!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft de FM ook los van die spacers voor je bidonhouder op de zitbuis?
Welke amateur was dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens was er laatst een amateur die tot bijna 49 km kwam, het huidige record kan echt nog verpulvert worden als de grote mannen een gooi doen.
Alsnog een mooie prestatie natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:27 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Als het een goede is heeft ie alles!
http://cyclingtips.com.au(...)-an-amateur-compare/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke amateur was dat?
Verder ben ik het wel met je eens. Ik denk dat iemand als Tony Martin toch een flink verschil kan maken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 08:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com.au(...)-an-amateur-compare/
Wel een harde baas hoor. Full time baan, traint "maar" 12 uur per week en eerste 20 minuten gewoon rondjes boven de 50
Bij mij is mijn snelspanner en achtervorkook helemaal afgeschaafd van lui die er tegen aan moesten rije. Zijn afgelopen seizoen 2 renners vanuit mijn achterwiel gevallen hahaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 07:28 schreef Tommeke het volgende:
Die tikte tegen het frame aan. Misschien had ik 'm iets anders moeten sluiten ofzo..
Anyway, vanavond maar ff met een lakstift aan de gang. Kras is niet heel groot maar je ziet 'm wel.
^ I'm with stupid ^quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef muzas het volgende:
Lelijke wielen.
Hij biedt trouwens een 58cm aan, maar dat is die op de foto volgens mij niet. Ik wantrouw advertenties zonder 'eigen' fotos meestal direct. Ongefundeerd, maar toch.
ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:03 schreef muzas het volgende:
Lelijke wielen.
Hij biedt trouwens een 58cm aan, maar dat is die op de foto volgens mij niet. Ik wantrouw advertenties zonder 'eigen' fotos meestal direct. Ongefundeerd, maar toch.
Het was lief bedoeld hoorquote:
"Frame is nieuw in doos met zadelpen, balhoofd en trapas.quote:
Welk frame word er geleverd met trapas? Weinig volgens mij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef very het volgende:
[..]
"Frame is nieuw in doos met zadelpen, balhoofd en trapas.
Tevens set roze kabels als op foto."
Uit doos halen om een foto te maken van een nieuw frame waar al foto's van vergelijkbare frames online staan lijkt me enigszins overbodig. Het gaat gewoon om datzelfde soort frame incluis die roze kabels.
Nou ja, als het potentiele kopers niet afschrikt is het niet overbodig natuurlijk. En ff frame uit de doos halen, op de bank zetten en een kiekje maken is nauwelijks moeite. Maar goed, dat is weer allemaal mening enzo.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef very het volgende:
[..]
"Frame is nieuw in doos met zadelpen, balhoofd en trapas.
Tevens set roze kabels als op foto."
Uit doos halen om een foto te maken van een nieuw frame waar al foto's van vergelijkbare frames online staan lijkt me enigszins overbodig. Het gaat gewoon om datzelfde soort frame incluis die roze kabels.
Geen idee, maar wie weet zit die ook los in de doos en niet al gemonteerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk frame word er geleverd met trapas? Weinig volgens mij.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou ja, als het potentiele kopers niet afschrikt is het niet overbodig natuurlijk. En ff frame uit de doos halen, op de bank zetten en een kiekje maken is nauwelijks moeite. Maar goed, dat is weer allemaal mening enzo.
Gewoon als blijk dat je wat moeite doet om je product te verkopen... Ik zeg ook ongefundeerd, maar bij gelijke advertenties kies ik degene met eigen fotos.
Een trapas voor campa? Shimano? Sram? Waarom zit die bij een nieuw frame? Raar verhaal.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef very het volgende:
[..]
Geen idee, maar wie weet zit die ook los in de doos en niet al gemonteerd
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik twijfel of ik mn nieuwe sokken niet moet terugsturen, wat een kutklus om de logotjes precies in het midden te krijgen
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een trapas voor campa? Shimano? Sram? Waarom zit die bij een nieuw frame? Raar verhaal.
quote:
Dat is wel voor schut jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die randjes zitten door mijn moeilijk grote voeten steeds in een soort twist en dat ziet er niet uit natuurlijkLijkt wel alsof ik wokkels aan mn voet heb hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:18 schreef very het volgende:
Nog maar eens peilen nu we straks toch allemaal vriendjes gaan worden...wie doet er mee met één of meerdere van de onderstaande tochten?
-Joop Zoetemelk Classic (21 maart)
http://www.swift-joopzoetemelkclassic.nl/
-Appeltaarttocht (12 april)
(+/- 100km in totaal en je krijgt halverwege appeltaart)
-Ronde van Noord Holland (18 april)
http://www.rondevannoordholland.nl/
-Boretti Classic (02 mei)
http://www.classicoboretti.nl/
-Elfdorpentocht (03 mei)
http://www.toerclubstompwijk.nl/
-Limburgs Mooiste (30 mei)
http://www.limburgsmooiste.nl/
-Den Haag - Texel (19 juni)
http://www.denhaagtexel.nl/
-Rad am Ring (24-26 juli)
http://www.radamring.de/nl/Ronde van noord holland, ik. 160 km waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik zou toch aanhaken?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ronde van noord holland, ik. 160 km waarschijnlijk.
Ik zeg toch niet van nietquote:
Er zit een setje bb30 lagers bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welk frame word er geleverd met trapas? Weinig volgens mij.
2e weekend van Mei ga ik hieraan deelnemen: http://www.five4five.nl/quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef muzas het volgende:
Volgende week doe ik omloop zandvoort, want achtertuin![]()
RvNH doe ik ook, de 110 met wat vriendjes. Ga denk ik op de fiets heen en terug (oostzaan) kom dan ook op 160 denk ik.
Week ervoor nog veenendaal-veendendaal, leek me ook wel leuk. Boretti ben ik na vorig jaar compleet van genezen.
Dan 2e weekend mei nog ff mn zelfvertrouwen verneuken in limburgen dan eind mei de baas uithangen in houffalize.
Dat is de planning.
ohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef dop het volgende:
veenendaal-veendendaal = file rijden over de veluwe
Dat is wel een leuk initiatief, hoeveel km is 1 ronde precies?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2e weekend van Mei ga ik hieraan deelnemen: http://www.five4five.nl/
Maar dan wel 8 ronden in plaats van 5.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:18 schreef very het volgende:
Nog maar eens peilen nu we straks toch allemaal vriendjes gaan worden...wie doet er mee met één of meerdere van de onderstaande tochten?
-Joop Zoetemelk Classic (21 maart)
http://www.swift-joopzoetemelkclassic.nl/
-Appeltaarttocht (12 april)
(+/- 100km in totaal en je krijgt halverwege appeltaart)
-Ronde van Noord Holland (18 april)
http://www.rondevannoordholland.nl/
-Boretti Classic (02 mei)
http://www.classicoboretti.nl/
-Elfdorpentocht (03 mei)
http://www.toerclubstompwijk.nl/
-Limburgs Mooiste (30 mei)
http://www.limburgsmooiste.nl/
-Den Haag - Texel (19 juni)
http://www.denhaagtexel.nl/
-Rad am Ring (24-26 juli)
http://www.radamring.de/nl/Ik probeer de Rad am Ring te gaan doen, maar we hebben ons team nog niet gedefinieerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
12,2km.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:05 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk initiatief, hoeveel km is 1 ronde precies?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
12,2km.
https://www.strava.com/segments/6755080
Cool...lijkt me echt tof. Wil er een weekendje van maken en ook de MTB meenemen om het parcour om het circuit heen de dag erna te gaan verkennen (wanneer er weer auto's rijden).quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik probeer de Rad am Ring te gaan doen, maar we hebben ons team nog niet gedefinieerd.
Gewoon die kleine tochten in het oosten, paspoort verplicht, van het land tussen Mook en Enschéde die richting de Heimat gaan. Altijd rustig en aardig heuvelland. Namen van tochten zegt me niets, maar ook de RVV wordt niet alleen begin april gereden. En de mooiste klassieker, ik heb het al vaker genoemd, Mons - Chimay - Mons op 1 mei. Van vroeger 3500 tot nu iets van 1000 deelnemers. Ideaal fietsen in Henegouwen en Noord Frankrijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef dop het volgende:
altijd moeilijk welke tochten leuk zijn
veenendaal-veendendaal = file rijden over de veluwe (vind ik)
toch ook wel belangrijk dat je een beetje relaxed kan fietsen
hou zelf van tochten met gewoon leuk aantal deelnemers maar niet mega populair
Chimayquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Gewoon die kleine tochten in het oosten, paspoort verplicht, van het land tussen Mook en Enschéde die richting de Heimat gaan. Altijd rustig en aardig heuvelland. Namen van tochten zegt me niets, maar ook de RVV wordt niet alleen begin april gereden. En de mooiste klassieker, ik heb het al vaker genoemd, Mons - Chimay - Mons op 1 mei. Van vroeger 3500 tot nu iets van 1000 deelnemers. Ideaal fietsen in Henegouwen en Noord Frankrijk.
Wegpiratenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:23 schreef kanovinnie het volgende:
https://www.strava.com/activities/267063206
Ik ga voortaan meedoen met die club #altijdbovende30gemiddeld
Het was ook meer in de trant van, dat is toch die tocht waar je op dezelfde dag sloten wilt rijdenquote:
Niet meerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:55 schreef forty-two het volgende:
[..]
Het was ook meer in de trant van, dat is toch die tocht waar je op dezelfde dag sloten wilt rijden
Ja godver wat is dit nou, ik had wel zin in een lekkere monstertocht!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet meerBen tot inkeer gekomen.
Je kan zonder mijquote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:49 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ja godver wat is dit nou, ik had wel zin in een lekkere monstertocht!
Ja maar met z'n 2-en is toch weer leuker dan alleenquote:
Stak je om ongeveer 17:55 de zuilensering over? Ik dacht al dat ik je zag, ik stond in mijn auto voor het stoplicht.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:52 schreef forty-two het volgende:
Net met een rugtas van 10kg naar huis gereden, dat is een nieuw record geloof ik.
Kom jij zondag eigenlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stak je om ongeveer 17:55 de zuilensering over? Ik dacht al dat ik je zag, ik stond in mijn auto voor het stoplicht.
Denk 't niet, ik wil trainingskoersjes rijden. Afgelopen 2 weekenden ook gedaan op zaterdag en zondag. Duurtraining heb ik al genoeg gedaan. Afgelopen woensdag nog 120 km.quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk 't niet, ik wil trainingskoersjes rijden. Afgelopen 2 weekenden ook gedaan op zaterdag en zondag. Duurtraining heb ik al genoeg gedaan. Afgelopen woensdag nog 120 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |