Die is bedacht.quote:
Ik ook, wat een schreeuwende boefjes dit.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef Revanches het volgende:
Ik mis de rust van Arie, Kees en Henk.
Anders geeft 'ie de anderen griep.quote:
Ze hebben allemaal dit soort uitspraken en reacties tot in den treure geoefend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is bedacht.
Net als, 'ik hoef geen bloemen van u, maar ook geen leugens'.
U bent de terror-Oehoe. En u de wolf.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal dit soort uitspraken en reacties tot in den treure geoefend.
Hij is zo lekker gewoon gebleven.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef waht het volgende:
Dat Brabantse accent van Roemer maakt het wel sympathiek. En grappig.
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef Verbal het volgende:
Ik ben allergisch voor Diederik Samsom.
V.
Die cocktail van coke en speed werkte anders ook best aardig in 2012.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef Morendo het volgende:
Waarom dient het campagneteam van PvdA geen valium meer toe aan Samsom voor optredens?
De gemoedelijke poffertjesbakker Roemer.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef waht het volgende:
Als semi-Brabo merk ik het niet eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:07 schreef waht het volgende:
Hij had moeten zeggen: "grote boze wolf".quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
U bent de terror-Oehoe. En u de wolf.
Genoeg is Genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Hoe dom kun je zijn? Kalifaat. Massa-immigratie. Sjengen. Uit de EU. Marokkanen. Feiten over moslims. Onderzoek.
Wie weet nog wat voor de Wilders Bingo?
Luie en zieke Grieken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Hoe dom kun je zijn? Kalifaat. Massa-immigratie. Sjengen. Uit de EU. Marokkanen. Feiten over moslims. Onderzoek.
Terroroehoequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef Smoofie het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen: "grote boze wolf".
V.
Kerncentrales en russisch gas. Wilders is Putin fan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef tralalala het volgende:
PVV over energievoorziening, dat moet ik zien.
Meerquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Paxcon?
minder minder minderquote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Paxcon?
Dat is heel makkelijk. D66 pakt de PVV daar hard.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef tralalala het volgende:
PVV over energievoorziening, dat moet ik zien.
Niks mis met Putin.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kerncentrales en russisch gas. Wilders is Putin fan.
Misschien gaat hij het hebben over de intrinsieke energie die vrijkomt als je islamieten opstookt?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:10 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe Wilders het onderwerp energievoorziening toch weer richting immigratie kan krijgen.
Dat was niet best idd...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:11 schreef Morendo het volgende:
Wilders-Pechtold was gisteren ook al. Man, man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |