Ik had echt nooit verwacht dat je dit zou zeggen!quote:Op woensdag 18 maart 2015 08:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Herhalen doen alle politieke partijen. Kracht van herhaling. Daar heb ik het dus niet over.
Ik heb dit debat met een half oog gekeken, maar in het Pauw debat (wat velen het beste vonden) had Roemer echt zijn feiten goed paraat en op een rijtje, inclusief de bron en waarom die bron de juiste is. In tegenstelling tot Mark 'voorste wagon' Rutte.
Wat denk jij, zou Betyar het met hem eens zijn of nietquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat je dit zou zeggen!
Het is weer eens wat anders dan draaikonten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had echt nooit verwacht dat je dit zou zeggen!
Dat is bij Rutte nog veel sterker het geval.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:07 schreef waht het volgende:
Hou toch op, alsof Roemer de complete werkelijkheid schetst. Hij vertelt enkel wat bij zijn achterban resoneert, hij wil enkel wat zijn achterban op de korte termijn baat.
Deels, aangezien beperken van het begrotingstekort toekomstige generaties direct baat.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is bij Rutte nog veel sterker het geval.
Ja, en zo kan ik ook wel een boom opzetten over hoe Ruttes economisch beleid en industriepolitiek de toekomstige generaties schaadt, alsmede zijn inlikken in de vastgoedsector en bankiers.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef waht het volgende:
[..]
Deels, aangezien beperken van het begrotingstekort toekomstige generaties direct baat.
De veroorzakers van de puinhoop waarin we nu zitten zelf hun rotzooi laten opruimen getuigt van visie, want....quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:41 schreef waht het volgende:
[..]
Deels, aangezien beperken van het begrotingstekort toekomstige generaties direct baat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |