Ik ook. Heb Organic Chocolate Stoutquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:32 schreef Joosie200 het volgende:
Zo, ik zit klaar met bier. Laat maar komen 'het' debat
Ja, alsof het een ruk uitmaakt...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Wie tegenover elkaar komen te staan hebben we serieus opgevat.. we hebben geloot
Onder toezicht van Blatter, zodat we zeker weten dat het eerlijk isquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Wie tegenover elkaar komen te staan hebben we serieus opgevat.. we hebben geloot
Dat boeit echt niemandquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:39 schreef Fylax het volgende:
Wel mooi dat de kleinere partijen ook meedoen.
Kan ik even koffie maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
Ah, de kleintjes krijgen een kwartiertje de tijd ofzo
Met zeggen dat Syrië-gangers beter dood kunnen gaan zal Rutte zich vanavond niet onderscheidenquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:40 schreef Martinello het volgende:
House of Cards achtergrondmuziekje erbij.
Mali-gangers moeten doodquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Met zeggen dat Syrië-gangers beter dood kunnen gaan zal Rutte zich vanavond niet onderscheiden
Lekker hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende blokje kleine partijen met GL en CU
Mooi gemaakt.quote:
Dat is meer dan de meeste andere partijen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef StephanL het volgende:
Het enige goede wat de Partij voor de dieren levert is Marianne Thieme en Esther Ouwehand
Die verkoopt alleen oude diesels wrs.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef Martinello het volgende:
Ik zou geen tweedehands auto kopen van Henkie.
Lol jaquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Pensioen van zijn medewerkers verknoeien, maar toch opkomen voor de ouderen
Voor jou misschien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:45 schreef StephanL het volgende:
Het enige goede wat de Partij voor de dieren levert is Marianne Thieme en Esther Ouwehand
Klopt, die leveren alleen maar grijze muizen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:46 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is meer dan de meeste andere partijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |